Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    r.punto написа:
    WhitePower написа:
    адски много грешки но ще ти ги напиша по късно , И да си кръстиш темата не как се прави , а как правеше едно време или как аз направих пунто гт сумати глупости си изписал като метални гарнитури на цената на заводската , регулатора да си седи там външния да е на 3,1 бара , беее боза боза , ако сте слушат хората ще има мотор който ще е днакъв с този на Сорри в моментанай добрата турбина била ГТ2560 ми аз що права това с втулкова на 1.5 бара а ти си направил с ГТ2560р на 2 бара най добрата за Какво , ???? моля те спри да се амбицираш щото се излагаш и отговора ми е Не не се прави така тунинг на пунто ГТ защото резултата е е кратковременен и скъп
    Виж кривчо ти не си направил силно пунто още понежи ти писах в другата тема караш със обикновена гарнитура :D,заводски вал и таката натам.Какво си направил със втулково турбина,моята кола е вървяла на 1.6 с повече коне от твоята,а е бил сетъпа да се кара спокоино и на 2.0 бара но там турбината не правеше нищо щото си излизаше от картата и наи добре си беше на 1.6.Наи доброто ти време е 14 наи доброто а онова пунто нещастно моето даваше постояни 14 и наи добро време под 14 разлика правиш лиКолко струва метална гарнитура за пунто,колко струва обикновената дето е лаино пълно,колко струва със метални О пръстени Тебе ти пречи всичко което не както по твоята кола а това е тъпо щото ти не си гуру на пунто гт тунинг ако се мислиш за такъв си просто надут :D опропо нито за съм такъв просто споделям не задължавам никого така да еНаписал съм че наи горе написаното е вид пример не еталон,нито за турбина примрелна нито за нищо примерно но ти не вдяваш,прочети пунтото по света какво имат монирано щото те хората четат за разлика от тебе На колко трябва да е регулируемия бензинов регулатор според тебе,масово хората го карат на 3.0 с вакум и на 3.5 без вакум ама ти си открил пак твоя наи добър начин нали нищо че хората по света го направили преди да си купиш пунтоРосен е вземал колата строшета вече а не от мене строшена при мене е вървяла винаги както трябва освен когато не съм чупил от простотия :D Ти не вдяна ли че аз амбиции нямам си ми интересен какви глупости се изкараш,понеже си голям спец не си и чул че има глава пунто гт с по големи клапани за тунинг,картерната пречела,бензиновия регулатор пречел,голям сноб ще доидешДаи да видим на колко хора дето карат пунто гт ще и се стори грешно и на колко правилно това примерното дето съм го написал
    Бате ти разбираш най много , предлагам да си оставиш телефона тук в темата и хората да те търсят тебе, не ми се спори с дървен философ дето нищо не слуша а чете саме между редовете най много разбираш от гарнитури регулатори и прочие , пишеш глупост след глупост , погледни реално нито съм на 3,1 бара или на 3.5 , нито съм с метална или с рингове - 8000 състезателни километра без никакъва издънка ЗАЩО ???аз нямам тунинг части а вървя като тунинг кола защо ???като си отговориш сам на тези въпроси ще те удостоя с честа да ти пиша в темата за това Как не се прави тунинг на ГТ ще успоря половоната ти твърдения а до тогава ...остани си с здравя аре Лека и умната
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      WhitePower написа:
      Бате ти разбираш най много , предлагам да си оставиш телефона тук в темата и хората да те търсят тебе, не ми се спори с дървен философ дето нищо не слуша а чете саме между редовете най много разбираш от гарнитури регулатори и прочие , пишеш глупост след глупост , погледни реално нито съм на 3,1 бара или на 3.5 , нито съм с метална или с рингове - 8000 състезателни километра без никакъва издънка ЗАЩО ???аз нямам тунинг части а вървя като тунинг кола защо ???като си отговориш сам на тези въпроси ще те удостоя с честа да ти пиша в темата за това Как не се прави тунинг на ГТ ще успоря половоната ти твърдения а до тогава ...остани си с здравя аре Лека и умната
      Хехе снобчо виж претенции като тебе да съм гуру на пунто гт с тази кола съм се наиграл одавна.Нито ми трябва да се дуяя че съм направил хиляди коли,нито че съм тунингист или маистор или някакъв изобщо а и не знам колко лично ти си тунговал и те дават времена на състезания защото там се виждат тунингованите коли.Ти като си голем защо не се пускаш на състезания-знаеш защо.Аз съм ходил пердаса ли са ме и съм си научил урока.Глупости пишеш ти от до сега може на много хора да си помогнал браво за което но тука се лизна от надутост и още се лизваш В сравнение с какво ти е тунигована колата?Ти за една картерна се пънеш па камо ли за нещо по важно.Напиши на колко ти е бензина или това е таина секретна.Хиляди пунтотота гт карат на 3.0 бара и още хиляди турбо коли че то още от завода е на 2.5 бара но ти си специален нали.С какав гарнитура си ти си знаеш но да не казвам кои отваря че му дупнала гарнитуратаи щял да слага метална не си ти а.Каква чест да ми пишеш ти снобчо не ме вълнува твоята чест и мерацитите ти за пунтовец номер 1.Има коли с години вървят ти си минал 8000 браво още 10 по толкова да минеш но това нищо не е една смяна на масло А и да не казвам кои кара ежедневна 155 и вечер ходи да разпуква неправени коли или атмосферки.Да де питам ли коя е наи силната кола турбо или не с която пунтото ти е вървяло и не падало-или коя е наи силната кола която си бил от място на 400 м.Що се пънеш за глупости 100 пъти ти написах че никои не не иска да ти разваля туннига там твои си е просто има начини на правене и различни от твоя и ти кипна чаиника и хвърли водата.Мене ми е интересно примерно как си правят хората колите след примерно 7 години от както съм имал такава кола и това е :D а ти голям напъване сякаш съм застана пред гаража ти и ти говоря на хорота че видиш ли това не зелено турбо а оранжево

      Коментар


        #18
        отговори ли си на въпроса или само празни нападки имаш към мойте знания ако имаш конкретни нападки към знанията обясни ги и се конкретизирай с фактки за картерната ти обясних - ЗАМРЪЗВА така поставена друго ??? имаш ли или те сърби езика и нямаш с кой да го чешаш за сведение имам пунто от 9 години и от тогава чета и се интересувам и правя
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          отговори ли си на въпроса или само празни нападки имаш към мойте знания ако имаш конкретни нападки към знанията обясни ги и се конкретизирай с фактки за картерната ти обясних - ЗАМРЪЗВА така поставена друго ??? имаш ли или те сърби езика и нямаш с кой да го чешаш за сведение имам пунто от 9 години и от тогава чета и се интересувам и правя
          е аз имам картерна от 2 год и не заммръзва а и не ми пречи да я източа.И стига с таз картерна всеки си знае за себе си.
          uno turbo 1.3 i.e' 86
          renault 19 1.8 16v
          uaz 469 4.0 turbo
          renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
          trabant 601 69'

          Коментар


            #20
            WhitePower написа:
            отговори ли си на въпроса или само празни нападки имаш към мойте знания ако имаш конкретни нападки към знанията обясни ги и се конкретизирай с фактки за картерната ти обясних - ЗАМРЪЗВА така поставена друго ??? имаш ли или те сърби езика и нямаш с кой да го чешаш за сведение имам пунто от 9 години и от тогава чета и се интересувам и правя
            Та пак да питам на колко си нагласил бензиновия регулатор на твоята кола На колко изобщо хора с гт ви е нагласен бензиновия регулатор :D Какъв въпрос ти силно пунто нямаш-силните пунти показват на състезание :D и не разбрах наи силната кола която си победил от място на 400мЗамръзва ама на кого е въпроса-да съдиш по себе си е грешно,от 20 хиляди това за гт 3 замръзват на картерната и това е общ знаменател-грешно,ако едно гт кара със 17 гуми,всички ли да карат със 17.А ти обори с факти това че на едно и също нещо има варианти различни да се направи примерно ако едно пунто е лагерна турбина не значи че всички трябва да са с лагерни има и с втулкови и обратното-виждаш ли къде се лизваш от надутост или още.На хората трябва да се дават варианти и те да си избират това което им допада-щото си мисля че вече всички четат като дават пари за тунинг по кола не хвърлят сляпо пари

            Коментар


              #21
              аз навартя 8000к. за 6 месеца проблемите са ми дребни които сам се спавал а като ви слушам как да си направим колите за мен лично излиза че трябва да правя проба грешка за да видя кое е наи добре за моето гт моита кола се кара секи ден на седмица минавам по 200к градско ако пордалжавате с споровете си по този начин хората се обркват и не знаят точно какво да направят с колите си и за мен като ви слушам сам трябва да се оправям щто не знам кое е правилно то за мен не се чепкаите а да има диалог да споделяме проблеми и да ги решиме за в бдещте да не правиме грешки

              Коментар


                #22
                Точно споделяне ми е целта.Не е трудно сам да си направиш колата

                Коментар


                  #23
                  r.punto написа:
                  WhitePower написа:
                  отговори ли си на въпроса или само празни нападки имаш към мойте знания ако имаш конкретни нападки към знанията обясни ги и се конкретизирай с фактки за картерната ти обясних - ЗАМРЪЗВА така поставена друго ??? имаш ли или те сърби езика и нямаш с кой да го чешаш за сведение имам пунто от 9 години и от тогава чета и се интересувам и правя
                  Та пак да питам на колко си нагласил бензиновия регулатор на твоята кола На колко изобщо хора с гт ви е нагласен бензиновия регулатор :D Какъв въпрос ти силно пунто нямаш-силните пунти показват на състезание :D и не разбрах наи силната кола която си победил от място на 400мЗамръзва ама на кого е въпроса-да съдиш по себе си е грешно,от 20 хиляди това за гт 3 замръзват на картерната и това е общ знаменател-грешно,ако едно гт кара със 17 гуми,всички ли да карат със 17.А ти обори с факти това че на едно и също нещо има варианти различни да се направи примерно ако едно пунто е лагерна турбина не значи че всички трябва да са с лагерни има и с втулкови и обратното-виждаш ли къде се лизваш от надутост или още.На хората трябва да се дават варианти и те да си избират това което им допада-щото си мисля че вече всички четат като дават пари за тунинг по кола не хвърлят сляпо пари
                  Къде е телефона ти ???в темата , страх ли те е да уточниме на хората :бензиновия ми е на 3.7 и е прогресивен Не аз А ти Нямаш въобще пунто , така ,че аз каквото и да имам е по добре от твоето нищоПроблема с замъзването е налице и е доказан сравнението с гумите ти е по скоро смешно и как да се каже детски сега да ти обясня че ако бях с лагерна турбина щах да съм много по щаслив А за вариантите- Ти какви Варианти даваш?? , за съветите видях било то грешни доста от тях Това за регулатора не ми се спори щото като промениш налягането променяш и дебита на инжекторите и от там смсесите , така че "Нагласети се регулатора на 3.1 или 3.5 " бара казано е Абсолютно грешно , как знаеш какви са смесите на тези налягания ......не ми се занимава с тебе , не искаш да слушаш а само си чешаш езика ти нямаш пунто , някой ти е правил колата , недей да ми даваш на мене акъл тогава ако искаш сподели си опита с хората , ще ти кажа кое е грешно и кое не и като не ти харесва моето менение не е мой проблем факта е ,че аз се занимавам с това ти си карал колата да ти я правят хора дето разбират
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    Сори че не си направих сервиз че да си правя колата.Като се наредят железата следва дино и готово-няма трудно.Там се гласят смеси и т.н.Бензина като на 3.0 това е базово и смесите се влошават от намаляне на бенз.Може и да греша-човек съм но твоята преценка за грешки е твоя остави хората да решат кое как е.Акъл не давам.Ти се занимаваи кои ти пречи.Номера ми които трябва го има,има и интернет коли по тел. не се правят.Не е лош вариант да се обработи кубатурата на блока до 1.6 със съответен размер бутала

                    Коментар


                      #25
                      r.punto написа:
                      Сори че не си направих сервиз че да си правя колата.Като се наредят железата следва дино и готово-няма трудно.Там се гласят смеси и т.н.Бензина като на 3.0 това е базово и смесите се влошават от намаляне на бенз.Може и да греша-човек съм но твоята преценка за грешки е твоя остави хората да решат кое как е.Акъл не давам.Ти се занимаваи кои ти пречи.Номера ми които трябва го има,има и интернет коли по тел. не се правят.Не е лош вариант да се обработи кубатурата на блока до 1.6 със съответен размер бутала
                      КОЛКО от колите тука са мапвани на дино ????Нито една Ти незнам как ги мислиш , това е кола за 2000 лева , после наливаш още няколкостотин за части втора ръка , колата тръгва да върви и хората се кефят Ти за мапвания на дино ми говориш - знаеш цената на диното на час колко е и колко взимат за къстъм ремап Хората нямат пари и искат нещо ефтино и компримисно за цената сивиж че от всички тука само моята кола е правена с нови части , всичко е ново , ама това не са всички а само аз и пак не съм ходин при Дино
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #26
                        На дино няма нужда да си с твоя сетъп-закачаш иновеита гледаш сместа.При смяна раз.вал-ве примерно е по добре дино.Тунинг без влагане няма качествен няма и да има.Варна примерно настроика на дино-400 лв вместо на магистралата

                        Коментар


                          #27
                          r.punto написа:
                          На дино няма нужда да си с твоя сетъп-закачаш иновеита гледаш сместа.При смяна раз.вал-ве примерно е по добре дино.Тунинг без влагане няма качествен няма и да има.Варна примерно настроика на дино-400 лв вместо на магистралата
                          като се замисля , няма нито един който да е дал толкова кинти
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #28
                            WhitePower написа:
                            КОЛКО от колите тука са мапвани на дино ????Нито една Ти незнам как ги мислиш , това е кола за 2000 лева , после наливаш още няколкостотин за части втора ръка , колата тръгва да върви и хората се кефят Ти за мапвания на дино ми говориш - знаеш цената на диното на час колко е и колко взимат за къстъм ремап Хората нямат пари и искат нещо ефтино и компримисно за цената сивиж че от всички тука само моята кола е правена с нови части , всичко е ново , ама това не са всички а само аз и пак не съм ходин при Дино
                            Това са основните проблеми при правенето на една кола за жалост в България,А за частите втора употреба неми се говори това е несериозно.също така това ежедневна бегачка такова нещо не съществува.не може с бегачката сутрин да ходиш на работа и да се топаш като идиот по пътя,да ръмжиш сутрин по улиците след обед да ходиш да земаш детето от детска градина да го топаш и него като идиот,да не говорим да качиш родителите си и да ги закараш някаде.А вечерта да отидеш на гонки и да раздаваш мръсна газ, за мен който иска да има бегачка освен основната си кола или основните се спира на една платформа подходяща за тунинг и колата се прави.и тя си знае своето предназначение а то е между петък и неделя :D
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              #29
                              bebito^^^ написа:
                              WhitePower написа:
                              КОЛКО от колите тука са мапвани на дино ????Нито една Ти незнам как ги мислиш , това е кола за 2000 лева , после наливаш още няколкостотин за части втора ръка , колата тръгва да върви и хората се кефят Ти за мапвания на дино ми говориш - знаеш цената на диното на час колко е и колко взимат за къстъм ремап Хората нямат пари и искат нещо ефтино и компримисно за цената сивиж че от всички тука само моята кола е правена с нови части , всичко е ново , ама това не са всички а само аз и пак не съм ходин при Дино
                              Това са основните проблеми при правенето на една кола за жалост в България,А за частите втора употреба неми се говори това е несериозно.също така това ежедневна бегачка такова нещо не съществува.не може с бегачката сутрин да ходиш на работа и да се топаш като идиот по пътя,да ръмжиш сутрин по улиците след обед да ходиш да земаш детето от детска градина да го топаш и него като идиот,да не говорим да качиш родителите си и да ги закараш някаде.А вечерта да отидеш на гонки и да раздаваш мръсна газ, за мен който иска да има бегачка освен основната си кола или основните се спира на една платформа подходяща за тунинг и колата се прави.и тя си знае своето предназначение а то е между петък и неделя :D
                              бе да ти кажа моя колега ежедневно си хори да работа с нея , ръмжи издиша като ненормален и се състезава с висичко всеки ден , ама това са единични екземпляри иначе разхода на V-power racing на 2.93 найстина излиза доста солено за ежедневка , като знам че сутрин са само задръствания и ми е грехота да го харча този скъп бензин само на място иначе разхода така би ми бил много по малко от 20-30 на 100 както е сега щото се кара само вечер на пълната гас
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #30
                                Никой нормален състезател не си кара колата в града и в задрустванията еле па за всекидневна може да направиш справка с по големите тунинг центрове както и некой от известните мапери,Ти сам го каза каква е файдата да карам в задръстванията,и в града кадето ако може да се кара с 50 км е пълен кеф значи не си в час пик.Пробвал съм и с бегачката да пътуваме на почивка с приятели абсолютна глупост Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 тръгваме 3 коли 2 те автоматик лимузини и караме с 140-150 равна газ хората си карат на 3000 оборота с разход 7 сам знаеш с 150 ти на колко си след като на 100 си с 3000 об. И за какво са ми ми тези коне П.П. тези нащи коли са да се уговорим и да тръгнем на разходка и да се гоним и правим кефа но сме с подобни коли,и всичко е съвсем различно.п.п.Незнам дали ми хванахте идеята и какво говоря.
                                uno turbo 1.3 i.e' 86
                                renault 19 1.8 16v
                                uaz 469 4.0 turbo
                                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                                trabant 601 69'

                                Коментар

                                Working...
                                X