Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    и аз съм на същото мнение като колегите ... няма смисъл да се рискува ето ти и една проста сметка колектор 600 лева Т3 турбина 1800 лв 2871р или някой лев повече 2876р грубо 2500 лева ако може да вземеш от турбината и колектора 1000 1500 лева по мой сметки излиза че трябва да се бръкнеш за 1000 1500 лева в най лошия случай..и просто забравяш вече ...не го мислиш повече ,, докато като сложиж китайче и винаги ще те човърка нещо от вътре ,,знаеш как е
    alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

    Коментар


      Забравяш до следващия ремонт
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        забравя за турбина докато не му умалее и са смени с по голяма ... както става обикновенно
        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

        Коментар


          Айде айде, наслушахме се на рекламите от WS телешопа едно време Няма нещо което да не дефектира или да няма опасност да се счупи било то и при правилна експлоатация
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            1912 написа:
            забравя за турбина докато не му умалее и са смени с по голяма ... както става обикновенно
            Сещам се че продаваше една лагерница преди време с дефект .... Нещо принудително ли се счупи или ? Щото доколкото знам там ремонт няма....
            Турбо..... Фиат Турбо.....


            http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

            Коментар


              ivanko_rs написа:
              kaci написа:
              Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.
              Аз също се присъединявам към това мнение на колегата,щом нямаш достатъчно средства по-добре не се захващай ,отколкото да хвърлиш едни пари които след кратко време ще отидат на вятъра и ще съжаляваш
              Не случайно от както Типото излезе от при Ици, пълниме една касичка :D И като станат живот и здраве достатъчно ще се скача на диско картоф или някоя друга лагерница. Аз лично не бих рискувал с китайка.
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                Поразгледах малко турбини и попаднах на една която е доста интересна!При англичаните се продава една нова (с по-големия чугун .86 A/R) за 550 Паунда! С доставката ще ти стъпи максимум на 600!Единствения "недостатък" според мен е Т25 фланеца! Дори и не предполагах че се предлага стандартно толкова голяма Т25!

                Коментар


                  Мда вижда се че диско картофа върши добра работа.....
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    2000 20v turbo написа:
                    1912 написа:
                    аз квото гледам в Бг.. сичко е пълен леш а с тия китайки ,,,сички които познавам с китайки карат доста малко ,.,..аз да ти предложа нещо ся ми дойде на главатазащо не пуснеш в продажба колектора заедно с турбината и като ги продадеш с тия парички да ти направят плетеняк с т3 и от там една 2876ца ;0 според мен ще е перфекшън
                    Пък аз познавам хора дето с китайки карат вече по 20-30 000 км. и турбината не е мръднала още, кат си помисля, че си купих чисто нова китайка т3/т4 за 400 лв., като си помисля и че неин аналог примерно Гарет, Прецижън и т.н. цените им са х5, май по-добре да си смелиш 5 нови китайки.....Иначе с правени в БГ турбини май мноо хора се наиграха включително и аз преди време с Мареата! Цената на ребилдната турбина тук е 7-800 лв. т.е два пъти цената на чисто ново китайче! Пък и това, за което се полват тез автомобили крие сериозна вероятност, да бъдат изкихани някой елементи от бутало-биелната група през ауспуха, ама преди да се стигне до там се минава през топлата перка на турбаланата иии...., ако турбаланата е за 2-3000 лв. некак си по-боли от ако е китайче за 400 лв. Мисълта ми е, че като се преценят нещата и откъм бюджет /особено, ако не е неограничен/ китайските турбини не са никак лош вариант.Неща да ангажирам тикого с мнението си - просто поразмишлявах на глас ...... на пръст по- точно май
                    като дойдеш за мапването, ще ти покажа каква е разликата в респонса между китайка и моето съчменомнооого е голяма, ще се разочароваш сериозно, всичкото това се отразява страшно много на времената и за драг и за писта, а и като кеф при карането.Дори сравнение с втулкова Т34 на Косуърт примерно, щото е за еднакви коне дава космическа разлика в усещането и респонса, тогава се разбира защо се дава една шапка пари, с две думи - струва си цената :DОтделно няма ядове с парче от буталото изплюто през турбото, видях го тоя филм преди време и съчменицата нищо и няма, кара се , дори и драскотина няма по турбинната перка Сценарият е следният, отчупва се короната на буталото масивно парче около 1/3 от обиколката над първият сегмент, това парче се сдъвква на малки парчета, които вече отиват през клапана в турбото, там малките прелитат през стеснението към турбината което е около 5мм процеп, а големите засядат и се стапят, и преминават в течно състояние
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      porosenoq написа:
                      ivanko_rs написа:
                      kaci написа:
                      Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.
                      Аз също се присъединявам към това мнение на колегата,щом нямаш достатъчно средства по-добре не се захващай ,отколкото да хвърлиш едни пари които след кратко време ще отидат на вятъра и ще съжаляваш
                      Не случайно от както Типото излезе от при Ици, пълниме една касичка :D И като станат живот и здраве достатъчно ще се скача на диско картоф или някоя друга лагерница. Аз лично не бих рискувал с китайка.
                      моя диско картоф е АТП къстъм изпълнение, на външен вид е същият като ГТ3071Р, същите корпуси, само вътре турбината и компресора са на ГТ2860РС, затова духва повечко коне от обичайното На всеки искащ коне около 400 и над, казвам над, понеже истината се ражда над 400 коня , та препоръчвам ГТ3071Р тип турбо, а за коне към 500, вече ГТ3076Р стил
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        То за коне над 400 хубаво, ама там отиваме не само на турбо, а бюджет за ковано желязо няма Та бих бил доволен на едни 300 коня с добър респонс
                        Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                        Fiat Marea 1.6 16v

                        Коментар


                          porosenoq написа:
                          То за коне над 400 хубаво, ама там отиваме не само на турбо, а бюджет за ковано желязо няма Та бих бил доволен на едни 300 коня с добър респонс
                          Ти в момента колко коня си, ориентировачно и с тази трансмисия със сегашните коне успяваш ли да я накараш да тръгне настрани
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            Aми колата не е мерена и с точност не може да се каже, но по предположения на Ици и замервания с известен брой устройства дава ориентировъчно 260 коня. Тръгва на страни, ама си е нищо общо със задно или като влезеш с ръчна в завой... удържането и овладяването на колата е доста различно, а и се избягват такива изпълнения, че трансмисиите са рядкост.
                            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                            Fiat Marea 1.6 16v

                            Коментар


                              porosenoq написа:
                              То за коне над 400 хубаво, ама там отиваме не само на турбо, а бюджет за ковано желязо няма Та бих бил доволен на едни 300 коня с добър респонс
                              с турбо от типа на ГТ3071Р може да се кара до 400 коня като ти е мотора сега, съединителя обаче ще трябва да стане с две диафрагми, то това трябва да стане над 300 коня по принцип, а и кутията може да се счупи при неразумни ударни натоварвания.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                meanwhile somewhere in Burgas ... Като имам закупен и 1.9д мотор от браво с видимо отличен колянов вал и се надявам да ползвам неговата маслена помпа, както и да има някоя друга пръскалка под буталата ... И най-важното чакам 4 буталца Висеко...
                                Прикачени файлове
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X