Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.4 Tурбо Пунто проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    WhitePower написа:
    какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва
    Тоз клапан има само едно правилно положение за монтаж и то е с буталото срещу налягането в турбопътищата, ако може така да се каже Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

    Коментар


      #62
      gituli написа:
      WhitePower написа:
      какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва факт е че тези клапани над 1.4 бара се късат пукат чупят ..... и не издържат
      Целта не е да спорим,а да си сложи клапана колегата правилно.А за това,че се пукат тези клапани спор няма.Моя е метален и за сметка на това,че неможе да се спука ми се закъса вече мембраната. :D Така е като слагаме китайски боклуци.
      ами хайде някой със стоковица се обади и каже как му е свързан клапана от завода, колегата да си го върже така и да си кара спокойно(стига да му е здрав клапана, защото точно звука, който той описва ми мяза на сърдж...дано не е така)
      тежък е животът лек...

      Коментар


        #63
        и понеже ви хванах повечето на линия що не вземем да импровизираме една ГТ среща примерно довечера поне да си поговорим повече сектанти
        тежък е животът лек...

        Коментар


          #64
          biser_as написа:
          gituli написа:
          Бисере,нещо май се опитваш да се ебаваш с мен а? Искаш да си вкарам авто гол. :D
          Няма такова нещо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          gituli написа:
          Не естествено.Тогава има налягане.С това надуване с оста и опити да бутне буталото колегата се опитва все едно да смачка затворена пластмасова бутилка.
          Ами каква е разликата между опита с уста на колегата и нормалното положение при работа под налягане? Защо трябва да отваря бов-а, когато турбото надуе? :D
          Няма разлика между опита с уста и нормалното положение при работа под налягане.Никаде несъм(поне така мисля)писал,че клапана трябва да отваря когато турбото надува. :D

          Коментар


            #65
            Аз повече няма да пиша или споря как е правилно да се монтира клапана.Някой да се опита да си преведе това от снимката.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #66
              gituli написа:
              Няма разлика между опита с уста и нормалното положение при работа под налягане.Никаде несъм(поне така мисля)писал,че клапана трябва да отваря когато турбото надува. :D
              Мми беше писал некви такива обяснения на миналата страница, мма може и аз да не съм те разбрал правилно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото на снимките дет си пуснал според мен са грешно монтирани и 2-та клапана Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

              Коментар


                #67
                Ми аз бях писал,че и аз се обърках от моите обеснения. :D Първата снимка е на фабрично монтиран клапан,а втората снимка е на моя клапан.Аз така го ползвам вече повече от година,а той така си беше монтиран на колата.И аз мислех,че е сложен неправилно.Затова се поразрових малко из чуждестранните форуми,и останових,че съм в грешка. Рециркулациония клапан се монтира точно на-обратно на другия клапан.Вече наистина спирам да пиша.

                Коментар


                  #68
                  Еее ти пък се разсърди. Нямам за цел да се караме или обиждаме, просто си водим спорче, надявам се градивно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  gituli написа:
                  Рециркулациония клапан се монтира точно на-обратно на другия клапан.
                  А какво е логичното обяснение за това? Щот за мен дали клапана изпуска в атмосфера или рециркулира преди турбото работи по един и същи начин Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и според мен лично трябва да се монтира еднакво.

                  Коментар


                    #69
                    фиат чинкоиченто 900 сс с мотор 1.4 турбо

                    имам запитване.имам Фиат чинкоиченто 900сс 96г. 41 коня.колата като цяло е издръжлива.но искам нещо повече в този клас .искам да сложа 1.4 турбо от пунто.дайте някакъв съвет относно размер напасване.защото съм сигорен че ще стане баси звяра (при положение че тежи 640 кг. с възможност за - 50 кг) :P

                    Коментар


                      #70
                      Колега за мен този мотоциклет на 4ри колела дето искаш да направиш,няма да е много продуктивен,ще има един основен недостатък,ще буксува и на 5та предавка.Няма да има какво да натисне гумите към асфалта.

                      Коментар


                        #71
                        а кое те накара да мислиш така , като мотоциклеките дето са 170 кила и пак толкова коне ??? не че не боксуват ама некви 10 ки жулят с една гума на всичкото отгоренезабравяй формулата кон/килограм се смята
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #72
                          А формулата килограм/кв.см. как се смята ,не се заяждам ама ти по добре знаеш от мен че дори пунтото трудно се вкарва в пътя и се губи много от буксуването,а какво остава до кашон с реактивен двигател

                          Коментар


                            #73
                            Bavno_PuntoGT написа:
                            А формулата килограм/кв.см. как се смята ,не се заяждам ама ти по добре знаеш от мен че дори пунтото трудно се вкарва в пътя и се губи много от буксуването,а какво остава до кашон с реактивен двигател
                            по твоята логика мотора е неуправяем самолет щото стъпва само на няколко квадратни сантиметрапунтото си стъпва много добре , това че никой няма свесни гуми е е проблем на колата сега вече имам и модел за подражание пунто с 4 конита и 4 чисто нови йокохами , ми няма такова сцепление изтрелване , спиране , завиване и .....
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #74
                              Значи колата сега ще си върви така правилно неправилно и следващата седмица отивам да купя 1 клапан и готово.Ако някои има за продаване някакъв ще е супер

                              Коментар


                                #75
                                bubo1213 написа:
                                Значи колата сега ще си върви така правилно неправилно и следващата седмица отивам да купя 1 клапан и готово.Ако някои има за продаване някакъв ще е супер
                                аз имам колега рециркулационен който продавам ако имаш интерес драсни едно лично
                                Прикачени файлове
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X