Мерси за отговора. Ясно ми беше че при затапени лагери на валовете налягането е по голямо, но не знаех че може да достигне опасни стойности при използване на масло на 60, примерно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
Хубава темичка Не видях сменяни ли са сегментите, ако да трябва да се разработи поне 400-500км с минерално масло 15W40 и то не бабешката а с умерено подаване на 50% газ до 3000, след 100-тина км и до 4000об/минПостоянно трябва да се кара така с ускорение до 3000-4000 последващо от връщане на газта и пак чевръсто подаване до 4000.За мапването задължително пълна синтетика, че много газ ще види докато се мапне, няма да се сменя маслото след това.Щом е с баланс валовете ще е добре да е 10W60, колата може да дойде до тук с минералното и тука да и се сипе синтетиката че да се ползва пътуването за разработка.Па ivanko_rs ще извади на промоция Мобил1
Коментар
-
АМи не ICI , тя колата си е разработвана около 20к км. от смяна на сегменти и лагери... това не е проблем . Щом казваш да наливам направо синтетиката , чакам предложения (изгодни ) от колегите за хубаво масло 10В60 и да действаме А ако се окаже , че маслото си е читаво и след мапването би било идеалния вариант
Коментар
-
x_X_x написа:.......се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
Коментар
-
Агип 10W60 го взимам между 17 и 20лв на литър, ако те остройва,мога да ти дам един два телефона.Иначе дайте да видим къв е тоя MOBIL на прИмоцияAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
x_X_x написа:Мдаа, проектите ни с колегата 1912 са дооооста сходни Иначе пресни снимки от майстора показват , че проблемът с рейката е решен и ще мога да си ползвам универсален регулатор , и кеф ти 3 бара, кеф ти 4 ... и повече :DNO PAIN NO GAIN fiat COUPE
Коментар
-
spirit76 написа:x_X_x написа:Мдаа, проектите ни с колегата 1912 са дооооста сходни Иначе пресни снимки от майстора показват , че проблемът с рейката е решен и ще мога да си ползвам универсален регулатор , и кеф ти 3 бара, кеф ти 4 ... и повече :D
Коментар
-
Trojaneca написа:Качвал съм се в колата, когато беше при предишният собственик. Сега като гледам всичките подобрения, трябва да върви много по-добре. Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!
Коментар
-
Trojaneca написа:Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!Bavno_PuntoGT написа:Колата преди имаше ужасен лаг заради голямата духалка.Как го реши проблема колега?
Коментар
-
Здравей колега и пак заповядай Да питам аз един върпос че забравих да те питам по телефона-оставихте ли оригиналната подпорка отдолу на турбината?Ако не сте я направете(според мене е абсолютно задължителна) и тая плетеница отгоре ви става ненужна,а и надали ще върши същата работа като на планката отдолуPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
И според мен е по-добре да сложите планката отдолу. Не съм сигурен колко ще издържи на вибрациите алуминия на главата при тоя сетъп.1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
2008 Fiat Panda Climbing
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар