Ревизираите те си мотора-нови сегменти,биелни лагели и т.н.За главата също нови гумички,работа по клапаните т.н.Наи добре от сега си сложете метална гарнитура при за главата,не мисля че са много по скъпи от обикновента за гт по магазините,вариантите за гарнитура са 2-с метални 0 пръстени или многопластова метална гарнитура.Аз бих заложил на многопластовата.Заводките бутала държат на 1.6 буст при правилни смеси и около 270 коня на мотора.Смяна на инжектори от опел турбо 330сс пасват без грижи на пунтовската реика или подобни на тях по данни разбира се ако не са нови първо минават преез вана за очистване,бензинова помпа-от интеграле 2,0 16в турбо пасва лесно на мястото на пунтовската помпа в резервоара а и цената и не много дори и нова да се купи или подобна по данни за смукане в минута.Купете си метален вътрешен блоу-офф намира се под абееса,заводския е пвц и ще се пукне,може и външен да се сложи блоу-офф въпрос на желание.Разбира се е необходим и регулируем бензинов регулатор-препоръчвам вебер нови не са скъпи има и втора ръка но новото си е ново,оставете си заводския регулатор да си седи на реиката.Кулер и въздуховоди-кулера трябва да наи малко 4 литра,въздухопроводите наи добре да са същия размер като отворите на кулера или леко по големи но не повече от дросела.Вземе ти се хубави силиконови връзки,има по ефтини но здрави варианти,естествено т- скоби за стягане.Турбина-наи добрия вариант е Гарет гт 2560 пасва на заводския изпускателен колектор,може и т 25,а ако сменяте колектора избора на турбина става голям.Аспуси-63 вътрешен размер със две гърнета и мека връзка от турбина до края.Разпределителен вал-ако ще го сменяте наи добрите варианти са Ин 270° х Аут 250°-15коне или Ин 276° Аут 250°-20 коне,ако ще карате със заводския трябва да се види какво е износването на гърбиците в повечето случаи разп. вал е за смяна.Нагласете бензиновия регулатор на 3,1 бара на празен ход със закачен вакум и с откачен вакум на 3,6 бара.Чипосване на е Екуто-след мониране на новите неща по мотора имате два варианта-дино,мапване на колата на диното или смяна на чипове мерене със иновеит сонда как са смесите при даване на пълна газ .Наи добрата смес при пълна газ е 11,50.Наи добре си купете панелен спортен въздушен филтър и запазете заводската кутия за филтъра.Също не е лошо да смените водния радиатор с такъв от пунто дизел,охлажда доста по добре,сложете термостат с наи малки градуси същото важи и да датчика на радиатора за перката също с наи ниски градуси.При смята на бензинова помпа си пуснете със реле постоянен ток на помпата понеже доста често като включи перката за охлаждане на водния радиатор и тока към помпата намалява не е задължително но се случва.Ако ще оставяте духалката под акумулатора духаща в смукателния колектор проверете дали мъркуча е здрав,ако ще го махате затапете празното място на всмукателния колектор .Проверете и маркучите на моторчето за празния ход,разтоварващия клапан,картерната вентилация да не са нацепени.Отностно картерната вентилация-оставете те я закачена както си е,някои а махат въпрос на избор но не го препоръчвам.Проверете си и спирачките и окачването-със спортни пружини и заводско окачване колата е доста приятна за каране в града,със спортни амортисьори и пружини е доста стабилна,наи добрия избор за спирачки е заводски дискове и насладки феродо реисинг.Сменете съединителя,притискателя и лагера да нямате ядове след засилванетоПри смяна на чип,филтър,аспуси,кулер ще имате леко по силна кола от заводската.Следва смяна на турбина ,инжектори,бензинова помпа,може и разпределителен вал.Настроиване на диното и готова имате пунто 200 коня на мотора може и нагоре зависи какво целите да постигнете,ще се кара ли колата ежедневно или не.Но пунто под 14 на 400 метра ежедневна кола със 1,4 мотора е много скъпа работа има и такива пунти но всичко е със цената на вложени пари.Става въпрос за каране на колата всеки ден със едни и същи настроики и маск конеСпоред мене това е правилен начин за тунинг по пунто гт не накара никого да го спазва всеки има избор.Всеки е свободен да коментира какво е направил по колата та си какъв е резултата които е постигнал.Може и да съм пропуснал някои неща то ще се изясни по натам.Но мисля темата не е излишна.Извинявам се за правописни грешки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много
Collapse
X
-
Re: Кака се прави тунинг на Фиат Пунто Gt
r.punto написа:Ревизираите те си мотора-нови сегменти,биелни лагели и т.н..r.punto написа:Заводките бутала държат на 1.6 буст при правилни смеси и около 270 коня на мотора..r.punto написа:Разбира се е необходим и регулируем бензинов регулатор-препоръчвам вебер нови не са скъпи има и втора ръка но новото си е ново,оставете си заводския регулатор да си седи на реиката..r.punto написа:Кулер и въздуховоди-кулера трябва да наи малко 4 литра,въздухопроводите наи добре да са същия размер като отворите на кулера или леко по големи но не повече от дросела.r.punto написа:Вземе ти се хубави силиконови връзки,има по ефтини но здрави варианти,естествено т- скоби за стягане..r.punto написа:Нагласете бензиновия регулатор на 3,1 бара на празен ход със закачен вакум и с откачен вакум на 3,6 бара..r.punto написа:Също не е лошо да смените водния радиатор с такъв от пунто дизел,охлажда доста по добре,сложете термостат с наи малки градуси същото важи и да датчика на радиатора за перката също с наи ниски градуси..r.punto написа:Чипосване на е Екуто-след мониране на новите неща по мотора .
-
Ревизията е понеже не знае как е карана преди тебе колата и на какво дереже е.Имам впредвид да се нагласи какво ще се слага,променя по мотора и после да се гласи софтуера.Ако се провят после промени се прови поверка на софтуера пак за сигурност. Всеки ден на 2,5 бара ли си карал ама всеки ден Да пукаш бутала не е трудна работа,затова трябва да се прави разумно и правилно,номера е знаеш да държат постояно не през повечето време,то и аз съм трошил ама полза от това няма :D всеки е свободен ако пречи заводския регулатор се маха :D на мен за 50 хиляди на 1.6 буст не е пречил грам но за всяка кола е различно,прави се по различен начин при различни хора които имат различно виждане за нещатаМаркуча на дросела го смених заради промяна на въздухопровода а които му пасва да го оставя при мене не пасваше с него
Коментар
-
Bavno_PuntoGT написа:jorko написа:r.punto написа:Всеки ден на 2,5 бара ли си карал ама всеки ден
Коментар
-
адски много грешки но ще ти ги напиша по късно , И да си кръстиш темата не как се прави , а как правеше едно време или как аз направих пунто гт сумати глупости си изписал като метални гарнитури на цената на заводската , регулатора да си седи там външния да е на 3,1 бара , беее боза боза , ако сте слушат хората ще има мотор който ще е днакъв с този на Сорри в моментанай добрата турбина била ГТ2560 ми аз що права това с втулкова на 1.5 бара а ти си направил с ГТ2560р на 2 бара най добрата за Какво , ???? моля те спри да се амбицираш щото се излагаш и отговора ми е Не не се прави така тунинг на пунто ГТ защото резултата е е кратковременен и скъпPower Under Pressure
Коментар
-
Естествено не за външния вид ))) да за мотора говоря.Изпускателния колектор като неговия ли е,Смисъл турбото да е на мястото на акумулатора?Дросела по голям ли ти е?С каква турбина се е карала колата?Ако не искаше да казваш няма ядове,просто ми е интересно на мен и предполагам и на другите.
Коментар
-
Bavno_PuntoGT написа:Естествено не за външния вид ))) да за мотора говоря.Изпускателния колектор като неговия ли е,Смисъл турбото да е на мястото на акумулатора?Дросела по голям ли ти е?С каква турбина се е карала колата?Ако не искаше да казваш няма ядове,просто ми е интересно на мен и предполагам и на другите.
Коментар
-
WhitePower написа:адски много грешки но ще ти ги напиша по късно , И да си кръстиш темата не как се прави , а как правеше едно време или как аз направих пунто гт сумати глупости си изписал като метални гарнитури на цената на заводската , регулатора да си седи там външния да е на 3,1 бара , беее боза боза , ако сте слушат хората ще има мотор който ще е днакъв с този на Сорри в моментанай добрата турбина била ГТ2560 ми аз що права това с втулкова на 1.5 бара а ти си направил с ГТ2560р на 2 бара най добрата за Какво , ???? моля те спри да се амбицираш щото се излагаш и отговора ми е Не не се прави така тунинг на пунто ГТ защото резултата е е кратковременен и скъп
Коментар
-
r.punto написа:Написал съм че наи горе написаното е вид пример не еталонBavno_PuntoGT написа:jorko написа:WhitePower написа:поне не му минава пайпа през купето
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар