Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поредното гт

    Здравейте колеги, известно време съм с Пунто гт и съм в процес на реставрации :D Понежесъм зает с разни неща, не успявам да и отделям много време. Но днеска ни предстои да заменим старата гарнитура глава и всички останали гарнитури по главата. Купих я със сменена глава и нова гарнитура, но след известно време открих масълце в казанчето за водата, надявам се да се размина само с гарнитуа, но ще видим снимката на главата какво ще покаже. Също така забелязах, че маслото бяга и от гарнитурата за капака на клапаните. Та, същественото-понеже колата не е с IHI а е с Гарет т25 и бустомера показва към 1,5-1,6 бара, чудя се дали не е много това за такава турбина. Може би заради това не държи гарнитурата? А иначе колата е с 63mm генерация, 320cc дюзи, буст контролер, чип, прекъсвач до 7200.Поздрави :D

    #2
    твоята кола за сега ми е харесала най много как върви
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      даи снимки да я видим

      Коментар


        #4
        На външен вид е отвратителна :D И нямам намерения да го променям за сега, първо под предния капак, след това останалото. Днеска по пътя за сервиза се скъса водно съединение, то направо си гръмна де :D и се наложи да ме теглят до там. Утре ще се отваря колата, ще видим гарнитурата, снимка на главата и молитва да се размина с една гарнитура глава, ще се сменят и гумички на клапани направо. Мисля буста да се намали до 1.4, струва ми се малко множко му идва този 1.5-1.6.Снимките са малко големи, скори и тях ще ги кача.

        Коментар


          #5
          аз не бих пипал буста , не е проблема в гарнитурата пунтото се плаши от прегряване не от ръчка мисля че ще всичко ще е точно ако сложиш хубава гарнитура и нови болтове всичко ще заспи
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            Да видим, мисля че гарнитурата е добра, послушах те и взех Payene ската, а какво ще излеле при работата, ще се види в последващите дни.

            Коментар


              #7
              И сега стана страшното, оказа се, че гарнитурата ми е ок, тоест маслото бяга от някое друго място. Или ще сменяме глава или отиваме долу по цилиндровия блок да търсим пукнатини. Мисля че, спукана глава или блок не се заварява, някой да ме поправи и да ме зарадва ако не съм прав

              Коментар


                #8
                Кои ти каза че глава не се наварява ?
                I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                Коментар


                  #9
                  Ами, от това, което ми разправят разни хора, каналите за водата били много тесни и там заварката била невъзможна

                  Коментар


                    #10
                    amatior написа:
                    Ами, от това, което ми разправят разни хора, каналите за водата били много тесни и там заварката била невъзможна
                    брат незнам кой ти прави колата..но виж орлин да ти я погледне и не се занимавай с глупости дай на някой човек което знае какво прави !!! защото така като гледам не си в час и нещо те въртят яко ... гарнитури глави чудеса и майторите незнаят кво става дирят разни пукнатини някви чудеса !!! според мен това ти е варианта и си от софия още повече
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      #11
                      Не, това го казват не хората, които правят моята кола, това са приказки от разни псевдо майстори. И на мен ми се ще той да ми я прави, но той е малко...недостъпен. :D

                      Коментар


                        #12
                        amatior написа:
                        Не, това го казват не хората, които правят моята кола, това са приказки от разни псевдо майстори. И на мен ми се ще той да ми я прави, но той е малко...недостъпен. :D
                        до сега не е отказал на никого ... попитай го пробвал за гт сектата е готов на всичко :P
                        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                        Коментар


                          #13
                          При него съм бил за blow offa сложихме 2 клапанен и съм много доволен от него. Но сега разбрах има малко проблеми, чул съм се с него

                          Коментар


                            #14
                            орлин по тешко от отверка не вдига вече както и прадположих не в проблема в гарнитурата Глава се заварява , Блок не
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              Почти съм убеден, че е блока, понеже главата се води за нова(нова 2ра ръка) утре снимката ще покаже. Евентуално ще търся блок да купя, не ми е скучно с тази кола

                              Коментар

                              Working...
                              X