Ако затвориш бокса ще караме Голф 3ки 1.4 с газ вече (може да го приемеш като заплаха това) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Аз бих казал,че те разбирам...теб сигурно всяка второ позвъняване ти е от някои закъсал сектант.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.4 Tурбо Пунто проблем
Collapse
X
-
DogForLife написа:Ако затвориш бокса ще караме Голф 3ки 1.4 с газ вече (може да го приемеш като заплаха това) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Аз бих казал,че те разбирам...теб сигурно всяка второ позвъняване ти е от някои закъсал сектант.ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Колеги относно Puntoto,вчера проверих всеки един маркуч и се оказа малкото маркучле дето е на буст котрола"или там как му се вика" беше срязан.Сложих го почна да върви горе доло и барометърчето работи обаче......Клапана е черен пише на него bosch Made in germany.Та въпроса ми е като влезе в турбото и върна газта кпалана изважда звък като blow off по точно едно Пссс и ти тити ти ти "хахах незнам как да го обясня " възможно ли е да е на обратно тоя клапан или ддз и аз.
Коментар
-
Този приятен за ухото звук никак не е приятен за турбината когато е грешно поставен клапана той не разтоварва и цялото налягане се връща през турбината и излиза през филтъра.На коли като Нисан 200 SX примерно няма кой знае какъв проблем в сток вариант защото са на малко налягане до 0.8, но при нас е над бар и е кофти.Ние така надухме един нисан и след едно връщане на газта на 1.2 бар турбината роди и почна да пущи.4 бири и турбината да свири
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар