Понеже при копуването на моята като видях как на студено и се дава газ и как надува на 2.0 бара стоково ИХИ ми стана ясно ще са и взели животеца но и аз я карах около 2 месеца на 2 бара с молба да грумне но не успя зажалост :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното гт
Collapse
X
-
kaci написа:amatior написа:Мерси за отговора, но кое мнение и къде? Някакъв линк?Вече всичко е наред.
Коментар
-
amatior написа:kaci написа:amatior написа:Мерси за отговора, но кое мнение и къде? Някакъв линк?Вече всичко е наред.
Коментар
-
Орлине, днес сутрин рано като загря колата на празен ход пак пропуши, но сравнително по-малко, предполагам това се дължи на по-гъстото масло. Добре, а липсата на бекпрешър допълнително ли износва турбината? Има ли смисъл да се кара така, до монтажа на въпросните уплътнители или да свалям турбото и да го връщам, понеже е скапано?
Коментар
-
biser_as написа:amatior написа:Има ли смисъл да се кара така, до монтажа на въпросните уплътнители или да свалям турбото и да го връщам, понеже е скапано?Със старото т25, нямаше такъв проблем, пак си бях с тръба на 63мм без гърне, но пък там пушаците бяха след буст, демек друг проблем. С монтажа на новото т25 се почна този филм, логично е да се дължи на новото турбо, мога да го връщам, това беше условието при закупуването, но се чудя. Държи си налягането, колата върви доволно добре, само на светофарите, хората се чудят дали да звъннат в пожарната. Явно трябва да си направя сметка, колко ще ми излезе монтажа на въпросните специални уплътнители, да не се окаже по-скъпо от рециклирането на старото ми турбо, да не става много безсмисленно.
Коментар
-
WhitePower написа:липсата на бек прежър пуска масло в топлия охлюв ако е поизносена турбината , но при тебе пуска на изгасен и като запалиш почва да изпарява и после в буст изчиства и няма повече пушацинезнам , просто незнам какво да ти препоръчам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар