Първо да кажа, никога не съм имал работа с Фиат, но тоя ми е децка мечта ... изпадна ми, взех го и ще го правя ... не ме плюйте, и не критикувайте малкия момтор, малък е защото не мога да сложа по голям без да се разделя с задните си седалки ... а не искам да се делиме ... Имам нужда от малко помощ за този мотор, като за начало, ме интересува има ли имобилайзер, трябва ли ми оригиналния ключ за този мотор, защото наскоро купих мотора само, след това, ако има някой просветен, да каже компютъра ще трупа ли грешки ако не му ползвам инжекциона и ТПС-а, има ли някой който може да прави чипове за този мотор, 75 коня се води, трябва ми само аванси ... идеята е следната:Купе - фиат 126п, налично, разглобено, в процес на подготовка ...Мотор - пунто 1.2 8 клапана 75 коня, карбуратори кавазаки зхр400л3 с джеткит 1, 96 жигльори и К§Н филтър ... не питайте защо ... това ми остана от кавазакито, а мотора го взех с липсваща инжекция ... и както си седях днес реших да ги ползвам частите от кавазакито и без това са непродаваеми ... Кутия - ЗАЗ 4 степенна, монтажа е като на всяка кутия дето не е от тука ... плоча метална и болтове за където трябва, главини, шенкели, носачи и амортесьори от Хонда сивик ... Надявам се тук да помогнете, а не да ме карате да чета ПДФ-и, защото в последно време нямам очи за дълги четенния, въпросите ми ще са все конкретни, моля който знае, нека напише ... който не ... нека не пише ... приемам и въпроси, и критики, но умерено!От време на време ще пускам по някоя снимка, ако има интерес, но не мога да се занимавам само с интернет, за това не очаквайте кой знае колко снимков материал ... идеята на колата е градски автомобил, с повечко мощ, добро спиране, и добро поведение на писта ... поне в малкия клас ...Надявам се тук да науча как мога да получа повече от мотора на Фиат, без да имам кофа бутала зад гърба си ... Като за начало ме интересува какво може да се направи за мотора ... това което аз правя за него е всмукателната система ... там нямам неясноти, убеден съм че с 4те карба ще имам успех, не ми е ясна електрониката, както и дали се предлагат валове за амодела, бутала, биели, и изпускателна система ... хедърс (колекторни тръби) генерация не ме интересува, нямам място за такава ще има само едно гърне и по малко от метър тръба ... също при други марки съм наясно за строукърите, но тук нямам ясна идея, има ли фабрична рецепта (пример: колянов вал биели и бутала от 1.4(1.6) глава от 1.4 16в) и някакви такива подобни без да се сменя блока ... нямам избор за блок ... също, това ли е най лекия фабричен маховик, ако да, колко КГ е, ако не ... какъв маховик става за 1.2, и колко е лек ... знам че имам много въпроси, и не очаквам разрешение на всички проблеми за един ден, имам автосервиз, и свободно време, не съм малко дете пуснало тема за да стане интересно, и очаквам тук разбиране и помощ ... за което благодаря предварително!Колега, някак си не мога да хвана нишката...Ако обичаш бъди по-конкретен, какво точно те интересува.Предполагам, че наистина имаш мерак да си правиш колата, но задай конкретни въпроси и все някой ще ти отговори.Какъв е тоя двигател 1.2, на каква кола ще го монтираш - аз лично нищо не разбрах.Модератор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat 1.2 75hp HELP! :)
Collapse
X
-
опа
До модератора ... мотора е написано какъв е ... пунто 75 коня ... купето е написано какво е ... Фиат 126п, наистина ли не се разбира, или просто не четеш? Извинявам се, но като модератор мойеше поне от уважение да прочетеш по внимателно поста, преди да ми се скараш че не хващаш нишката ... и поне да беше си написал ник-а за да омга да ти пратя лично, а така с подпис "модератор" треа да пиша в темата! П.С. без лоши чувства, но мисля че си реших повечето проблеми, конкретният ми въпрос е, за този мотор има ли "тунинг" бутала, и на коя фирма ... май само това не успявам да намеря, искам високо компресионни бутала за 1.2 пунто 75 кокня ... останалото си го измислихме днес и съм убеден че успеха не ми мърда Да поясня, купихме делко от Типо Файър 1.1 ... електронно, перфектно пасва на главата, бубина пак от него ... дадох си главата в HPS за портване, шлайф и кфото там дойде, пълен ребилд, клапани, гумички, легла ... всичко дето има нужда, Бобо (на кокйто благодаря) ми намери метална гарнитура, от която ще ползваме самом горния и долния лист ... средния дебелия го махаме, така няма да пилим главата ... вала за сега остава същият, ще режем маховика до 3 килограма ... сега мисля е 6.4 ... купувам нови сегменти за тея бутала, нови гарнитурки нвсякъде, и до месец палиме ако има късмет и малко пари ако хартисат.Днес направихме усилките на коша(отзад) за които ще се хваща окачването и мотора с кутията, от правоъгълен профил 60х40х2 ... за асега имам снимки на карбураторите ... другото ми е малко грозно да го снимам, но утре ще ударя снимки и на него ... ето на смукателя:
-
Ето още малко снимки от днес:Бензиновата помпа от Кавазакито със филтъра ... идеален комплект с карбураторите:Делкото от Типо Файър с бобинката:Хондовия амортесьор набит в ботуш от стар пожарогасител:и усилки(гредите ще се ползват за опора на всичко ... мотор, скорости, окачване ... за това са толкова големи :Днес монтирахме пробно единия амортесьор, утре монтираме и другия, купих задна дълга щанга от лада, срязах я на две парчета, и при бай стругар ще се правят реглажни болтове, за надлъжен наклон на задните гуми ... ще има и камбър реглаж от долния носач ... до колкото позволява, както и горен носач раздвижен, и заден раздвижен окачването се кокпира от нисана горе долу ... така че трябва да е добре ... ако не ше си я карам гадна Утре се надявам да имаме повече работа и да работим по малко по колата ... но акок нямам късмет, ще направиме изцяло задницата и ще остане само да се купят някои щангички и да се направят раздвижени. Толкова за днес ... утре може пак!За фарове ми помогнаха в избора, ще бъде с кръгли от голф 2 дето е с 2 фара ... с Х4 ксенончета, Ама не съм стигнал до там още!
Коментар
-
как за какво за заигравки по някой светофар, да затваря уститe на баварците :DПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Колата ще е моята ежедневка, аз бегачка си имам, тая ще ми е нормалната кола ... малка, идеална за София, 4 места, да си возя кучето и жената до морето ... идеята на проекта е Стрийт кола, мултифункционална ... да ходи на пазар, да разцепва по светофарите, ще се кара и на ретро ралитата, като това което следва след 2 седмици на Калояново, както и на Тайм Атак - клас стрийт до 1.6 ... гониме стабилност и окачване на картинг, и мощност подобаваща за килограмите му ... също ще бъде и шоу кар на сервиза ни ... ще е накичена с разни рекламки на разни допринесли за проекта
Коментар
-
Оп, ето ги и снимките:Днес работихме съвсем малко по колата ... няма много за показване, заложихме амортесьора и от ляво, сложихме кутията на мястото и да видим как става и къде идват полуоските ... пробвахме и една кутия от шкода 130 рапид 5 степенна суха, да, по добра ще е от зазковата може би ... но не ми исе реже тунела, малко сме се заяли относно рязането по купето, не искаме да преправяме много много за сега ... пък ако зазковата кутия се окаже лабава ... е лесно, 2 дена и е преправено за шкодова кутия Уточнихме и уредите по таблото ... шкодови най ми харесват, и се допитах до един виден софийски електронкаджия .. оборотомера от шкода е много верен, сравнено с много други марки, а километража до 180 ме устройва напълно Окончателното място на кутията ...И таблото с уредите, или поне идеята за него, ще е завършено мааалко по натам
Коментар
-
Комшията ми много помогна, каза имам кутия дето ще ти стане ... даже имам вика 2-3, ела да ти ги подаря ... и аз отидох и ги взех и 3те, 2 от тоя модел, и една от малкия гърбавия заз ... харесах си големите, щот нали много кокне гоним и треа голяма кутия, и я навряхме Работата тепърва започва ... дреболийките по 20-30-40лева на бройка нямат край, от 1 седмица всеки ден си купувам по 1-2 неща от по 20-30-40 лева нещото ... и то се дреболии ... тампончета, щангички, полуосчици, каренца ... направо като посметнах малко ... и май хич няма да ми излезне толкова евтино колкото си мислех в началото ... но пък кефа няма цена След време като стане готово няма и да си спомням за мъката и парите дето са фърлени по него за да стане. Днес бях на калояново, и вчера де ... монтирахме гумите на дрифт такситата, и още повече се запалих да го набутвам в клас до 1.6 стрийт ... фиатката има реални шансове да понапляска доста коли до 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар