Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    VET написа:
    Здрасти, и моето купе не превърта гуми, а си ускорява равномерно, докато типото ми почваше да върти на 2-ра и 3-та в бууст. Явно Купето е по-тежко отпред, а и вози различно от типото, та си мисля че се натрупват няколко фактора и затова не превърта гуми. Интересно е и че типото ми работеше на 0,8 бара при пълно налягане и на 0,6 постоянно и буксуваше, докато купето работи със заводски чип на 1,0 бара и на 0,9 постоянно и не превърта гуми. В интерес на истината Купето започна да ми върти гумите на 3-та с новия чип на 1,6 бара.
    Ти гледай много да не го караш на пълна газ ,защото ако е отварян мотора тука и му е сменена гарнитурата с нормална няма да изкара дълго време Аз да не дърпам дявола за опашката ама вече имам над 30 000км на 1,55 бара и няма грижи,но все пак мотора ми е с оригиналната гарнитура и не е отварян още
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      По въпроса за буксуването,ами ако Типо-то е било с оригиналната си кутия освен липсата на шпер ,тя е и доста по-къса като диференциал от тази от Купе Турбо.Навремето мойта докато беше на предно с дедровата си кутия(която се оказа някакъв мелез между атмосферна и турбо като число на дифа) си въртеше гумите на 1-ва и 2-ра без да прекъсва и като стъпи на 3-та спира докато не скочи на 4500 оборота и пак почва да ги преплъзва,но кутията си беше със шпер.
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        помня едно време като бях в атмосферен режим със старата кутия 3 та свършваше на 135 ся отива над 170
        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

        Коментар


          Така , колеги ... Колата е в зимен сън вече, свалена е от абсурдната си продажба и сега се разглабя за продължаване на проекта! ТУк ще споделя сегашните ми идеи, които не са окончателни с цел да получа всякакви съвети, идеи, и предложения за марки, цени , майстори и т.н. Идеята за колата е да достигне и премине границата от 400к.с. Това няма да е ежедневна кола, но трябва да си е пригодна за нормална употреба от време на време.. За целта като начало ще се вземат ковани бутала и биели , най вероятно Wiseco Pistons + K1 ConRods. За турбото ми се иска да използвам това, което имам, като спретна някакъв хибрид , за да не се прави пак нов колектор, даунпайп и т.н. Идеята е моят чугун и студен охлюв, в които да се натъпче или : TD05HR 20G компресор, със същата топла част като сега. Comp. Wheel 52 / 68 mm (reverse)ИЛИ: TD06SL2-20G-10.5 , това са ТД06 топла част, със 20G копресорно колело... COMPRESSOR WHEEL 52.5 / 68mm TURBINE WHEEL 54 / 61mm Ще трябват и други неща , като по-големи дюзи, кометик метална гарнитура, евентуално и МАП сензор с по-голям обхват, само там ИЦИ да каже дали ще се получи... Скоростите и съеденителят ще се ревизират и ще се съобразят с очакваната мощности въртящ... В същото време , докато колата си се събира бавно ще се мисли и за нова боя варианти за цветове и т.н. , но това е по-далечно засега. И така, по колата още нищо не е направено, така че съм отворен към всякакви съвети и предложения
          Турбо..... Фиат Турбо.....


          http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

          Коментар


            С тази мощност първо се замисли за вариант 4х4

            Коментар


              За МАП сензора ще ти трябва 300кПа на Магнети Марели
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                и некави нови пълни сликове
                Power Under Pressure

                Коментар


                  Абе въртенето на гуми го оставете.. това да ми е проблема :D :D :D Тя сега колата почти не върти гуми, а се предполага че е ОКОЛО 300 коня на 1,35 бар. На пистата на сливен даже и на първа не въртеше, така че има какво да се изцеди от нея в тая насока.ИЦИ, тоя МАП ясно, а електрониката лесно ли се настройва с него ? И за турбините какво мислиш ? TD06 във 10,5 топла част дали е удачно ?
                  Турбо..... Фиат Турбо.....


                  http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                  Коментар


                    електрониката се настройва изцяло наново откъм таблици, не е проблем, вече две коли имам правени с такъв МАП сензор.За турбото, с по-голямата турбинна част ще е по-добре.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      x_X_x написа:
                      Така , колеги ... Колата е свалена е от абсурдната си продажба и сега се разглабя за продължаване на проекта!
                      Евала колега, радвам се за НЕразумното, но правилно решение, тамън се разочаровах като видях на феста колко решен беше да я махаш ... Успех с начинанието, нека догодина я видим с желаната мощ, че и без това турбо купетата в бг са само донори
                      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                      Fiat Tipo 1991 - ex
                      Fiat Uno Fire - ex ex

                      Коментар


                        Ами ако целите са ти около 400-те коня мисля ,че едно 18G колело и студена част на твоя чугун ще изкараш тези коне и ще е доста по приятна за каране... като буста ще идва към 3500 оборота. Ако пък искаш нагоре... мисли за як съединител.. някво усилване на кутията... най малко да се провери защо в момента ти заяжда ( тея ябълки за които говорихме ). То ти повеето неща си ги знаеш де, но важното е да решиш какво са ти целите и да скачаш яко с двата крака. П.С. И аз се радвам, че си се отказал да продаваш колата... Успех с проекта и дано догодина пак за засечем по пистите
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Коментар


                          ти с каква турбина си в момета ????виж тука , мисля че само ще стигнеш до отговора какво ти трябва , не е неизбежно 400 коня без лаг
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            Така... значи моето турбо в момента е MHI TD05HR 16G6 10,5T . По различни източници това турбо може да "докара" 360 коня при налягания от рода на 1,6-1,65 бара. Това обаче не ме устройва като цяло... Първо , заради рестрикцията от към турбинната част, което повишава "back pressure"-a , EGT-то и т.н., както и "затапва" мотора на по-високите обороти/налягания. Та тази турбина не ме устройва ако минавам на ковани бутала , биели и перформънс лагери и разпределителни валове.. Ако мина на по лек вариант със стоковите железа може и моето турбо със 18Г компресор, но засега не ме блазни... За 400 , 400+ коня си трябва по-сериозно турбо... Затова мисля, че TD06SL2 + 20G компресор ще е удачен вариант, ама това само си го мисля В момента колата никак не е лагава, и носи малко влошаване в тая насока Каква ми е целта ? Целта е да се получи силна кола на предно, която да се изкарва от "дъжд на вятър" и да "цепи мрака" въпреки лага в поносими граници...Съществува и идея за АЗОТ , 50 или 75 "шота" евентуално накрая... което ме кара да мисля , че колата трябва да "диша" подобаващо. В момента основната рестрикция според мен е топлата част на турбото. Цялата генерация след него е права тръба на 76мм , както и downpipe на 76мм. Другото е газоразпределението- главата да е подготвена за целта...
                            Турбо..... Фиат Турбо.....


                            http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                            Коментар


                              както знаеш съм с подобен сетъп на 1,5 1,6 налягане няма никви ядове откъм умаляне в високите обороти само където моята турбина е с титанивите перки,,има едно митсу в перформанса изкара 360коня на гуми ,,,,иначе мечтата на всеки е или хкс гт про серията с твин скрол фланецили гт3076 пак с такъв фланец ей тогава вече играта свършва за всеки
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                добре де ти мерил ли си бек прешъра?защото разсъжденията ти са малко на изуст

                                Коментар

                                Working...
                                X