WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
x_X_x написа:WhitePower написа:демек като идваш към софия сега е момента да премерим силите на расовите турбаланиPower Under Pressure
Коментар
-
Колата правеше проблеми последните няколко дни - прекъсване , плетене и т.н. Оказа се от свещите - NGK Racing B8EGV . Сложихме обикновени 7-ци NGK и колата заспа Сега остава да си купя хубави кабели и да пробвам пак със "рейсинг" свещите, защото моите кабели са си малко леш.. Ако някой има идеи за изгодни и качествени кабели да свирка
Коментар
-
1912 написа:мапна ли най накрая ?Bravo 1.9 JTD написа:не си поредния евтино тунингистче което се чуди как да си изкара 1.6 16в Браво най-бързата кола
Коментар
-
1912 написа:брех и аз съм с такива свещи рейсинг сложих ги преди трак дея ...и чак сега почна да плете т,е до ся не ми го е прайла или като ми го напрайкато форсирам и са пооправя дали няма да е и при мен заради свещите...
Коментар
-
ici написа:няма начин да е от свещите, с NGK Racing B8EGV карам аз, Варненската Дедра а Ево 2 Гралето е дори с В9ЕGV тоест още по-студени.Всичките тия коли се карат и нормално по пътищата на много дълги преходи и нямат проблеми с плетене
Коментар
-
Оня ден премерих сили с нещо що-годе по-силно - e36 M3 3,2 EVO Колата ми върви малко повече Втпреки , че на 5-а м3-ката се държи доста прилично! Сега мисля да пробвам ефекта от олекотяване. КАто начало изхвърлям всичко от купето и багажника. После ще се мисли за по-лек преден капак. Някой има ли идеи за не много скъпи варианти за олекотяване ?
Коментар
-
x_X_x написа:Оня ден премерих сили с нещо що-годе по-силно - e36 M3 3,2 EVO Колата ми върви малко повече Втпреки , че на 5-а м3-ката се държи доста прилично! Сега мисля да пробвам ефекта от олекотяване. КАто начало изхвърлям всичко от купето и багажника. После ще се мисли за по-лек преден капак. Някой има ли идеи за не много скъпи варианти за олекотяване ?Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар