Значи моите валове , които сложихме сега знам само , че са от атмосферка, но не знам от каква точно. Взех ги от Драгичево... Иначе , ако това е някакъв ориентир, изпускателния вал нямааше прорез за "фазовия" датчик...
Валовете ти са най-вероятно от ланча тема 16 кл. атмосферка. Моите които имам за резерва са точно такива -без прорез за делко. И двата са абсолютно еднакви по каталожен номер. Лифта им е 9 мм. Ето тук ги бистехме:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...804&highlight=
Много точно позна колега! Точно до преди малко ме мъчеха размисли дали не са ме врътнали с 2 смукателни вала да речем, но е така , от тема са и са 2 еднакви Сега въпроса е дали ще са подходящи за турбо мотора на стандартни белези... Някой ако има предложения или идея за направа евтино на раздвижени колела да сподели!!!
Колеги, някой , който има ЕПЕР може ли да ми каже от кой мотор точно са тия ролки, дето съм ги подчертал . Дали са от турбо мотора или от атмосферния..EDIT, видях в последствие , че са от атмосферно КУПЕ 2000 16Значи ситуацията е следната : имам 2 вала от атмосферна КАПА + 2 колела от атмосферно купе.....
Значи ситуацията е следната : имам 2 вала от атмосферна КАПА + 2 колела от атмосферно купе.....
Трябва да се измерят реалните фази на валовете с индикатор и градусово колело за да може да се каже реално какво става.Макар че би трябвало като сложиш колелата на белези, всичко да е наред, но това е по принцип.
Eто снимки на търкалата от темата от която са валовете. Пускам ги тук, защото не мога на лични - бил ми изчерпан лимита за снимки. Както и да е... Та значи на всмукателното - разтоянието като се тегли черта от чопа до периферията и белязката е 12.5 зъба като белязката е на зъб а линията от чопа е на междузъбие, като се брои и зъба на самата белязка. На изпускателното - 11.5 като ситуацията се повтаря - белега е на зъб, а линията от чопа е на междузъбие. Нямат набити каталожни номера иначе. Всмукателното от обратната страна има един белег (срез) дето не знам ползва ли се за нещо. Другото го няма.
ЗА ИНФОРМАЦИЯ на колегите в бъдеще - ролките са ЕДНАКВИ на атмосферните 2,0 16V мотори на фиат / ланчиа . Сравнихме такива от капа и такива от купе, външно се различаваха по това , че едните са плътни а другите не , а и номерата са им различни. Но иначе са с абсолютно еднакви белези. Иначе колата запали нормално в крайна сметка, и уж всичко е наред засега. Другата седмица като я пораздвижа ще се види вече :DИначе се наложи малко "машинация"
Не.. от натягане на главата повече от предписаното. Майстора каза, че леглата на повдигачите са поддали и са блокирали повдигачи няколко. Сега като е разхлабил малко и са се раздвижили.. Иначе тоя вал дето го режем го сложихме сега чак... Другата седмица ще се пребирам към Плевен и ще видя какво е положението
Майстора каза, че леглата на повдигачите са поддали и са блокирали повдигачи няколко.
Не бях чувал за такова нещо. По скоро ще се скъсат болтовете според мен, отколкото да се деформират толкова водачите че да блокират клапаните. Най вероятно са с много малък допуск клапан-водач и като загрее и се разширят клапаните и задират.... Знам че някой път водачите трябва да се райбероват след набиването за да се докарат до размер (допустима хлабина).
Зверчето е живо ! (засега ) :D Ето първите 2 теста на колата без да съм свикнал изобщо със колата и потеглянето. Със 15" гуми с дот 2004 С хубави гуми и старт и на хладно колата си е в 13-те секунди Доволно на тоя етап, дано да е жива и здрава за по-дълго
Хаха , ами не съм актуализирал информацията в форума просто, а и имах спомен , че не се толелират уличните състезания във форума...Та накратко , колата е в движение, настроена е и върви доста приятно! Специални благодарности на Илиян / ICI / за оказаното съдействие , както и на Жоро от Бургас. Сега има още някой дребни проблеми за изчистване , ама то винаги си има и ще има...КЪМ ICI 0-200 съм замерил само в един рън, който ми е 14,0 на 400м и времето е 20.0 . Понеже беше писал в тунинг.бг мисля..
Коментар