DJ_STIVAN написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво ХГТ с чип
Collapse
X
-
Airfan написа:DJ_STIVAN написа:Airfan написа:Няма как да измерите колко е на маховика, освен ако не махнете гумите и скоростите и не монтирате там някакви валове, с които да измерите мощността. Всичко друго са предполагамеи интерполации.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
vsd написа:Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.O.E.Motorsport
Коментар
-
oem написа:vsd написа:Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.
Коментар
-
Правил съм браво 105. С допълнително монтиран буст контролер се постига повишение с 30 к.с. и около 60 Нм. За съжаление не всеки клиент му се дават пари за дино, но разликата преди и след си се доближава до тези стойности на усещане. Сега дали са 30 дали са 25 дали са 35 няма как да знам наистина. Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.... малко пуши.. ама малко П.П. Аз на никого не казвам колко точно се вдига. Като ме питат казвам около или казвам не знам... колко вдигне толкова Това само на дино се мери. И то се мери разлика между сток и оригинал. Шасидинамометъра не е средство за измерване на фабрични данни. Разберете го. То е средство за тунинг.O.E.Motorsport
Коментар
-
oem написа:Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.
Коментар
-
Както е казал колегата Диното не е средство за измерване на сток двигател. Дал съм показател преди и след мапването.... Ако Сукито си пази графиката да е качи тук, да видите и нея.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
oem написа:Ограничители на горивото има много в софтуера, както по температура, по въздух и т.н.
Коментар
-
Не помня точно но ги имаме между 2500 и 4000. Турбото мисля, че правеше пик 1.2 между 1700 и 3000 об. но не помня точно =/- 150 об може да се лъжа. След това държи 0.9 до малко над 4000 об където рязко пада и спира Не съм сигурен за налягането нещо... тва беше отдавна, но със сигурност налягането е 200 мбар над стоковото. Така ги глася на бравото.Сместа е 15.3 - 15.6 при смачкан педал до долу от 1300/1400 до края. Сменен е кулера с челен, но не помня точно какъв. Собственика си го сменя.Относно динамометъра не съм казал, че не става за мерене нс ток двигатели. Казвам, че не става за измерване на фабрични данни. Първо защото колата вероятно е стара и не се знае вече какви загуби има и второ защото това е шасидинамометър. То също има негови си загуби. Мощност на двигатели се мери на двигателно дино. Такова на каквото мерят в заводя производител. Всичко друго е догатки. Всяка кола, всяка трансмисия си има различни загуби. И проценти от рода на 10% - 15% са някакви средно ориентировъчни.O.E.Motorsport
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар