Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    хаха, 6те го оставим да се наговори тогава Та, преди 5 минути запалихме Пунтото с помоща на WhitePower (Че, кой друг:D), звучи добре колата, май всичко е гладко за сега, като изключим някои датчици, които не са вързани, взех и нови Densо Iridium. Идва ред да се понастрои колата, за това ще минаваме през WhitePower, надявам се да има време в скоро време и аз да се освободя, да преминем към настройките и дреболиите

    Коментар


      #47
      Има няма 1 ден след като сложих новия блок и тапата откъм скоростната кутия реши да се предаде. И простия италианец ако беше сложил тази тапа 1см по-нагоре нямаше да се наложи да се сваля полуоска, скоростна кутия(ново масло вече, след като "старото масло на 1 ден се изсипа"), съединител, маховик заради една джиджафка. Хубавото е, че вече е направена и всичко е ок, а самата тапа се оказа, че си е същата като от Жигулка. Сега работи ок колата, но смесите са малко богати май, уредите вързани към ламбдата не бачкат нещо, но от ауспуха си миреше на бензин. Скоро и снимки на преживяването.

      Коментар


        #48
        amatior написа:
        Има няма 1 ден след като сложих новия блок и тапата откъм скоростната кутия реши да се предаде. И простия италианец ако беше сложил тази тапа 1см по-нагоре нямаше да се наложи да се сваля полуоска, скоростна кутия(ново масло вече, след като "старото масло на 1 ден се изсипа"), съединител, маховик заради една джиджафка. Хубавото е, че вече е направена и всичко е ок, а самата тапа се оказа, че си е същата като от Жигулка. Сега работи ок колата, но смесите са малко богати май, уредите вързани към ламбдата не бачкат нещо, но от ауспуха си миреше на бензин. Скоро и снимки на преживяването.
        което значи че май ламбдата не бачка петък се обади да я погледна
        Power Under Pressure

        Коментар


          #49
          Да поукрася малко темата със снимки от монтажа на новия блок със буталцата и компания, вече е в миналото, но за сега е успешно.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #50
            Я малко съм я опуснал тая тема.Това ако не е колата на Венци от Овча мисъл пък на Возил съм се в нея и колата вървеше много а звука от блоуофа беше уникален.

            Коментар


              #51
              Тожа Гт-е от всякаде е в уреди ... :D
              Fiat Punto GT

              Коментар


                #52
                Колата вървеше да, но като я взех беше в ужасяващо състояние, а на всичкото от горе ми я продаде със спукан блок, въпреки че го попитах дали е спукан, при полежение, че е оставяна на студено през зимата, в обявата годината бе написана 97ма а се оказа, че колата е 95 всъщност...не ми се коментира даже. Вече е почти готова, нов блок, по двигателя всичко е доста освежено, окачването е сменено със спортно, ламарините са поправени и те, малко по-малко колата добива вид на КОЛА. Като я взех намотката на пружината беше минала под чашката долу и така той я караше и напъваше Остава да се огледат смесите, че ми се струват малко богати, буст метъра показва 1.5-1.6, но нещо не му вярвам много, ще трябва и това да се види. 4 нови гуми, прагове, и за-по късен етап тд04. Блов офа беше едноклапанен и колата все загасваше, звука беше хубав, но няма да трошим колата заради едната гъзария, живот и здраве едно бейли може да се вземе.

                Коментар


                  #53
                  sen7ineL написа:
                  Тожа Гт-е от всякаде е в уреди ... :D
                  На тъмно като се запали, все едно си в дискотека, всичко ти свети в лицето, не е много удобно, а и уредите за смесите се отказаха нещо да работят.

                  Коментар


                    #54
                    Радвам се че си толкова надъхан,като всеки един от нас в началото.Важното е да имаш време,търпение и пари и всичко става,а за тази кола ще ти трябват и трите неща и то по много ,иначе за визия няма да коментирам имаше си и преди забележки.Но щом си се надъхал да я стегнеш значи ще си доволен после от резултата.Пожелавам ти успех в начинанието и Господ повече бууст да ти дава

                    Коментар


                      #55
                      Много си прав колега. Началото съм го минал, тогава бе етапа на колебанието, но съм се решил да я направя и ще видим резултата накрая, успех и на теб.

                      Коментар


                        #56
                        Колеги, някой може ли да подскаже, кой е бушона за бензиновата помпа? :S

                        Коментар


                          #57
                          amatior написа:
                          Колеги, някой може ли да подскаже, кой е бушона за бензиновата помпа? :S
                          Мисля беше под пластмасовия капак отпред вдясно , където е соленоида на буустконтрола

                          Коментар


                            #58
                            biser_as написа:
                            amatior написа:
                            Колеги, някой може ли да подскаже, кой е бушона за бензиновата помпа? :S
                            Мисля беше под пластмасовия капак отпред вдясно , където е соленоида на буустконтрола
                            Не е там ако си срещу капака има еднин пласмасов капак в ляво с 2 болчета релето е най-вътрешното или това до него от към прозореца , а бушона е втория от ляво на дясно , ако си с климатик , ако си без е това към прозореца и и бушона е до релето
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #59
                              В понеделник ще я инспектираме Не знам как щях да се справя сам или чрез всякакви майстори без съдействието на кометентните колеги от форума.

                              Коментар


                                #60
                                WhitePower написа:
                                Не е там ако си срещу капака има еднин пласмасов капак в ляво с 2 болчета релето е най-вътрешното или това до него от към прозореца , а бушона е втория от ляво на дясно , ако си с климатик , ако си без е това към прозореца и и бушона е до релето

                                Коментар

                                Working...
                                X