VET написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
По въпроса за буксуването,ами ако Типо-то е било с оригиналната си кутия освен липсата на шпер ,тя е и доста по-къса като диференциал от тази от Купе Турбо.Навремето мойта докато беше на предно с дедровата си кутия(която се оказа някакъв мелез между атмосферна и турбо като число на дифа) си въртеше гумите на 1-ва и 2-ра без да прекъсва и като стъпи на 3-та спира докато не скочи на 4500 оборота и пак почва да ги преплъзва,но кутията си беше със шпер.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Така , колеги ... Колата е в зимен сън вече, свалена е от абсурдната си продажба и сега се разглабя за продължаване на проекта! ТУк ще споделя сегашните ми идеи, които не са окончателни с цел да получа всякакви съвети, идеи, и предложения за марки, цени , майстори и т.н. Идеята за колата е да достигне и премине границата от 400к.с. Това няма да е ежедневна кола, но трябва да си е пригодна за нормална употреба от време на време.. За целта като начало ще се вземат ковани бутала и биели , най вероятно Wiseco Pistons + K1 ConRods. За турбото ми се иска да използвам това, което имам, като спретна някакъв хибрид , за да не се прави пак нов колектор, даунпайп и т.н. Идеята е моят чугун и студен охлюв, в които да се натъпче или : TD05HR 20G компресор, със същата топла част като сега. Comp. Wheel 52 / 68 mm (reverse)ИЛИ: TD06SL2-20G-10.5 , това са ТД06 топла част, със 20G копресорно колело... COMPRESSOR WHEEL 52.5 / 68mm TURBINE WHEEL 54 / 61mm Ще трябват и други неща , като по-големи дюзи, кометик метална гарнитура, евентуално и МАП сензор с по-голям обхват, само там ИЦИ да каже дали ще се получи... Скоростите и съеденителят ще се ревизират и ще се съобразят с очакваната мощности въртящ... В същото време , докато колата си се събира бавно ще се мисли и за нова боя варианти за цветове и т.н. , но това е по-далечно засега. И така, по колата още нищо не е направено, така че съм отворен към всякакви съвети и предложения
Коментар
-
Абе въртенето на гуми го оставете.. това да ми е проблема :D :D :D Тя сега колата почти не върти гуми, а се предполага че е ОКОЛО 300 коня на 1,35 бар. На пистата на сливен даже и на първа не въртеше, така че има какво да се изцеди от нея в тая насока.ИЦИ, тоя МАП ясно, а електрониката лесно ли се настройва с него ? И за турбините какво мислиш ? TD06 във 10,5 топла част дали е удачно ?
Коментар
-
x_X_x написа:Така , колеги ... Колата е свалена е от абсурдната си продажба и сега се разглабя за продължаване на проекта!Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
Ами ако целите са ти около 400-те коня мисля ,че едно 18G колело и студена част на твоя чугун ще изкараш тези коне и ще е доста по приятна за каране... като буста ще идва към 3500 оборота. Ако пък искаш нагоре... мисли за як съединител.. някво усилване на кутията... най малко да се провери защо в момента ти заяжда ( тея ябълки за които говорихме ). То ти повеето неща си ги знаеш де, но важното е да решиш какво са ти целите и да скачаш яко с двата крака. П.С. И аз се радвам, че си се отказал да продаваш колата... Успех с проекта и дано догодина пак за засечем по пиститеAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Така... значи моето турбо в момента е MHI TD05HR 16G6 10,5T . По различни източници това турбо може да "докара" 360 коня при налягания от рода на 1,6-1,65 бара. Това обаче не ме устройва като цяло... Първо , заради рестрикцията от към турбинната част, което повишава "back pressure"-a , EGT-то и т.н., както и "затапва" мотора на по-високите обороти/налягания. Та тази турбина не ме устройва ако минавам на ковани бутала , биели и перформънс лагери и разпределителни валове.. Ако мина на по лек вариант със стоковите железа може и моето турбо със 18Г компресор, но засега не ме блазни... За 400 , 400+ коня си трябва по-сериозно турбо... Затова мисля, че TD06SL2 + 20G компресор ще е удачен вариант, ама това само си го мисля В момента колата никак не е лагава, и носи малко влошаване в тая насока Каква ми е целта ? Целта е да се получи силна кола на предно, която да се изкарва от "дъжд на вятър" и да "цепи мрака" въпреки лага в поносими граници...Съществува и идея за АЗОТ , 50 или 75 "шота" евентуално накрая... което ме кара да мисля , че колата трябва да "диша" подобаващо. В момента основната рестрикция според мен е топлата част на турбото. Цялата генерация след него е права тръба на 76мм , както и downpipe на 76мм. Другото е газоразпределението- главата да е подготвена за целта...
Коментар
-
както знаеш съм с подобен сетъп на 1,5 1,6 налягане няма никви ядове откъм умаляне в високите обороти само където моята турбина е с титанивите перки,,има едно митсу в перформанса изкара 360коня на гуми ,,,,иначе мечтата на всеки е или хкс гт про серията с твин скрол фланецили гт3076 пак с такъв фланец ей тогава вече играта свършва за всекиalfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар