Здравейте колеги, известно време съм с Пунто гт и съм в процес на реставрации :D Понежесъм зает с разни неща, не успявам да и отделям много време. Но днеска ни предстои да заменим старата гарнитура глава и всички останали гарнитури по главата. Купих я със сменена глава и нова гарнитура, но след известно време открих масълце в казанчето за водата, надявам се да се размина само с гарнитуа, но ще видим снимката на главата какво ще покаже. Също така забелязах, че маслото бяга и от гарнитурата за капака на клапаните. Та, същественото-понеже колата не е с IHI а е с Гарет т25 и бустомера показва към 1,5-1,6 бара, чудя се дали не е много това за такава турбина. Може би заради това не държи гарнитурата? А иначе колата е с 63mm генерация, 320cc дюзи, буст контролер, чип, прекъсвач до 7200.Поздрави :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното гт
Collapse
X
-
На външен вид е отвратителна :D И нямам намерения да го променям за сега, първо под предния капак, след това останалото. Днеска по пътя за сервиза се скъса водно съединение, то направо си гръмна де :D и се наложи да ме теглят до там. Утре ще се отваря колата, ще видим гарнитурата, снимка на главата и молитва да се размина с една гарнитура глава, ще се сменят и гумички на клапани направо. Мисля буста да се намали до 1.4, струва ми се малко множко му идва този 1.5-1.6.Снимките са малко големи, скори и тях ще ги кача.
Коментар
-
amatior написа:Ами, от това, което ми разправят разни хора, каналите за водата били много тесни и там заварката била невъзможнаГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
amatior написа:Не, това го казват не хората, които правят моята кола, това са приказки от разни псевдо майстори. И на мен ми се ще той да ми я прави, но той е малко...недостъпен. :DГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар