Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Понеже при копуването на моята като видях как на студено и се дава газ и как надува на 2.0 бара стоково ИХИ ми стана ясно ще са и взели животеца но и аз я карах около 2 месеца на 2 бара с молба да грумне но не успя зажалост :D
    Fiat Punto GT

    Коментар


      #92
      И ако неси осъзнал турбо ли е мотор ли е кво ли е ... пробвай да махнеш маркуча от дебитомера към турбото малко е е*но но се маха и размърдай оста на перката ако играе бая , оттам може да се стича в генерация и като се загрее гърнето да почва да пуши ... поне така предполагам
      Fiat Punto GT

      Коментар


        #93
        kaci написа:
        amatior написа:
        Мерси за отговора, но кое мнение и къде? Някакъв линк?
        Извинявай, забравил съм да вмъкна линка Вече всичко е наред.
        Колега Kaci, мерси за линка, това ме поуспокои малко, понеже съм с тръба на 63мм и...без каквото и да е гърне. Само да те попитам, понеже прочетох мнението ти след на Бисер, след като сложи катализатора, продължава ли да пуше все още така или понамаля малко поне? Ако бе турбината предполагам щеше да пуши след буст, а тя след буст не пуши, самата ос на турбото не мърдаше, никакъв аксиален, нито радиален луфт преди монтажа му, кара се на 1-1.2 бара. Тони, колата никога не е била със ИХИ, кара се с Гарет Т25, Саабска турбина. Сега смених лайня*ното масло за прочистване с Мотул 20w60 и ми се струва, че понамаля пушенето.

        Коментар


          #94
          amatior написа:
          kaci написа:
          amatior написа:
          Мерси за отговора, но кое мнение и къде? Някакъв линк?
          Извинявай, забравил съм да вмъкна линка Вече всичко е наред.
          Колега Kaci, мерси за линка, това ме поуспокои малко, понеже съм с тръба на 63мм и...без каквото и да е гърне. Само да те попитам, понеже прочетох мнението ти след на Бисер, след като сложи катализатора, продължава ли да пуше все още така или понамаля малко поне? Ако бе турбината предполагам щеше да пуши след буст, а тя след буст не пуши, самата ос на турбото не мърдаше, никакъв аксиален, нито радиален луфт преди монтажа му, кара се на 1-1.2 бара. Тони, колата никога не е била със ИХИ, кара се с Гарет Т25, Саабска турбина. Сега смених лайня*ното масло за прочистване с Мотул 20w60 и ми се струва, че понамаля пушенето.
          Катализатора не го махах изобщо, защото знаех какво ще се получи. При мен повторно пушеци не се появиха(за щастие). В зависимост от това кое е "дефектирало" в турбината, пушенето се проявява при различни условия(температура, дълга работа на празен ход, работно налягане.........). Не съм сигурен дали монтирането на катализатор и гърнета би спряло пушенето при теб (по скоро не). За мен най сигурния начин е поставянето на специален маслен уплътнител в топлата част на турбото.

          Коментар


            #95
            демек турбото, аз се надявам от люмана да се пооправи , щото старото масло беше малко чорбичка
            Power Under Pressure

            Коментар


              #96
              Орлине, днес сутрин рано като загря колата на празен ход пак пропуши, но сравнително по-малко, предполагам това се дължи на по-гъстото масло. Добре, а липсата на бекпрешър допълнително ли износва турбината? Има ли смисъл да се кара така, до монтажа на въпросните уплътнители или да свалям турбото и да го връщам, понеже е скапано?

              Коментар


                #97
                липсата на бек прежър пуска масло в топлия охлюв ако е поизносена турбината , но при тебе пуска на изгасен и като запалиш почва да изпарява и после в буст изчиства и няма повече пушацинезнам , просто незнам какво да ти препоръчам
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #98
                  amatior написа:
                  Има ли смисъл да се кара така, до монтажа на въпросните уплътнители или да свалям турбото и да го връщам, понеже е скапано?
                  Карай си спокойно и нему се впечатлявай толкоз

                  Коментар


                    #99
                    biser_as написа:
                    amatior написа:
                    Има ли смисъл да се кара така, до монтажа на въпросните уплътнители или да свалям турбото и да го връщам, понеже е скапано?
                    Карай си спокойно и нему се впечатлявай толкоз
                    Най-ми се ще да е така Със старото т25, нямаше такъв проблем, пак си бях с тръба на 63мм без гърне, но пък там пушаците бяха след буст, демек друг проблем. С монтажа на новото т25 се почна този филм, логично е да се дължи на новото турбо, мога да го връщам, това беше условието при закупуването, но се чудя. Държи си налягането, колата върви доволно добре, само на светофарите, хората се чудят дали да звъннат в пожарната. Явно трябва да си направя сметка, колко ще ми излезе монтажа на въпросните специални уплътнители, да не се окаже по-скъпо от рециклирането на старото ми турбо, да не става много безсмисленно.

                    Коментар


                      Със сигурност ще е колкото рециклаж на турбо
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        липсата на бек прежър пуска масло в топлия охлюв ако е поизносена турбината , но при тебе пуска на изгасен и като запалиш почва да изпарява и после в буст изчиства и няма повече пушацинезнам , просто незнам какво да ти препоръчам
                        Вече се убедих, буста изчиства временно, след буст, като я оставиш на празен ход 2-3 минути, пак почва да пуши-ужас голям. Демек турбото си е износено, с други думи, по-добре рециклаж на старата ми, от колкото да съм дал пари за тази и да не ми върши работа. Друга опция не виждам а и не ми се струва много ок да я карам с такива пушаци, то на светофарите си е срам и позор направо :D Днес на светофара, некъв вика, съмнявам се, че върви толкова, колкото смърди, с други думи не ми се кара така.

                        Коментар


                          Мога да те пратя в Турбос Хют това е на края на военна рампа в ляво завива пътя има сервиз и на ДАФ.Иди просто информартивно да видиш със старата какво ще ти кажат като цена.
                          4 бири и турбината да свири

                          Коментар


                            Мерси Dog, ще видя какво ще е.

                            Коментар


                              Добре де, старото ми турбо пушеше след буст, на място не дигаше пушаци, а уж новото дига пушаци на място-има ли шанс да се сглоби една читава турбина от двете?

                              Коментар


                                amatior написа:
                                Добре де, старото ми турбо пушеше след буст, на място не дигаше пушаци, а уж новото дига пушаци на място-има ли шанс да се сглоби една читава турбина от двете?
                                Ппа най-добре го зададеш тоз въпрос на некой турбосервиз, те би трябвало най-точно да знаят кое, какво и колко

                                Коментар

                                Working...
                                X