Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.4 Tурбо Пунто проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Пич,клапана си го сложил неправилно.Правилния монтаж на клапана е както е показано на първата снимка.Ето и една снимка на моя,за да видиш как съм го сложил.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #47
      gituli написа:
      Пич,клапана си го сложил неправилно.Правилния монтаж на клапана е както е показано на първата снимка.Ето и една снимка на моя,за да видиш как съм го сложил.
      Добре де нали налягането трябва да удари челно буралото... при теб след сърдж и преди дебитомера ли ти удря за да отвори и връша към дросела????
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        #48
        Малко бъркаш принципа на работа на двата клапана.При рециркулациония няма такива удари на буталото :D .При него когато върнеш гаста вакума засмуква буталото(мембраната)и тогава нагнетения въздух от към дросела по маркуча отива до клапана,тогава вакума засмуква буталото и то отватя и ослобуждава пътя към маркуча след дебитомера към турбото.Надявам се да си ме разбрал,че даже и аз се обърках от това обеснение .Ето една схема доно ти помогне да разберех.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #49
          прав си обаче както и да го сложиш все бачка , изпробвано многократно ( става дума за афтърмаркети не пласмасарките)
          Power Under Pressure

          Коментар


            #50
            Съгласих се.
            4 бири и турбината да свири

            Коментар


              #51
              bubo1213 написа:
              Ами като го надуя с уста като че ли минава от някъде въздуха от към лявата пишка "дето е след дебитомера "
              Ето точно това се получава когато клапана е монтиран наобратно.Когато турбото надуе и направи налягане,избутва буталото(мембраната)и се получава един затворен кръг,турбо,кулер,разтоварващ клапан и пак турбо.И каквото остане от налягането влиза в дросела.Надявам се да съм помогнал.

              Коментар


                #52
                gituli написа:
                bubo1213 написа:
                Ами като го надуя с уста като че ли минава от някъде въздуха от към лявата пишка "дето е след дебитомера "
                Ето точно това се получава когато клапана е монтиран наобратно.Когато турбото надуе и направи налягане,избутва буталото(мембраната)и се получава един затворен кръг,турбо,кулер,разтоварващ клапан и пак турбо.И каквото остане от налягането влиза в дросела.Надявам се да съм помогнал.
                оо не съм съгласен, при моя клапан като надуя леко с уста най-тесния извод не мога да бутна буталото отдолу с пръст колкото и да се напъвам
                тежък е животът лек...

                Коментар


                  #53
                  jungleraver написа:
                  gituli написа:
                  bubo1213 написа:
                  Ами като го надуя с уста като че ли минава от някъде въздуха от към лявата пишка "дето е след дебитомера "
                  Ето точно това се получава когато клапана е монтиран наобратно.Когато турбото надуе и направи налягане,избутва буталото(мембраната)и се получава един затворен кръг,турбо,кулер,разтоварващ клапан и пак турбо.И каквото остане от налягането влиза в дросела.Надявам се да съм помогнал.
                  оо не съм съгласен, при моя клапан като надуя леко с уста най-тесния извод не мога да бутна буталото отдолу с пръст колкото и да се напъвам
                  Хахаха.Аз говоря за надуване от турбото а не за натискане с пръст.Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.А ако надуваш от малкото отворче и чуваш свистене(излиза въздух)от страничния отвор,значи мембраната вътре е скъсана.

                  Коментар


                    #54
                    gituli написа:
                    Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.
                    А когато смукателя е под налягане (в бууст), през тоз малкия отвор пак ли вакуум има отгоре на мембраната?

                    Коментар


                      #55
                      biser_as написа:
                      gituli написа:
                      Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.
                      А когато смукателя е под налягане (в бууст), през тоз малкия отвор пак ли вакуум има отгоре на мембраната?
                      Не естествено.Тогава има налягане.Но ние говорим за момента в които буталото отваря.С това надуване с оста и опити да бутне буталото колегата се опитва все едно да смачка затворена пластмасова бутилка.Бисере,нещо май се опитваш да се ебаваш с мен а? Искаш да си вкарам авто гол. :D

                      Коментар


                        #56
                        какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва факт е че тези клапани над 1.4 бара се късат пукат чупят ..... и не издържат
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #57
                          gituli написа:
                          Бисере,нещо май се опитваш да се ебаваш с мен а? Искаш да си вкарам авто гол. :D
                          Няма такова нещо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          gituli написа:
                          Не естествено.Тогава има налягане.С това надуване с оста и опити да бутне буталото колегата се опитва все едно да смачка затворена пластмасова бутилка.
                          Ами каква е разликата между опита с уста на колегата и нормалното положение при работа под налягане? Защо трябва да отваря бов-а, когато турбото надуе? :D

                          Коментар


                            #58
                            biser_as написа:
                            gituli написа:
                            Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.
                            А когато смукателя е под налягане (в бууст), през тоз малкия отвор пак ли вакуум има отгоре на мембраната?
                            ми именно пичаги, клапана така е конструиран, че като има еднакво налягане от двете страни-тънкото изводче и входа срещу него, буталото стои затворено, и когато отпуснеш педала на газта налягането в смукателя пада, оттам ест пада и налягането в тънката чурка и буталото се отваря.ако е свързан по другия начин пак ще работи(да пробвал съм и двата начина, и двата работят), но мисля, че докато се получи вакуум, който да дръпне буталото, ще се получи едно микро забавяне в сравнение с първия начин на свързване.
                            тежък е животът лек...

                            Коментар


                              #59
                              WhitePower написа:
                              какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва факт е че тези клапани над 1.4 бара се късат пукат чупят ..... и не издържат
                              Целта не е да спорим,а да си сложи клапана колегата правилно.А за това,че се пукат тези клапани спор няма.Моя е метален и за сметка на това,че неможе да се спука ми се закъса вече мембраната. :D Така е като слагаме китайски боклуци.

                              Коментар


                                #60
                                WhitePower написа:
                                какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва факт е че тези клапани над 1.4 бара се късат пукат чупят ..... и не издържат
                                опа съжалявам че не съм уточнил, аз говоря за рециркулационен клапан, но не оригиналния(с него не съм имал досег), моя има просто едно бутало и пружина, няма мембрани, няма какво да му се счупи практически
                                тежък е животът лек...

                                Коментар

                                Working...
                                X