и аз съм на същото мнение като колегите ... няма смисъл да се рискува ето ти и една проста сметка колектор 600 лева Т3 турбина 1800 лв 2871р или някой лев повече 2876р грубо 2500 лева ако може да вземеш от турбината и колектора 1000 1500 лева по мой сметки излиза че трябва да се бръкнеш за 1000 1500 лева в най лошия случай..и просто забравяш вече ...не го мислиш повече ,, докато като сложиж китайче и винаги ще те човърка нещо от вътре ,,знаеш как е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
ivanko_rs написа:kaci написа:Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Поразгледах малко турбини и попаднах на една която е доста интересна!При англичаните се продава една нова (с по-големия чугун .86 A/R) за 550 Паунда! С доставката ще ти стъпи максимум на 600!Единствения "недостатък" според мен е Т25 фланеца! Дори и не предполагах че се предлага стандартно толкова голяма Т25!
Коментар
-
2000 20v turbo написа:1912 написа:аз квото гледам в Бг.. сичко е пълен леш а с тия китайки ,,,сички които познавам с китайки карат доста малко ,.,..аз да ти предложа нещо ся ми дойде на главатазащо не пуснеш в продажба колектора заедно с турбината и като ги продадеш с тия парички да ти направят плетеняк с т3 и от там една 2876ца ;0 според мен ще е перфекшън
Коментар
-
porosenoq написа:ivanko_rs написа:kaci написа:Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.
Коментар
-
Aми колата не е мерена и с точност не може да се каже, но по предположения на Ици и замервания с известен брой устройства дава ориентировъчно 260 коня. Тръгва на страни, ама си е нищо общо със задно или като влезеш с ръчна в завой... удържането и овладяването на колата е доста различно, а и се избягват такива изпълнения, че трансмисиите са рядкост.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
porosenoq написа:То за коне над 400 хубаво, ама там отиваме не само на турбо, а бюджет за ковано желязо няма Та бих бил доволен на едни 300 коня с добър респонс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар