Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ехх, не се сещам какво може да е за хубаво щом пуши така, освен варианта на Гришата. Току що пак я пробвах, като я ръчкам 1-2 пъти е ок, ама след това почват димните завеси тип нинджа.

    Коментар


      #77
      amatior написа:
      ехх, не се сещам какво може да е за хубаво щом пуши така, освен варианта на Гришата. Току що пак я пробвах, като я ръчкам 1-2 пъти е ок, ама след това почват димните завеси тип нинджа.
      брат на това налягане 1.6 аз ти казах хем не си сигурен модела на турбината хем я дъниш...
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        #78
        Брат, не я натискам до 1.6, до 5-5.5 оборота е 1.1-1.2 някъде :D Но по-принцип си прав.

        Коментар


          #79
          Аз залагам за турбина. Когато даваш газ, ако не пуши и започва да хвърля катерици когато върнеш газта - търси си турбина.Най лесно е да свалиш маркуча на високото налягане и да видиш луфтовете на перката. И е препоръчително да я прегледаш турбината веднага, да не си търсиш перките после по ауспусите заедно с буталата.

          Коментар


            #80
            Хвърля катерици-да бръмчи и да тропа?

            Коментар


              #81
              Като знам като се качих за пръв път в тази кола за какво ставаше дума , май беше на 1.7 и таман я беше взел и вървеше като ненормална , нормално е преи да я взлемеш да си и скъсали шортите и накрая да ти я дадат .залагам за турбина - 20лева приемам залози за остатъчни масла в генерацията
              Power Under Pressure

              Коментар


                #82
                amatior написа:
                Хвърля катерици-да бръмчи и да тропа?
                Явно не се изразявам правилно.катерици= сиво-синкав пушек= гори маслоНадявам се това да е по- ясно.

                Коментар


                  #83
                  Да, точно такива са симптомите...ами ще се търси тогава турбина

                  Коментар


                    #84
                    Да драсна и аз 2 реда, предстои замяна на турбото, издирва се Гарет Т25 и колата е в сигурни ръце долу видео на старото турбо http://www.youtube.com/user/orlingen.../1/WiUi_8v7Teo След това искам да я облепя цялата в карбоново фолио, но се чудя, колко грозна ще е

                    Коментар


                      #85
                      Та имаме следния интересен проблем. Като запаля колата, оставяйки я на едно място, без да я карам, след като загрее малко почва да пуши, подкарвам я влизам в буст и се почиства, продължава да пущи, но значително по-малко. А самия пушек, освен от зад, от гърнето, излиза и отпред, между доунпайпа и турбото. Имам чувството, че като я изгася и я оставя на място от турбото се стича масло в доунпайпа и като загрее колата, почва да пуши. След буст почти няма пушеци, уж турбото се води за здраво, след като не пуши след буст и не са това остатъци от старо масло в доунпайпа, понеже смених турбото, ако бяха остатъците до сега да са изгоряли. Не са и гумички на клапани, нито сегменти. Някакви идеи?

                      Коментар


                        #86
                        Прочети мнението на biser_as

                        Коментар


                          #87
                          Мерси за отговора, но кое мнение и къде? Някакъв линк?

                          Коментар


                            #88
                            от отпреде пуши щото е цепната тръбата на пайпа , брата днеска каза щото я видял като ляга отдолу но що изчиства след буст , и не пуши , да не кажа грам не пуши , палиш загрява пуши яко , влизаш в буст и после няма пушаци , седи на едно място и няма пушаци
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #89
                              amatior написа:
                              Мерси за отговора, но кое мнение и къде? Някакъв линк?
                              Извинявай, забравил съм да вмъкна линка Вече всичко е наред.

                              Коментар


                                #90
                                Аз да залагам ли или си знам от кво му е ххахах .. Орлински 20 лв и аз за турбо ... Колега , неискам да те плаша но и аз бях същия паля я непуши загрее пуши на поразия .... срам да се кара като дизел е .... и се оказа турбо понеже го брах това .... несе стреираи ИХИ тука няма турси нещо друго с малко преправка от бай Орлин ще стане но ИХИ или ще е на финиш или ще е като на бившото ми ГТ НОВО 350 лв .... но според мен аз тогава направих грешка че дадох маса пари за ново турбо ама стоково .... послушай ме и слагаи друго
                                Fiat Punto GT

                                Коментар

                                Working...
                                X