Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    дано го прочетат повечето рацери че смисъла на състезанието е в съревнованието със по-силни от теб,защото само тогава се става по-добър в това което правиш.

    Коментар


      #47
      малко по различна тема от другите...но е полезна!
      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

      Коментар


        #48
        Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          #49
          bebito^^^ написа:
          Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
          По някога не става така както си го планирал,винаги нещо може да предаде фронта, а и по законите на Мърфи нещата се объркват точно когато има наи малко изгледи за объркване :D Мисля че на всички които са похарчили пари за тунинг по мотора им е станало ясно че нещата са яко в джаза.Всичко на което се дава газ се чупи.Но определено доста неща зависят от това колко кинти имаш :D

          Коментар


            #50
            r.punto написа:
            bebito^^^ написа:
            Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
            По някога не става така както си го планирал
            Никога не става както си го планирал , винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после") Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто
            4 бири и турбината да свири

            Коментар


              #51
              колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                #52
                DogForLife написа:
                r.punto написа:
                bebito^^^ написа:
                Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
                По някога не става така както си го планирал
                Никога не става както си го планирал , винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после") Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто
                Не съм съгласен тук,може и с малко по малко пари пак да си направиш колата качествено,караш си другата кола и като решиш купуваш нещо и леко по леко колата става,Живия пример това съм аз,това си ми е хоби и леко по леко нещата стават
                uno turbo 1.3 i.e' 86
                renault 19 1.8 16v
                uaz 469 4.0 turbo
                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                trabant 601 69'

                Коментар


                  #53
                  s00rry написа:
                  колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
                  В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметката

                  Коментар


                    #54
                    r.punto написа:
                    s00rry написа:
                    колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
                    В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметката
                    до тука цифрите се вътят около 400 лева докато запали и подкара , 2.0 16В и добро решение ама няма кой да му го насади за тези пари + мотора в търново
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #55
                      bebito^^^ написа:
                      DogForLife написа:
                      r.punto написа:
                      bebito^^^ написа:
                      Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
                      По някога не става така както си го планирал
                      Никога не става както си го планирал , винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после") Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто
                      Не съм съгласен тук,може и с малко по малко пари пак да си направиш колата качествено,караш си другата кола и като решиш купуваш нещо и леко по леко колата става,Живия пример това съм аз,това си ми е хоби и леко по леко нещата стават
                      Вярвай ми с по малко от това което дават няма как да стане освен ако не успеят от пръдня боя да направят.
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #56
                        WhitePower написа:
                        r.punto написа:
                        s00rry написа:
                        колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
                        В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметката
                        до тука цифрите се вътят около 400 лева докато запали и подкара , 2.0 16В и добро решение ама няма кой да му го насади за тези пари + мотора в търново
                        Да то в Търново филма е пълен.Но при него с тоя осран двигател може да има повторение.2.0 турбо е по скъпо но по добра база а и като знам с кого ще се гони там и по добро решение но тои си знае

                        Коментар


                          #57
                          r.punto написа:
                          WhitePower написа:
                          r.punto написа:
                          s00rry написа:
                          колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
                          В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметката
                          до тука цифрите се вътят около 400 лева докато запали и подкара , 2.0 16В и добро решение ама няма кой да му го насади за тези пари + мотора в търново
                          Да то в Търново филма е пълен.Но при него с тоя осран двигател може да има повторение.2.0 турбо е по скъпо но по добра база а и като знам с кого ще се гони там и по добро решение но тои си знае
                          само да не се гони в завойте след 2.0 ... че вече много плакахаа и незнам там кой може и съвет да му даде за 2.0 ако възникне проблемче , че един е Ици ама той е в русе
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #58
                            То съвет за нищо няма кои

                            Коментар


                              #59
                              r.punto написа:
                              То съвет за нищо няма кои
                              Има, има, ама не в българските форуми за съжаление....има много изчерпателни тема за 2.0 16 ВТ в пунто ама си е работааа
                              тежък е животът лек...

                              Коментар


                                #60
                                WhitePower написа:
                                bebito^^^ написа:
                                DogForLife написа:
                                r.punto написа:
                                bebito^^^ написа:
                                Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
                                По някога не става така както си го планирал
                                Никога не става както си го планирал , винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после") Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто
                                Не съм съгласен тук,може и с малко по малко пари пак да си направиш колата качествено,караш си другата кола и като решиш купуваш нещо и леко по леко колата става,Живия пример това съм аз,това си ми е хоби и леко по леко нещата стават
                                Вярвай ми с по малко от това което дават няма как да стане освен ако не успеят от пръдня боя да направят.
                                Аз не казвам с по малко пари да правят а точно обратното само нови части и качествени и така на татака но малко по малко не на веднъж .ти си ме разбрал с по малко пари То не стига че платформата самата е евтина ами и с малко хаха няма такъв вариант.Аз навремето седнах и си направих сметката за 10 хил лева да си направя бегачка 2.000 хил за колата и 8 за тунинг. и така няма да ми излезе сметката,но поне е близо.а като счупя тоз двигател некой ден ще седна и ще помисля и по точно дали да купя кованяци за вътре на тоз двигател или да сложа сток 2.0л но това е доста далечно надявам се да не успея да го счупя.Смятам че заводските ще изкарат на 1.5-6 бар
                                uno turbo 1.3 i.e' 86
                                renault 19 1.8 16v
                                uaz 469 4.0 turbo
                                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                                trabant 601 69'

                                Коментар

                                Working...
                                X