Мерси за отговора. Ясно ми беше че при затапени лагери на валовете налягането е по голямо, но не знаех че може да достигне опасни стойности при използване на масло на 60, примерно.
Хубава темичка Не видях сменяни ли са сегментите, ако да трябва да се разработи поне 400-500км с минерално масло 15W40 и то не бабешката а с умерено подаване на 50% газ до 3000, след 100-тина км и до 4000об/минПостоянно трябва да се кара така с ускорение до 3000-4000 последващо от връщане на газта и пак чевръсто подаване до 4000.За мапването задължително пълна синтетика, че много газ ще види докато се мапне, няма да се сменя маслото след това.Щом е с баланс валовете ще е добре да е 10W60, колата може да дойде до тук с минералното и тука да и се сипе синтетиката че да се ползва пътуването за разработка.Па ivanko_rs ще извади на промоция Мобил1
АМи не ICI , тя колата си е разработвана около 20к км. от смяна на сегменти и лагери... това не е проблем . Щом казваш да наливам направо синтетиката , чакам предложения (изгодни ) от колегите за хубаво масло 10В60 и да действаме А ако се окаже , че маслото си е читаво и след мапването би било идеалния вариант
.......се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
Слагай смело, което от 2-те решиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 И двете са 100%-ви естерни синтетики, на които до определени количества бензин в маслото изобщо не им пречат (гледам, че тва ти е притеснение Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ).С Мотул Спорт 5В50 ще имаш по-добро мазане на студено! 300В Компетишън, би трябвало да е по-стабилното като вискозитет масло, поради по-малката разлика между студения и топлия индекс!Мойто лично мнение е, че имайки в предвид идващите високи температури, няма да имаш никви грижи при студен старт и с 15В50 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Мдаа, проектите ни с колегата 1912 са дооооста сходни Иначе пресни снимки от майстора показват , че проблемът с рейката е решен и ще мога да си ползвам универсален регулатор , и кеф ти 3 бара, кеф ти 4 ... и повече :D
Пич става и с такъв адаптор прави се на струг и към него си закачаш регулируемия.
Мдаа, проектите ни с колегата 1912 са дооооста сходни Иначе пресни снимки от майстора показват , че проблемът с рейката е решен и ще мога да си ползвам универсален регулатор , и кеф ти 3 бара, кеф ти 4 ... и повече :D
Пич става и с такъв адаптор прависе на струг и към него си закачаш реголируемия.
Мерси колега, ще го имам предвид и този вариант, но в случая ми излезе по-евтино новата рейка направо, хем запазих стария регулатор и рейката ..
Качвал съм се в колата, когато беше при предишният собственик. Сега като гледам всичките подобрения, трябва да върви много по-добре. Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!
Качвал съм се в колата, когато беше при предишният собственик. Сега като гледам всичките подобрения, трябва да върви много по-добре. Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!
Тя и преди си вървеше за страх,не знам сега какво причинява на дупетата с лъскавите коли.Кристиан като ме вози един път после като се качих в мойта и ми се струваше че не съм запалил мотора още при цялата гас.Е това беше преди де ,сега нещата са малко поразлични но да не размивам темата.Колата преди имаше ужасен лаг заради голямата духалка.Как го реши проблема колега?
Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!
Благодаря колега! За нашите коли това е много уместно пожелание и на място
Bavno_PuntoGT написа:
Колата преди имаше ужасен лаг заради голямата духалка.Как го реши проблема колега?
Още не е палена колата за да кажа как е . Иначе го реших с по-малко турбо - от Лансър ЕВО 8 СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ на колегата ivanko_rs за съдействието и бързата реакция при намирането на масло за колата. Пич е колегата
Здравей колега и пак заповядай Да питам аз един върпос че забравих да те питам по телефона-оставихте ли оригиналната подпорка отдолу на турбината?Ако не сте я направете(според мене е абсолютно задължителна) и тая плетеница отгоре ви става ненужна,а и надали ще върши същата работа като на планката отдолу
Коментар