Здравейте! ХАйде нека пусна една темичка и аз, понеже винаги има нещо , което искам да попитам и да науча в хода на работа , а може и някой да види нещо от мене :D Първо накратко за колата.. Fiat Coupe 16V Turbo ,купих я преди около 6 месеца от колегата Stylius1 от форума. Тогава колата беше в доста непрегледно състояние , външно и технически. Информацията , която получих за колата като я взех беше следната :Колата е с доста подобрения в силова посока:Турбо компресор хибриден на базата на Garrett Т34;Тръбен изпускателен колектор;Всмукателен колектор от Kappa 2,0 16vT;Чип на Evo Cars Track Day;Атмосферни разпределителни валове;Интеркулер около 4л с подобрени турбо пътища;Горивен регулатар Webber на 3 бара;Горивна помпа Bosch 255л/ч;Изпускателна генерация на 63мм с грайно гърне Lexmaull;Спортен панелен филтър K&N с дрилната кутия. Като поне за тези неща всичко си беше там, както е описано.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
АМи ще покажа всичко, просто с няколко думи първо колегата преди мене какво е правил , във снимки ще е , няма да се обяснявам мн мн ..КАто цяло е имал не лоша идея , за голяма турбина със хубав колектор , но много неща са му убегнали в проекта, като генерация (63мм , като даунпайпа си е мн скапан стоковия), турбо путища, НАСТРОЙКА, и мноооооого скапани турбо пътища , вакуми , инсталация и т.н. Ето малко снимки от предния собственик още..
Коментар
-
Та така . Взех аз колата, и първоначалното впечатление беше : Колата беше УЖАСНО лагава, тръгва рязко на 4500-4700 об./мин. и преди това 1,2 моно Отсякъде течат разни масла и течности , запалват се по генерацията и смърди на счупване :D Проблеми с електрониката, колата понякога върви хубаво, понякога забива муцуна яко , понякога бие прекъсвач на 4к оборота, чека свети, сутрин не държи обороти сама... Външните забележки , които все още са си там .... засега. Едно от първите неща , които направих е да купя джанти за колата , понеже със железните 15-ки ми се повръщаше да я гледам.
Коментар
-
Та историята на моите мъки продължава . Покарах колата около 300 км общо , и се нещо се предаде схъеденителят , по скоро помпите му. И тогава реших да я вкарам в сервиза на един приятел в плевен за доработки и отстраняване на "бъговете" . Мислех си , че всичко ще е доста просто и ще се мине само с леки доизкусурявания. НО се започна със проблем след проблем и накрая реших да сменя тотално концепцията. - По малка турбина, с която колата да е приятна и пригодна за ежедновно каране. -нови турбо пътища- нова генерация , нов колектор , даунпай и т.н. -дребни промени по вакууми , кабели и т.н. Това ми бяха идеите , които в последствие се оказаха доста бегли :D :D Та започна се малко по малко с работата. Ще кача някой снимки и после ще обясня кое какво.
Коментар
-
След дълго четене каква турбина да си взема, подходяща за целата а именно добър риспонс, добър капацитет и да не е мн скъпа за закупуване и ревизиране :D се спрях на Mitshubishi , MHI TD05HR 16G6 1.5TD05HR-16G6-10.5T Nozzle Area (cm2) = 10.5 Compressor 16G6 = AluminiumInducer = 48.3mmExducer = 68mmTurbine housing = single flapperОТ една страна хубавото на турбината е че е със "twin scroll" лошото му е , че няма бягане от къстъм тръбен колектор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар