със сешоара колега там дето се съединява стъклото със фара ама иска бая нагряване и силен сешоар а и докато нагряваш със права отверка можеш да го поразмърдаш но внимавай да не счупиш нещо затова повече нагряване .
Здравейте колеги! Запалих се по интервенцията със затъмняването на фаровете, а и всичко що може да се затъмни по колата! Колата е Фиат Брава и да споделя, че видях малко зор със затъмняването на стоповете, но на лице са добре затъмнени стопове, мигачи(задни и странични), задни стъкла на вратите, задно "централно" стъкло, фаровете и халогените . Единственото ми притеснение е дали КАТ няма да ми правят проблем за фаровете, но то ще се чуе . Все пак не е проблем да ги разлепя пред тях за няколко секунди и да си спестя главоболия(макар че самото им потъмняване си е главоболие). Снимки ще кача, ако на някой му е интересно и иска да види резултата. А и ако някой се интересува от подробности да пита !Поздрави!
С фолио бе колега, с фолио ... вчера правих фаровете на едно Поло, само че с по светлото фолио и станаха много добре, а светенето изобщо не се повлия, като се има в предвид че е с обикновенни крушки.Ето как е при мен с тъмното фолио, но определено е нужно да има ксенон , че нищо се невиди иначе
И къде да го лепна това фолио, като фара отпреде не е равен Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Аз знам, че се отваря отвътре и не се боядисва самия рефлектор ами около него, за да не се намаля светенето и стои много добре ама не знам кое точно
С фолио бе колега, с фолио ... вчера правих фаровете на едно Поло, само че с по светлото фолио и станаха много добре, а светенето изобщо не се повлия, като се има в предвид че е с обикновенни крушки.Ето как е при мен с тъмното фолио, но определено е нужно да има ксенон , че нищо се невиди иначе
Колега с фолио с фолио ма тва фолио каде се лепи вътре ли вънка ли ??? ако е вътре релефа как го изглаждаш , кжо е тва фолио от студио ли е за стъкла ли е нещо грам не се улавя нишката
Не е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
DREAMS: SEDICI !!!
Колеги, фолиото се води фолио за затъмняване. Лично аз го копувам от едно магазинче специялно за фолиа, не е скъпо за една кола затъмняването идва от 6-7лв. Фарове, мигачи, стопове... Фолиото се лепи от външната страна т.е. в/у пластмасата на стопа или съответно стъклото на фара, като са ви нужни една пластмасова шпатулка(като тези,които има във фолиата за стъкло едни жълти) и един сешоар, най-обикновен. Фолиото излежда твърдо, но при затоплянето му със сешоара омеква и може да се изспъва и да полепва идеално по неравностите. Задължително е да се изспъва хубаво и да се затопля когато е нужно... с повече мерак всичко се постига. В началото е трудно, но с повече практика става . п.с. фолиата се водят номер 73 и 74. съответно тъмно и по-светло, ако на някой му е от полза.
Според мен потъмняването на стоповете и мигачите е абсолютна тъпотия, колкото и грубо да звучи.Карал съм зад такива стъстезатели и не мога да разбера кога са натиснали спирачката или са подали мигач.Фаровете си ги затъмнявайте колкото искате. Мен лично не ми харесва мигача на моята кола (Брава), въпреки че е прозрачен.Просто половината от него свети.
Късметлия си. Има офис и в Бургас Снимки нямам и за момента не мога да направя, но всичко зависи изцяло от вас... за майсторлъка става дума.Материалите на пазара в България са с доста високо качество и всичко е в ръцете на маСтора.
Прати и на мен адрес на магазина на лично ако може за Бургас офиса....и ако знаеш кой номер е по-светлото.Отвън ли го лепкате тва фолио ? ...или е разтегливо и лесно за обработка за от вътре ? мерси предварително
Да ама фара на типото неможе да се потъмни отвътре-дребна подробност.
Тъкмо и аз това щях да напиша...На Типо-то рефлектора е от край в край...Аз по едно време се бях зарибил да слагам лупи ,но не можах да намеря стъклар ,който да се наеме да ми махне оребрението на стъклото на фара...Иначе с лупи и черен рефлектор става трепач... Имам няколко снимки на коли направени така и направо ми се къса сърцето... На места казват ,че се свалят с шлайфпаста ама не казват каква...На други места казват ,че с шкурка и много търкане и после полиране...Ама ме е страх да пробвам...Иначе едва ли ще е толкова скъпо...Трябват ти само 2 лупи за H4 и мноооого търкане...
Прикачени файлове
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар