Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Така, вече няколко пъти след продължително каране от маркуча за картера се стича масло. Като се паркира и след малко гледам как петънца масло се сабират на земята точно под маркуча, в момента карам с руско масло за промивка на двигателя, скоро ще сипя хубавото, въпроса ми е, възможно ли е да е от маслото или съм за нови сегменти?

    Коментар


      #62
      amatior написа:
      Така, вече няколко пъти след продължително каране от маркуча за картера се стича масло. Като се паркира и след малко гледам как петънца масло се сабират на земята точно под маркуча, в момента карам с руско масло за промивка на двигателя, скоро ще сипя хубавото, въпроса ми е, възможно ли е да е от маслото или съм за нови сегменти?
      смени маслото , преди да си прецакал мотора , и малко вероятно да си за сегменти сложи си ендо леманче 20/60 и ще замърка надявм се щото сега е на чорбичка това масло
      Power Under Pressure

      Коментар


        #63
        Майката....Днес я запалих, така профилактично да заредя акумолатора и гледам петно масло долу в лявата част, натискам газта и гледам картера се насълзява, пипнах го и си беше баш масло, отвотих турбо пътя горе при колектора-беше си сиух, огледах, но така и не разбрах от къде може да е, някакви предложения, предположения? Ляво-като застана пред капака. Мерси.

        Коментар


          #64
          amatior написа:
          Майката....Днес я запалих, така профилактично да заредя акумолатора и гледам петно масло долу в лявата част, натискам газта и гледам картера се насълзява, пипнах го и си беше баш масло, отвотих турбо пътя горе при колектора-беше си сиух, огледах, но така и не разбрах от къде може да е, някакви предложения, предположения? Ляво-като застана пред капака. Мерси.
          незнам евентуални гарнитура на картера , филтър , или масленния термостат
          Power Under Pressure

          Коментар


            #65
            стегни си масления филтър )) от него е .Друго което и на мен ми се е случвало е от стъкления датчик да цапа

            Коментар


              #66
              Bavno_PuntoGT написа:
              стегни си масления филтър )) от него е .Друго което и на мен ми се е случвало е от стъкления датчик да цапа
              То не цапа , а капе
              Power Under Pressure

              Коментар


                #67
                Точно, капе, като застана пред колата, от ляво в задната част на картера, насълзява се и капе.

                Коментар


                  #68
                  amatior написа:
                  Точно, капе, като застана пред колата, от ляво в задната част на картера, насълзява се и капе.
                  ако е задната част , е обратното на турбината или правото на турбината и най добре на подемник или на канал да се види точно от къде съзли
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #69
                    amatior написа:
                    Точно, капе, като застана пред колата, от ляво в задната част на картера, насълзява се и капе.
                    Ако е зад картера няма какво друго да е освен маслото на турбото и още нещо ми хрумна погледни си кормилната рейка ,сигурен ли си че е моторно масло?

                    Коментар


                      #70
                      Приключенията продължават, тоя смотлъо не ми дава покой. Сега става следното, колата не е карана мноооого време и и я подкарах преди два дена, пибирам се аз от Илиянци до Надежда, всичко е екстра и както тръгвам да си паркирам, едни пушеци отзад, все едно парен локомотив съм подкарал. След 5 минути пак, реших да я подкарам и да видя какво е, натискам я здравата, няма нищо, спирам, никакви пушеци, 2ри път така, 3ти път пак ок, 4ти и пак тръгна да пуши като намаля оборотите. След това колата я подкарах към вечер в хладното време, пак я натисках, нищо и нямаше, никакви пушеци. След консултации, Гришата предложи, че може би са стари остатъци от масло в генерацията, колата не е карана месеци а преди това беше сменен целия двигател и като загрее почва да изгаря стари маслени остатъци...мнения?Мерси предварително.P.S Не ми се сменя турбо

                      Коментар


                        #71
                        И от къде да дойдат тези масленни остатъци в генерацията , като преди това не е пушила ??? и изведнъж , пуши и за каква генерация говорим като ти си с права тръба , там няма как да остане нещо така или иначе ти предстои нещо , само дето още не е ясно турбина ли не или мотор
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #72
                          Демек сегменти или турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_29

                          Коментар


                            #73
                            amatior написа:
                            Демек сегменти или турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
                            незнам така е трудно да се каже но понамисва леко на турбина
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #74
                              Значи ще се видим скоро най-вероятно Yellow_Flash_Colorz_PDT_06

                              Коментар


                                #75
                                дано е за хубаво а не само за проблеми
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X