От доста време следя форума,но все не ми остава време да пусна и аз някоя скромна тема и малко снимки.Ппеди около година и половина си купих Браво-то от София.Тъкмо го бяха вкарали от Италия.Още с неизтинал двигател се качих в колата да е пробвам и след това пробно кръгче просто подадох парите през прозореца и отпраших към Смолян.През тази година и половина доста,както всеки един собственик съм сменял шарнири,ремъци,филтри,но пак от двигателя съм много доволен.Макар да беше на 220 000 км ,а вече е на 255 000 км-масло от смяня на смяна и разход на 100км - 7,2 до 7,5 извън града и 8,0 до 8,7 в града.Смея да го твърдя защото миналата година заминах с него за Испания и есента се върнах.Едиствената забележка е ,че от ляватастрана до такава степен лака е паднал че се показва белия шприц(така си го купих).В този период от време го и тунинговах малко(ако може да мине за тунинг).Смених таблото от Купе защото имах малко ядов с лампата за маслото и така реших да се заема да сменя таблата.Сега маслото е с лампичка и монометър.Така също имам информация и за температурата на маслото и водата в цифри.Все не знаех на колко градуса ми е водата(антифриза) и колко бензин има в резервоара.Смених и фаровете с лупи и подлакътник от Марея.Тази есен купих 2 комлекта джанти като едните са от Стеф4о Смолян и монтирах крило от Пежо 306,но мисля да го махам(преди ми харесваше но сега ...... не знам).Да отбележа-колата в момента е с Пловдивски номера(прочутите Смолянски данъци).Пържите няколко снимки са на Бравото от пържите дни при мен.А следжащите след малките промени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ето и мойто Браво 1.8 ГТ
Collapse
X
-
колега бравото не е лошо ама мисля че може да махнеш някой неща като например стелките и задната кора мисля че това би било добро началоНе е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
DREAMS: SEDICI !!!
Коментар
-
Благодаря за мнениата.Просто стелките в колата така си доъдоха от Италия.За смяна когато има финанси.Голямата лепенка е да скрия избелялото от боята,докато се саберат пак финанси за цялостно боядисване.На задната кора това не е балатум.В Смолян няма голям избор от цветни платове.За това реших да е някакав кафяв полу плюш.Това е......поздрави на всички
Коментар
-
Не съм от заядливите,но за временно тапициране на моята кора този плат мисля че върши работа.А за колегата durex_a нека и той погледне своето творение на задната кора,защото изобщо няма стил и заоблени линий.Честно казано тези израстаци за средна линия изобщо не им е мястото там,а и изглеждат сякаш 2 надървени .........
Коментар
-
teobonev написа:Не съм от заядливите,но за временно тапициране на моята кора този плат мисля че върши работа.А за колегата durex_a нека и той погледне своето творение на задната кора,защото изобщо няма стил и заоблени линий.Честно казано тези израстаци за средна линия изобщо не им е мястото там,а и изглеждат сякаш 2 надървени .........
Коментар
-
lithrone
durex_a написа:teobonev написа:Не съм от заядливите,но за временно тапициране на моята кора този плат мисля че върши работа.А за колегата durex_a нека и той погледне своето творение на задната кора,защото изобщо няма стил и заоблени линий.Честно казано тези израстаци за средна линия изобщо не им е мястото там,а и изглеждат сякаш 2 надървени .........
Коментар
-
u_bo
Re: Ето и мойто Браво 1.8 ГТ
teobonev написа:....Смених таблото от Купе защото имах малко ядов с лампата за маслото и така реших да се заема да сменя таблата.Сега маслото е с лампичка и монометър.Така също имам информация и за температурата на маслото и водата в цифри....
Коментар
-
За колегата u_bo.виждам че ти е харесало.Монометъра и датчика ги монтирах до масленния филтар.там аз имам 2 тапи.само направих дорници за резбите на датчиците,после кабели до купето и готово(един до обяд работа).А за тапблото приятелю куплонзите 1:20(пълна разлика).трябваха ми почти 3-4 дена докато изнамеря схеми.Накрая се заех(ел техник съм по автомобили) та си начертах схемите сам ,като проследих веригите на едното и на другото табло.После голямото запояване.И общо взето е това.от както съм го монтирал има вече 7 месеца нямам никакав проблем.Имам и друго приспособяване но повечето колеги сигурно ще ми се смеят якооооо.Термостата сам го направил от Москвич,като тялото е изкормено и с малко гумени съединения се получи доста добре.Двигателй загрйва за 10 15 мин и отжарй на 83,87 градуса.Ходих до Испания и се върнах без да прокапе или други ядове,но това си е тема за които го интересува .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар