Стига с тоя боб , само на леща сме Настрана майтапа колега ако ти кажа че съм безработен , а си давам и последните стотинки само и само да я направя незнам дали ще ми повеярваш
Да се похваля намерих радиатор Почват се ремонтите ... След радиатора следва маркуча на кулера и за финал отварянето на двигателя.Колеги , имам голямо питане моето пунто като го изръчкам малко да речен до 4-5 хил. уборота и светва инжекционна.Гледах клипчера на Пунто Гт в vbox7.com и там на 4-5 клипа на 4-5 различни Пунтота им светваше като го изръчкат. Можете ли да ми кажете на какво се далжи това и как да го оправя.
това само диагнтиката може да ти го каже това е грешка но на какво се дължи , може и да е невинна а може и да е нещо по сериозно какво е правено по колата знаеш ли нещо повече за нея ????п.с. незнам дали е идвала при мене , просто вече от толкова много Гт та не мога да се сетя дали е било на моий клиент или не е , но съм го виждал някъде но незнам къде
Ами понеже бащата е монтьор , и днес докато сваляхме радиатора видя че колата е с нов колектор и нова турбина , другото което се вижда че е сменяно по нея са кабелите на свещите , не че е нешо де има бустконтролер и blow off клапан искаран . Но доколкото си доворихме с колегата Веско (Tuning-Mode) като настройваха турбото правеше пик на 1.6 бара и спада на 1.4 бара , той ми каза че имало варянт да е с чип. Но си нямам на представа какво е правено , доколкото знам тия работи да правени в чужбина защото е внос от там а стария собственик нея е карал защото дори и радиатора нее сменил от както я е купил и му седеше в къщата в гаража.
Колега sen7ineL след като оправиш радиатор-а можеш да отидеш в гаража на колегата WhitePower и колата всичко ще си каже Той може да ти направи диагностика на комютъра по добре и по евтино от повечето сервизи Аз предположих че е с чип заради боост контролер-а но гаранция няма - можеш да видиш на какви обороти ти е прекъсвача и да споделиш тук...
WhitePower само да оправя радиатора и да сабера некой лев .... ще доида да пиеме кафе да си дадеш мнението за нея.Сега искам да ви питам един много стрескащ за мене въпрос и моля ако може някои да ми помогне.Та въпроса ми е такъв от тоя ..... да не използвам цинизми който взех пунтото ми каза че е сменил маслото преди 1000 км и аз да съм направил 1000 км стават 2000км друбо.Днеска като погледнах маслото нямаше никой , а като купих колата старият и собственик беше зачистил масления филтър сеедно е нов , искам да питам понеже пуши може ли да го е изгорила толко бързо ако е ново маслото и е за ремонт или ако маслото е на над 20000 км. ??? Защото аз предполагам че това масло е на над 20000 км. дайте ми съвет.Може ли кола с масло на 2000 км да го изгори толко бързо , като маслото е VALVOLIN 15-40 Turbo или е заради моето предполужение че е на много км ???
Е така трудно може да се каже, най-вероятно го е изгорила щото казваш че пуши яко... но може и да е комбинация от повече от 1000км които ти е казал предния собственик + харча и те така...
А WhitePower имаш ли си на идея от какво може да ми гасне колата докато не загрее малко , след като отлепи температурата спира да гасне ... Много е странна тая кола
А и м/у другото сега непуши ... но смарди на масло ... казаха ми в няколко сервиза че най вероятно е много старо маслото , сега като го сменя ще го видиме дали ще пуши
Еее.....мма тва е пунто ГТ бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , способно е да ти поднесе още доооста изненади Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 И ся кат ще си сменяш маслото, хич нема сбъркаш ако вземеш да ползваш нещо различно (по-хубаво) от тая минералка на Валволин дет си ся с нея Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар