Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Joro написа:
    x_X_x написа:
    Значи моите валове , които сложихме сега знам само , че са от атмосферка, но не знам от каква точно. Взех ги от Драгичево... Иначе , ако това е някакъв ориентир, изпускателния вал нямааше прорез за "фазовия" датчик...
    Валовете ти са най-вероятно от ланча тема 16 кл. атмосферка. Моите които имам за резерва са точно такива -без прорез за делко. И двата са абсолютно еднакви по каталожен номер. Лифта им е 9 мм. Ето тук ги бистехме:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...804&highlight=
    Много точно позна колега! Точно до преди малко ме мъчеха размисли дали не са ме врътнали с 2 смукателни вала да речем, но е така , от тема са и са 2 еднакви Сега въпроса е дали ще са подходящи за турбо мотора на стандартни белези... Някой ако има предложения или идея за направа евтино на раздвижени колела да сподели!!!
    Турбо..... Фиат Турбо.....


    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

    Коментар


      #77
      Колеги, някой , който има ЕПЕР може ли да ми каже от кой мотор точно са тия ролки, дето съм ги подчертал . Дали са от турбо мотора или от атмосферния..EDIT, видях в последствие , че са от атмосферно КУПЕ 2000 16Значи ситуацията е следната : имам 2 вала от атмосферна КАПА + 2 колела от атмосферно купе.....
      Прикачени файлове
      Турбо..... Фиат Турбо.....


      http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

      Коментар


        #78
        В проспиид продават за твоя мотор по 90 лева :D
        Прикачени файлове
        NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

        Коментар


          #79
          x_X_x написа:
          Значи ситуацията е следната : имам 2 вала от атмосферна КАПА + 2 колела от атмосферно купе.....
          Трябва да се измерят реалните фази на валовете с индикатор и градусово колело за да може да се каже реално какво става.Макар че би трябвало като сложиш колелата на белези, всичко да е наред, но това е по принцип.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #80
            Eто снимки на търкалата от темата от която са валовете. Пускам ги тук, защото не мога на лични - бил ми изчерпан лимита за снимки. Както и да е... Та значи на всмукателното - разтоянието като се тегли черта от чопа до периферията и белязката е 12.5 зъба като белязката е на зъб а линията от чопа е на междузъбие, като се брои и зъба на самата белязка. На изпускателното - 11.5 като ситуацията се повтаря - белега е на зъб, а линията от чопа е на междузъбие. Нямат набити каталожни номера иначе. Всмукателното от обратната страна има един белег (срез) дето не знам ползва ли се за нещо. Другото го няма.
            Прикачени файлове
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #81
              Благодаря Жоро !
              Турбо..... Фиат Турбо.....


              http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

              Коментар


                #82
                ЗА ИНФОРМАЦИЯ на колегите в бъдеще - ролките са ЕДНАКВИ на атмосферните 2,0 16V мотори на фиат / ланчиа . Сравнихме такива от капа и такива от купе, външно се различаваха по това , че едните са плътни а другите не , а и номерата са им различни. Но иначе са с абсолютно еднакви белези. Иначе колата запали нормално в крайна сметка, и уж всичко е наред засега. Другата седмица като я пораздвижа ще се види вече :DИначе се наложи малко "машинация"
                Прикачени файлове
                Турбо..... Фиат Турбо.....


                http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                Коментар


                  #83
                  тва викаш заради фазовия датчик а
                  alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                  Коментар


                    #84
                    Не.. от натягане на главата повече от предписаното. Майстора каза, че леглата на повдигачите са поддали и са блокирали повдигачи няколко. Сега като е разхлабил малко и са се раздвижили.. Иначе тоя вал дето го режем го сложихме сега чак... Другата седмица ще се пребирам към Плевен и ще видя какво е положението
                    Турбо..... Фиат Турбо.....


                    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                    Коментар


                      #85
                      x_X_x написа:
                      Майстора каза, че леглата на повдигачите са поддали и са блокирали повдигачи няколко.
                      Не бях чувал за такова нещо. По скоро ще се скъсат болтовете според мен, отколкото да се деформират толкова водачите че да блокират клапаните. Най вероятно са с много малък допуск клапан-водач и като загрее и се разширят клапаните и задират.... Знам че някой път водачите трябва да се райбероват след набиването за да се докарат до размер (допустима хлабина).
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #86
                        Зверчето е живо ! (засега ) :D Ето първите 2 теста на колата без да съм свикнал изобщо със колата и потеглянето. Със 15" гуми с дот 2004 С хубави гуми и старт и на хладно колата си е в 13-те секунди Доволно на тоя етап, дано да е жива и здрава за по-дълго
                        Прикачени файлове
                        Турбо..... Фиат Турбо.....


                        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                        Коментар


                          #87
                          тоя клип що го няма тука ? http://vbox7.com/play:96dbdf5a
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #88
                            Доообре
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              #89
                              Хаха , ами не съм актуализирал информацията в форума просто, а и имах спомен , че не се толелират уличните състезания във форума...Та накратко , колата е в движение, настроена е и върви доста приятно! Специални благодарности на Илиян / ICI / за оказаното съдействие , както и на Жоро от Бургас. Сега има още някой дребни проблеми за изчистване , ама то винаги си има и ще има...КЪМ ICI 0-200 съм замерил само в един рън, който ми е 14,0 на 400м и времето е 20.0 . Понеже беше писал в тунинг.бг мисля..
                              Турбо..... Фиат Турбо.....


                              http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                              Коментар


                                #90
                                демек като идваш към софия сега е момента да премерим силите на расовите турбалани
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X