Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой да има EGT и WR ламбда?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой да има EGT и WR ламбда?

    Здравейте, нарочно пиша тук, защото това не са неща, както се казва, дето всеки втори има... Стигнах вече до момента с турбинирането на пунтото, двигателят е разработен с новите карантии (бутала и т н) и остава само да си направя колекторите и настройката... но нямам широколентова ламбда, нито EGT... И нямам изобщо как да я настроя...та Ви питам, на някой да му се намират такива и ЕВЕНТУАЛНО дали би ги продавал и на каква цена? Хайде да намерим, че да мога да пускам и аз темата си в раздела... :DМерси предварително...

    #2
    Купих си широколентова наскоро
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      Имам широколентова но не за проба а за настройкиако минаваш можем да премерим смесите
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        WhitePower написа:
        Имам широколентова но не за проба а за настройкиако минаваш можем да премерим смесите
        Интересно ми е сега с увеличения обем, разредения мотор и ламбдите в незнайно състояние на какви смеси карам... къде и кога мога да намина? Четв. и Петък съм на работа от 7 до 7, така че друг ден ще трябва да е, или след 19:00 ...

        Коментар


          #5
          Колега коя кола от подписа турбинира ??Дай повече подробности, снимки :D
          punto HGT

          Коментар


            #6
            didich написа:
            Колега коя кола от подписа турбинира ??Дай повече подробности, снимки :D
            Колега, става въпрос за пунтото, но не мога да си позволя да я турбинирам, преди да имам кой да я настрои и ест. преди да съм сигурен, че имам достатъчно пари за цялата работа, защото колата ми трябва и не мога да си позволя да липсва за повече от 2-3 дни... Подробности, като я направя, но в общи линии всичко по мотора, освен биелите, клапаните, валовете и маслената помпа е сменено, моторът е с по-голям обем (по-големи бутала + по-дебела гарнитура на главата), нямам катализатор и т н... Повече подробности по-нататък...иначе турбинката е TD04-09 на Mitsubishi за сега, чакам в близките месеци друга по-голяма и инжектори...

            Коментар


              #7
              Ето една снимка, колкото да не кажеш, че няма...

              Коментар


                #8
                смените не са ти проблем , проблема ти е предварението , щото на атмосферните е едно , на турбото друго , също така преходния режим е много важен тази кола електрониката от какво се управлява - от мап , маф ???
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  WhitePower написа:
                  смените не са ти проблем , проблема ти е предварението , щото на атмосферните е едно , на турбото друго , също така преходния режим е много важен тази кола електрониката от какво се управлява - от мап , маф ???
                  принципно мап, но аз тая електроника я махам, имам megasquirt 1 extra за VR, бобини с комутатори и окабеляване за цялата история... Преди профилактиката на двг-то я запалихме с мегата, но нямах време за настройка тогава, нито ламбда, нито ЕГТ...за аванса - егт и/или дино... друг вариант не се сещам...

                  Коментар

                  Working...
                  X