Ето го и адекватното продължение на темата, бронята, която винаги съм искала, ми бе подарена преди няколко дни за рождения ми ден от моя любим.Въпросът е следния: как става захващането на халогените към тази броня ?
Въпроса е следният: как става захващането на халогените към тази броня ?
бронята е на спиди така като гледам...снимай да видя как е направена отвътре,интересува ме как изглежда отвора на халогена отвътре.
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
А възможно ли е,тази броня,да не е предвидена за халогени.А просто,това да са въздухопроводи,за охлаждане на кулер и раиатор за масло,евентуално.Защото като гледам,до колкото виждам на снимките,дупките са с различен диаметър.Но пък пробвай,ще разбереш.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Ето така изглежда отвътре мястото за халогена. Надявам се да помогнете с идеи. Можеше да се извади един обратен ръб и всичко щеше да е ок,поне аз така правя...сега ще е по-трудно.С някви планки може да се пробва докато не си боядисала още бронята,да се закрепят за бронята с нитове и след което те да се китнат,за да не си личат.Силикон е другия вариант,черен той поне ще държи.
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Най-после колата е с новата броня, заспа чудесно, реших да махна и емблемата от маската, като я заменя с цяла мрежа, но това е само временно решение, докато събера пари за "bad-look" Ето и снимки
Оригиналните чашки послужиха като продължение на отворите за халогените. Закрепването е като при оригиналната броня, но са подсилени и с по една видия.
Коментар