Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сбъдната мечта ПУНТО - ГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Много хора ми казаха и аз мисля да го направя .... да сложа 15/50 MOTUL какво ще кажете ???
    Fiat Punto GT

    Коментар


      #32
      sen7ineL написа:
      Много хора ми казаха и аз мисля да го направя .... да сложа 15/50 MOTUL какво ще кажете ???
      Мми добре са те посъветвали Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, мма според мен лично е по-добре Мотул Спорт 5В50 естерна синтетика Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

      Коментар


        #33
        20/60 естер или 5/50 на мотул , това са маслата за тези бегачки е бисер е професионалист в маслата и може да си купиш и от него ,
        Power Under Pressure

        Коментар


          #34
          WhitePower написа:
          20/60 естер или 5/50 на мотул , това са маслата за тези бегачки е бисер е професионалист
          Ббе 20В60 си е масло за строго състезателна употреба по моите познания и за кола с преобладаващо нормална употреба (чести студени стартове и спокойно шофиране) и даване на целата газ отвреме навреме, Мотул Спорт 5В50 е доста по-подходящо Пък и пунто ГТ си има маслен охладител Другото хубаво на Мотул Спорт (освен че е естерна синтетика), е че си е масло с всичките му почистващи добавки, които при състезателните масла в известна степен са поспестени (има си обективни причини за това) и поради това е препоръчителна по-честата им смяна А професионалист на тема масла не съм Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , принципно професията ми, няма общо с това

          Коментар


            #35
            Ми за маслото ще го измислиме първо трябва да сменя гумичките на клапаните да видиме дали ще спре да го гори... да не се окаже и сигменти
            Fiat Punto GT

            Коментар


              #36
              biser_as написа:
              WhitePower написа:
              20/60 естер или 5/50 на мотул , това са маслата за тези бегачки е бисер е професионалист
              Ббе 20В60 си е масло за строго състезателна употреба по моите познания и за кола с преобладаващо нормална употреба (чести студени стартове и спокойно шофиране) и даване на целата газ отвреме навреме, Мотул Спорт 5В50 е доста по-подходящо Пък и пунто ГТ си има маслен охладител Другото хубаво на Мотул Спорт (освен че е естерна синтетика), е че си е масло с всичките му почистващи добавки, които при състезателните масла в известна степен са поспестени (има си обективни причини за това) и поради това е препоръчителна по-честата им смяна А професионалист на тема масла не съм Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , принципно професията ми, няма общо с това
              ми караме и с 20/ 60 и с 5 / 50 аз разлика не намирам , освен че с 20/60 пали трудно и чакаме да загрее преди да подкараме което и от 3 те да звеме няма да сгреши
              Power Under Pressure

              Коментар


                #37
                sen7ineL написа:
                Ми за маслото ще го измислиме първо трябва да сменя гумичките на клапаните да видиме дали ще спре да го гори... да не се окаже и сигменти
                да бе, ти изчакай да му ебеш мамата на мотора и тогава му тури масло , дето вече няма да му трябва
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  Ееее стига де .. тя несе кара колата .... няма да я карам с боза да несъм луд
                  Fiat Punto GT

                  Коментар


                    #39
                    не бе щото спомена нещо за изчакване и . за това си помилих че така ще я караш
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #40
                      Минавам аз в младост и гледам пунто с отворен капак , викам си това ще е само ГТ щото другите не се чуплят и какво да видя - твоето , и двама се дадвесили и умиват над двигателя
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #41
                        Ауууу ти беше с тва ГТ ... пуу сложихме днес ковия радиатор и гледахме дали тече ..... що неспрее :X:X:X къв сии....
                        Fiat Punto GT

                        Коментар


                          #42
                          Трябваше да спреш да видиш какво е 1.4 ДИЗЕЛ :D:D
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            #43
                            ее бях с колеги с служебната кола , не с ГТ то после по джантите се сетих след крастовището , не беше удобно а и срама ме хвана щото не се познаваме още и викам какво да се режа от прозореца на колата да ви обяснявам кой съм и какъв съм
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #44
                              Няма срам винаги съм готов за нови запознаства
                              Fiat Punto GT

                              Коментар


                                #45
                                Колеги , дайте съвет ... знаете ли на какво се дължи това да имам масло в кулера ... Дали е от турбото или е за ремонт двибател ?? .. Благодаря предварително .
                                Fiat Punto GT

                                Коментар

                                Working...
                                X