И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
а,усеща ли се осезаема разлика с тях в смисъл,че с турбо валовете маи има един праг от около 300 коня...аз ги имам де но тея с които съм сега са от капа турбо и по спомен не съм 100%сигорен но лифта маи им беше с 5 десети разлика,в полза на атмосфернитекато знам,че и градуса е друг...
Сравнявайки турбо вал от Купе 16 Турбо с атмосферен вал от Купе 16V , Дедра,Делта 16V,разликата в градусите доколкото си спомням е много малка,може дето се вика да не се взема под внимание.Обаче разликата в лифта е 2мм ако не се лъжа турбо вала беше 7мм лифт,а атмосферния 9мм лифт(или бяха 7,5 на 9,5мм,не помня точно) лично съм ги мерил,даже турбо вала е в мазата.Наблюдението при мене показва че разлика от оборотите за тръгване няма,поради факта че е почти няма разлика в градусите,обаче доооста по-добре се държи след 5500 където 2-та мм лифт повече си оказват разлика.Та туй съм наблюдавал аз на мойто скромно Интеграле
И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
а,усеща ли се осезаема разлика с тях в смисъл,че с турбо валовете маи има един праг от около 300 коня...аз ги имам де но тея с които съм сега са от капа турбо и по спомен не съм 100%сигорен но лифта маи им беше с 5 десети разлика,в полза на атмосфернитекато знам,че и градуса е друг...
на капа турбо и двата вала са 8.5 лифт, от 2.0 16в купе са 9.6мм лифт и градусите са повечко също, на високи се разгръща в зависимост до колко е рестриктивна изпускателната система.
Значи моите валове , които сложихме сега знам само , че са от атмосферка, но не знам от каква точно. Взех ги от Драгичево... Иначе , ако това е някакъв ориентир, изпускателния вал нямааше прорез за "фазовия" датчик... Колкото до рестрикцията в изпускателната система там мисля , че ядове няма да имам, всичко е на 76мм , с едно гърненце :D Зависи само турбинката колко ще тапи и колко ще "флоува" на високите...
да, самата турбинна част е определящата "тапа"ако може да сложиш всм. вал от купе атмосферно с лифт 9.6 ще стане идеално + един от сегашните ти за изпускателен.
И без раздвижни колела може с атмосферните валове зацепени на белези.
Обаче има малка подробност - трябва да са със зъбните колелета от турбо валовете,имат разлика в белезите,установено е
Тц, при самите валове е направено центрирането със щифтовете, колелата нямат значение
Имат,имат,съжалявам че не ги снимахме тогава с Цецо като отворихме мойта,че сложихме атмосферния вал с коллото ,па после не доди на белег както тряя,та айде слагай турбу коллото и о чудо,сичко пасна
a pipercam валовете не си ли вършат добре работата ,че трябва да се експерементира с други.Аз мисля направо на тях да заложа.
Че от Ферари не си ли вършат добре работата , та трябва да експериметнирам с това Купе Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Номера е да не изсипеш 2000лв за валове и колелета.... П.С. Piper Cams се казва фирмата
a pipercam валовете не си ли вършат добре работата ,че трябва да се експерементира с други.Аз мисля направо на тях да заложа.
Че от Ферари не си ли вършат добре работата , та трябва да експериметнирам с това Купе Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Номера е да не изсипеш 2000лв за валове и колелета.... П.С. Piper Cams се казва фирмата
Е ти Ферари с два вала ли сравняваш не знаех ,че за купето са 2 000 лв два вала за уното е един 234 паунда и за това не съм се замислял за аналози.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Значи моите валове , които сложихме сега знам само , че са от атмосферка, но не знам от каква точно. Взех ги от Драгичево... Иначе , ако това е някакъв ориентир, изпускателния вал нямааше прорез за "фазовия" датчик...
Валовете ти са най-вероятно от ланча тема 16 кл. атмосферка. Моите които имам за резерва са точно такива -без прорез за делко. И двата са абсолютно еднакви по каталожен номер. Лифта им е 9 мм. Ето тук ги бистехме:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...804&highlight=
Коментар