Вижте какво намерих: http://rusautomaster.narod.ru/vihlopsys.htmlЧовека твърди, че е правил цели генерации от стъклопласт, включително изпускателните колектори. На мене ми се струва малко невъзможно, но дори и само задното гърне да стане добре е голям плюс - вечно гърне, много по-леко от неръждавейка, сигурно ще е и по-евтино.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гърнета от стъклопласт?
Collapse
X
-
jamie написа:Като намериш смола която да устисква поне 800С - тогава цели генерации.....Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
FIAT 125s написа:За съжаление и алуминия корозира и то от солената вода.Която май имате в района в излишък. :DFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Korun написа:Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
FIAT 125s написа:Korun написа:Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
jamie написа:jonfoundЧовека твърди, че е правил цели генерации от стъклопласт, включително изпускателните колектори.Fiat fen
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар