Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко въпросителни за ПунтоГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    jungleraver написа:
    WhitePower написа:
    само чипа не ти върши работа
    недей да заблуждаваш човека (или пък не си му прочел хубаво поста), той иска да сложи SEB1 - този чип си е за напълно сток кола и качва реално 10-тина кончета, като е написан дори по-скоро за намаляване на разхода отколкото за перформанс
    точно това искам, но в англииския форум на пунтовците пише колата става около 150 кончета и с нормално каране разхода пада рязко ! искам да си направя колата с мерак и не искам да я правя някаква тупалка ,а просто да се отпушва по добре от стоковица !
    Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941

    GT 1.4 TURBO 8V

    Коментар


      #32
      KaTsArA написа:
      точно това искам, но в англииския форум на пунтовците пише колата става около 150 кончета и с нормално каране разхода пада рязко !
      А пише ли кво точно ще промени тоз чип спрямо оригиналния софт, че при нормално каране да намали разхода и то рязко?

      Коментар


        #33
        biser_as написа:
        KaTsArA написа:
        точно това искам, но в англииския форум на пунтовците пише колата става около 150 кончета и с нормално каране разхода пада рязко !
        А пише ли кво точно ще промени тоз чип спрямо оригиналния софт, че при нормално каране да намали разхода и то рязко?
        по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбъласега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до крайта ако искате икономия , карате леко , ако искате перформас настъпвате гаста елементарно , не си мислете че с пълната гас колата ще е икономичнаи по пътя на логиката за какво ще чипосвате кола ако не искате перформанс , просто карай на по ниско налягане и ето ти иконимия
        Power Under Pressure

        Коментар


          #34
          WhitePower написа:
          по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбъла
          Тва добре ....... за некои кон отгоре, мма точно как намаля рязко разхода, че нещо не ми е ясно на мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          WhitePower написа:
          сега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до край
          Таз лекция за мен ли е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

          Коментар


            #35
            biser_as написа:
            WhitePower написа:
            по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбъла
            Тва добре ....... за некои кон отгоре, мма точно как намаля рязко разхода, че нещо не ми е ясно на мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
            WhitePower написа:
            сега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до край
            Таз лекция за мен ли е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
            лекцията не е за тебе , ти си знаеш , обяснявам на хората дето четат и не им е много ясно какво точно е най добре за колата с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 барасамо за инфо един външен блоу офф вдига разхода , ама звука му е уникалаен ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метан
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              WhitePower написа:
              с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 бара
              Тва с по-голямото предварение и гонене на икономия при 1.2 бар-а налягане от ИХИ-то, мен лично мноо не ме кефи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, имайки в предвид маняшкото качество на горивата в БГ и уникалната здравина на пунтовския мотор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а също и по-високата степен на сгъстяване при ГТ3 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А ако иска да е сейфти, ще е хубаво да кара с по-висок октан гориво и оттам икономията съвсем мое я пишеш бегала Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тъй че и според мен правилния извод е:
              WhitePower написа:
              ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метан
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

              Коментар


                #37
                biser_as написа:
                WhitePower написа:
                с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 бара
                Тва с по-голямото предварение и гонене на икономия при 1.2 бар-а налягане от ИХИ-то, мен лично мноо не ме кефи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, имайки в предвид маняшкото качество на горивата в БГ и уникалната здравина на пунтовския мотор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а също и по-високата степен на сгъстяване при ГТ3 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А ако иска да е сейфти, ще е хубаво да кара с по-висок октан гориво и оттам икономията съвсем мое я пишеш бегала Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тъй че и според мен правилния извод е:
                WhitePower написа:
                ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метан
                Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                кратко и ясно го каза Евала от мене , чудех се как да го обясня на разбираме език
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  Икономията зависи основно от крака и плавното движение ... а това с чиповете разни предполага по-висок разход, който обаче се оправдава с повече вървене ... а за съвсем лек пример при 300 коня + или - ... на извънградско с 100 км/ч се прибрах от Варна при грубо 6/100 разход

                  Коментар


                    #39
                    кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P

                    Коментар


                      #40
                      strip написа:
                      кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
                      Аз лично никого не искам да отказвам от каквото и да е , просто споделям малко опит

                      Коментар


                        #41
                        jorko написа:
                        strip написа:
                        кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
                        Аз лично никого не искам да отказвам от каквото и да е , просто споделям малко опит
                        И лека полека Жорко пак идва в отбораааа сега остава да ме оставиш да се поразвихря малко в твоя гараж ииии бръммм псссссстт
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #42
                          WhitePower написа:
                          jorko написа:
                          strip написа:
                          кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
                          Аз лично никого не искам да отказвам от каквото и да е , просто споделям малко опит
                          И лека полека Жорко пак идва в отбораааа сега остава да ме оставиш да се поразвихря малко в твоя гараж ииии бръммм псссссстт
                          Кротко, пич ... имам разни идеи, но пък ти имам и тилифончиту :D П.П. Правилното е Оооооммм, пссссссс ... :D

                          Коментар


                            #43
                            Пунто ГТ се забавя ,но не се забравя )Стягай я и излизай да ни дадеш малко кураж,че не караме праисторически недомислици на италянците

                            Коментар


                              #44
                              Истината за мен е че караме кочини, но с душа и то каква! В моменти като до теб стои кола с 10-20 пъти стойността на возилото ти и върнеш някоя предавка и видиш изражение подобно на дете, което си му взел играчката... БЕЗЦЕННО!
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар


                                #45
                                примера с пунто 1.1 не искам да го коментирам всеки който кара ГТ не си прави икономия , въпроса беше че голяма част от ГТ-тата в англия се карат с СЕБ1 и казват че качва някой конче и при нормално каране дори пада разхода ! повече няма смисал от коментарGT3 Seb1 - GT3 running 1.2bar. Use a bleed valve or other boost control device (NOT the original pierburg valve, this needs to be disconnected), Direct airfilter (induction kit), Free flowing exhaust (magnex, scorpion, peco, Janspeed, Powerflow etc) Catalyst or no catalyst (Scorpion Decat pipe). This will return in the region of 150hp on a standard car. 7300rpm limiter and 3bar boost cuts. Mapped for power and economy.
                                Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941

                                GT 1.4 TURBO 8V

                                Коментар

                                Working...
                                X