jungleraver написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко въпросителни за ПунтоГТ
Collapse
X
-
Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941
GT 1.4 TURBO 8V
-
biser_as написа:KaTsArA написа:точно това искам, но в англииския форум на пунтовците пише колата става около 150 кончета и с нормално каране разхода пада рязко !Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбълаWhitePower написа:сега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до край
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбълаWhitePower написа:сега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до крайPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 бараWhitePower написа:ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метан
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 бараWhitePower написа:ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метанPower Under Pressure
Коментар
-
strip написа:кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
Коментар
-
jorko написа:strip написа:кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :PPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:jorko написа:strip написа:кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
Коментар
-
примера с пунто 1.1 не искам да го коментирам всеки който кара ГТ не си прави икономия , въпроса беше че голяма част от ГТ-тата в англия се карат с СЕБ1 и казват че качва някой конче и при нормално каране дори пада разхода ! повече няма смисал от коментарGT3 Seb1 - GT3 running 1.2bar. Use a bleed valve or other boost control device (NOT the original pierburg valve, this needs to be disconnected), Direct airfilter (induction kit), Free flowing exhaust (magnex, scorpion, peco, Janspeed, Powerflow etc) Catalyst or no catalyst (Scorpion Decat pipe). This will return in the region of 150hp on a standard car. 7300rpm limiter and 3bar boost cuts. Mapped for power and economy.Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941
GT 1.4 TURBO 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар