Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    И какво точно му се тунингова на Пунто ГТ, след като му се сменя двигателя ? ... Темата да се прекръсти за пореден път на "Как да направим 2-16-ка да прилича на Пунто" ...Каква кола караш ? - "Миии то е Пунто-луук, ама двигателя е от Купе/Делта/Дедра ... и аз не знам точно" ... Или вече всичко е ясно при Пунто Гт и ви сърби да се заигравате с други неща ли ? :D

    Коментар


      #62
      И после ако вземе та се окаже че пак 1.4 ката е по бърза щото е по лека ще е голям срам
      Power Under Pressure

      Коментар


        #63
        WhitePower написа:
        И после ако вземе та се окаже че пак 1.4 ката е по бърза щото е по лека ще е голям срам
        :D не ми се вярва да е по-бърза, ама проблема е друг-само 60тина кг е разликата, обаче повечето от тях идват пред предния мост - не е лошо за драгстер на предно предаване но не искам да знам как завива и сте прави че няма смисъл да се обсъждат разни фантазий, ако някой иска да суапва ще си пусне нова тема и така, тази тема е подходяща (и може да стане полезна)за нещо като "общи въпроси по тунинга на ГТ", стига да се поизчисти че доста си мерихте "буустовете"Аз пък започнах бавно но славно да си набавям чаркове и ще видим дали ще стане нещо от ГТ3-ката, подхода ми ще е малко по-неконвенционален пък ще видим дали ще стигне до завършен проект...
        тежък е животът лек...

        Коментар


          #64
          jungleraver написа:
          че доста си мерихте "буустовете"...
          Моя е 2,5 и в колектора и в гумите ... Някой с по-голям ?

          Коментар


            #65
            jorko написа:
            jungleraver написа:
            че доста си мерихте "буустовете"...
            Моя е 2,5 и в колектора и в гумите ... Някой с по-голям ?
            падам аз съм с 1.6 в колектора и в гумите
            Power Under Pressure

            Коментар


              #66
              WhitePower написа:
              И после ако вземе та се окаже че пак 1.4 ката е по бърза щото е по лека ще е голям срам
              To тоя тежък муден мотор за да го накараш да тръгне като хората ,ще ти трябват доста подобрения,които ако вложиш в 1,4 разликата мисля ще е минимална.А за баланса на тежестта да не говорим.Може би само малко хора си спомнят за Красио лека му пръст...Момчето загуби контрол над автомобила на завой точно заради леката задница и супер тежката предница.Темата си има конкретна посока,а тя е 1,4 мотора.Който не му харесва да сменя марката или модела.

              Коментар


                #67
                WhitePower написа:
                jorko написа:
                jungleraver написа:
                че доста си мерихте "буустовете"...
                Моя е 2,5 и в колектора и в гумите ... Някой с по-голям ?
                падам аз съм с 1.6 в колектора и в гумите
                значи все пак си бръкнал малко в кацата с медеца ))

                Коментар


                  #68
                  Bavno_PuntoGT написа:
                  WhitePower написа:
                  И после ако вземе та се окаже че пак 1.4 ката е по бърза щото е по лека ще е голям срам
                  To тоя тежък муден мотор за да го накараш да тръгне като хората ,ще ти трябват доста подобрения,които ако вложиш в 1,4 разликата мисля ще е минимална.А за баланса на тежестта да не говорим.Може би само малко хора си спомнят за Красио лека му пръст...Момчето загуби контрол над автомобила на завой точно заради леката задница и супер тежката предница.Темата си има конкретна посока,а тя е 1,4 мотора.Който не му харесва да сменя марката или модела.
                  казваш за Фиат/Ланчовия 2.0 16ВТ мотор, че е тежък и муден ? Че това е баш мотора из между всички 4 цил. турбо-мотори за които се сетиш Няма да ти казвам че става едни 350 коня със същите промени, с които 1.4 става 180 коня примерно Вече друг е въпроса че сложен в Пунто става за каране направо само, но държах да не се получават недоразумения относно кое колко е мудно
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #69
                    Споделям лични впечатления от едно купе 16ВТ правено на колектор ,няква хибридна турбина ,всичко необходимо,колата вървеше зверски в бууст,но няма такъв лаг човек,много неприятна става за каране докато спуулне турбината

                    Коментар


                      #70
                      Bavno_PuntoGT написа:
                      Споделям лични впечатления от едно купе 16ВТ правено на колектор ,няква хибридна турбина ,всичко необходимо,колата вървеше зверски в бууст,но няма такъв лаг човек,много неприятна става за каране,
                      ами кофти турбо, явно китайче, или пък кофти мапване, или и двете тук имам перфектен резултат откъм респонс дори и с турбо от типа на ГТ3076Р, все едно че мотор караш, просто трябва да си над 4000 об/мин и мотора следва педала на газта мигновено
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #71
                        ici написа:
                        Bavno_PuntoGT написа:
                        Споделям лични впечатления от едно купе 16ВТ правено на колектор ,няква хибридна турбина ,всичко необходимо,колата вървеше зверски в бууст,но няма такъв лаг човек,много неприятна става за каране,
                        ами кофти турбо, явно китайче, или пък кофти мапване, или и двете тук имам перфектен резултат откъм респонс дори и с турбо от типа на ГТ3076Р, все едно че мотор караш, просто трябва да си над 4000 об/мин и мотора следва педала на газта мигновено
                        Не мога да кажа какво е било,но при теб нещата се пипат от доста време и най накрая се получи това което трябва,всички видяха на Сливен за което можем да ти кажем едно голямо ЕВАЛА.

                        Коментар


                          #72
                          Мерси, с правилно пипане така трябва да става с тоя мотор, както се видя и на Даниел Интегралето не прощава при големите коне, за Феликс Пайлер също може да се говори като за топ развитие на тоя мотор, така че, муден е само когато е сбъркан при правенето
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #73
                            И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е

                            Коментар


                              #74
                              jorko написа:
                              И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
                              като начало може ти да поведеш хорото )

                              Коментар


                                #75
                                Bavno_PuntoGT написа:
                                jorko написа:
                                И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
                                като начало може ти да поведеш хорото )
                                Демек, че не съм я пуснал аз ли ? ... Това няма как да стане, а и при това вече споделих причини няколко ...

                                Коментар

                                Working...
                                X