x_X_x написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
x_X_x написа:1912 написа:то така ама на Пламен си продаде якия колектор с Т3 фланец да си вземе октопод с твин скролКакво мислите ? за да не се налага да взимам китайски сглобки, които уж са "перфпрмънс" втулки и са балансирани :D
Power Under Pressure
Коментар
-
аз квото гледам в Бг.. сичко е пълен леш а с тия китайки ,,,сички които познавам с китайки карат доста малко ,.,..аз да ти предложа нещо ся ми дойде на главатазащо не пуснеш в продажба колектора заедно с турбината и като ги продадеш с тия парички да ти направят плетеняк с т3 и от там една 2876ца ;0 според мен ще е перфекшънalfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v
Коментар
-
hf hpe написа:ици силата скоято газовете въздействат на актуатора не зависи само от налягането :DСега сериозно, винаги едно мицу турбо туинскрол прави повече бекпрешър от аналога му по коне с Т3 корпус.То това си личи и по начина на вървене, по звука, по дино-графиката, просто имам лични наблюдения на 7 такива проекта, 5 изцяло мое изпълнение, с мицу ево турбота, като една от колите беше първо с мицу турбо, после мина на ГТ2871Р с Т25 А/Р .64 и факт е, че колата тръгва по същият начин и с двете турбота, просто Т25 фланеца с малкия .64 А/Р и съчмените лагери постигат подобно развъртане като на мицу турбо, обаче плюса е в съчмените лагери от към безпроблемна експлоатация.
Коментар
-
WhitePower написа:ти май токи що сравни фтулковица с бол беаринг ми се струва
Коментар
-
1912 написа:аз квото гледам в Бг.. сичко е пълен леш а с тия китайки ,,,сички които познавам с китайки карат доста малко ,.,..аз да ти предложа нещо ся ми дойде на главатазащо не пуснеш в продажба колектора заедно с турбината и като ги продадеш с тия парички да ти направят плетеняк с т3 и от там една 2876ца ;0 според мен ще е перфекшънТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Пък аз познавам хора дето с китайки карат вече по 20-30 000 км. и турбината не е мръднала още, кат си помисля, че си купих чисто нова китайка т3/т4 за 400 лв., като си помисля и че неин аналог примерно Гарет, Прецижън и т.н. цените им са х5, май по-добре да си смелиш 5 нови китайки.....Иначе с правени в БГ турбини май мноо хора се наиграха включително и аз преди време с Мареата! Цената на ребилдната турбина тук е 7-800 лв. т.е два пъти цената на чисто ново китайче! Пък и това, за което се полват тез автомобили крие сериозна вероятност, да бъдат изкихани някой елементи от бутало-биелната група през ауспуха, ама преди да се стигне до там се минава през топлата перка на турбаланата иии...., ако турбаланата е за 2-3000 лв. некак си по-боли от ако е китайче за 400 лв. Мисълта ми е, че като се преценят нещата и откъм бюджет /особено, ако не е неограничен/ китайските турбини не са никак лош вариант.Неща да ангажирам тикого с мнението си - просто поразмишлявах на глас ...... на пръст по- точно майВсе пак само ядрото , което искам е 500$ , докато цяло китайско турбо както казваш е 180-250$с 2 думи - ще ги пробвам, струва си според мен, пък каквото сабя покаже!
Коментар
-
Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.
Коментар
-
kaci написа:Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар