Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    И аз мисля за начало да карам без раздвижни колела с атмосферните валове Ще се вързват уреди да се гледа купона...
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #62
      И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #63
        ici написа:
        И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
        Обаче има малка подробност - трябва да са със зъбните колелета от турбо валовете,имат разлика в белезите,установено е
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #64
          ici написа:
          И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
          а,усеща ли се осезаема разлика с тях в смисъл,че с турбо валовете маи има един праг от около 300 коня...аз ги имам де но тея с които съм сега са от капа турбо и по спомен не съм 100%сигорен но лифта маи им беше с 5 десети разлика,в полза на атмосфернитекато знам,че и градуса е друг...
          успеха цена няма.

          Коментар


            #65
            Сравнявайки турбо вал от Купе 16 Турбо с атмосферен вал от Купе 16V , Дедра,Делта 16V,разликата в градусите доколкото си спомням е много малка,може дето се вика да не се взема под внимание.Обаче разликата в лифта е 2мм ако не се лъжа турбо вала беше 7мм лифт,а атмосферния 9мм лифт(или бяха 7,5 на 9,5мм,не помня точно) лично съм ги мерил,даже турбо вала е в мазата.Наблюдението при мене показва че разлика от оборотите за тръгване няма,поради факта че е почти няма разлика в градусите,обаче доооста по-добре се държи след 5500 където 2-та мм лифт повече си оказват разлика.Та туй съм наблюдавал аз на мойто скромно Интеграле
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #66
              ivanko_rs написа:
              ici написа:
              И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
              Обаче има малка подробност - трябва да са със зъбните колелета от турбо валовете,имат разлика в белезите,установено е
              Тц, при самите валове е направено центрирането със щифтовете, колелата нямат значение
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #67
                veskol написа:
                ici написа:
                И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
                а,усеща ли се осезаема разлика с тях в смисъл,че с турбо валовете маи има един праг от около 300 коня...аз ги имам де но тея с които съм сега са от капа турбо и по спомен не съм 100%сигорен но лифта маи им беше с 5 десети разлика,в полза на атмосфернитекато знам,че и градуса е друг...
                на капа турбо и двата вала са 8.5 лифт, от 2.0 16в купе са 9.6мм лифт и градусите са повечко също, на високи се разгръща в зависимост до колко е рестриктивна изпускателната система.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #68
                  Значи моите валове , които сложихме сега знам само , че са от атмосферка, но не знам от каква точно. Взех ги от Драгичево... Иначе , ако това е някакъв ориентир, изпускателния вал нямааше прорез за "фазовия" датчик... Колкото до рестрикцията в изпускателната система там мисля , че ядове няма да имам, всичко е на 76мм , с едно гърненце :D Зависи само турбинката колко ще тапи и колко ще "флоува" на високите...
                  Турбо..... Фиат Турбо.....


                  http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                  Коментар


                    #69
                    да, самата турбинна част е определящата "тапа"ако може да сложиш всм. вал от купе атмосферно с лифт 9.6 ще стане идеално + един от сегашните ти за изпускателен.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #70
                      ici написа:
                      ivanko_rs написа:
                      ici написа:
                      И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
                      Обаче има малка подробност - трябва да са със зъбните колелета от турбо валовете,имат разлика в белезите,установено е
                      Тц, при самите валове е направено центрирането със щифтовете, колелата нямат значение
                      Имат,имат,съжалявам че не ги снимахме тогава с Цецо като отворихме мойта,че сложихме атмосферния вал с коллото ,па после не доди на белег както тряя,та айде слагай турбу коллото и о чудо,сичко пасна
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #71
                        a pipercam валовете не си ли вършат добре работата ,че трябва да се експерементира с други.Аз мисля направо на тях да заложа.
                        uno turbo 1.3 i.e' 86
                        renault 19 1.8 16v
                        uaz 469 4.0 turbo
                        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                        trabant 601 69'

                        Коментар


                          #72
                          Вършат, само пари да има...
                          1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
                          2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
                          2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
                          2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
                          2008 Fiat Panda Climbing

                          Коментар


                            #73
                            bebito^^^ написа:
                            a pipercam валовете не си ли вършат добре работата ,че трябва да се експерементира с други.Аз мисля направо на тях да заложа.
                            Че от Ферари не си ли вършат добре работата , та трябва да експериметнирам с това Купе Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Номера е да не изсипеш 2000лв за валове и колелета.... П.С. Piper Cams се казва фирмата
                            Турбо..... Фиат Турбо.....


                            http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                            Коментар


                              #74
                              x_X_x написа:
                              bebito^^^ написа:
                              a pipercam валовете не си ли вършат добре работата ,че трябва да се експерементира с други.Аз мисля направо на тях да заложа.
                              Че от Ферари не си ли вършат добре работата , та трябва да експериметнирам с това Купе Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Номера е да не изсипеш 2000лв за валове и колелета.... П.С. Piper Cams се казва фирмата
                              Е ти Ферари с два вала ли сравняваш не знаех ,че за купето са 2 000 лв два вала за уното е един 234 паунда и за това не съм се замислял за аналози.
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                #75
                                x_X_x написа:
                                Значи моите валове , които сложихме сега знам само , че са от атмосферка, но не знам от каква точно. Взех ги от Драгичево... Иначе , ако това е някакъв ориентир, изпускателния вал нямааше прорез за "фазовия" датчик...
                                Валовете ти са най-вероятно от ланча тема 16 кл. атмосферка. Моите които имам за резерва са точно такива -без прорез за делко. И двата са абсолютно еднакви по каталожен номер. Лифта им е 9 мм. Ето тук ги бистехме:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...804&highlight=
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X