Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво ХГТ с чип

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    DJ_STIVAN написа:
    Airfan написа:
    Няма как да измерите колко е на маховика, освен ако не махнете гумите и скоростите и не монтирате там някакви валове, с които да измерите мощността. Всичко друго са предполагамеи интерполации.
    Ами колега, така мери мощноста диното в Маднес. Имаше някаде показанията и на гумите ама не ги помня,зашото главната графика е сметната на маховика.
    Реално мощноста, която движи колата е тази на гумите, така че тази на маховика е без значение, според мен.

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      DJ_STIVAN написа:
      Airfan написа:
      Няма как да измерите колко е на маховика, освен ако не махнете гумите и скоростите и не монтирате там някакви валове, с които да измерите мощността. Всичко друго са предполагамеи интерполации.
      Ами колега, така мери мощноста диното в Маднес. Имаше някаде показанията и на гумите ама не ги помня,зашото главната графика е сметната на маховика.
      Реално мощноста, която движи колата е тази на гумите, така че тази на маховика е без значение, според мен.
      Да, ама в крайна сметка са едно и също. Незнам даже защо спорим. Махни от 170 12-15% и ще получиш на колелата.Но мисля,че без значение на коелата ли, на маховика ли... тези 20 коня са добро постижение за чип и генерация на атмосферка.
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Коментар


        #18
        Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #19
          vsd написа:
          Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.
          Ти пък се изказа. Ако някой не ти е направил колата добре не значи, че просто толкова може.
          O.E.Motorsport

          Коментар


            #20
            Дай някакво доказателство че може чипа ще ти вдигне наистина 30 коня. Колко нафта се пръска според теб от чипнато jtd 105 например.То че има начин да се вдигнат и още малко има, но не съм виждал БГ мап който да го прави, поне на jtd 105.Колко коня на колелата е това 170 коня хгт.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              oem написа:
              vsd написа:
              Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.
              Ти пък се изказа. Ако някой не ти е направил колата добре не значи, че просто толкова може.
              Ми колегата много добре се е изказал даже.Напоследък се наблюдава една странна тенденция коли с предно предаване да имат до към 30% загуби.Това мерено на дино.Кво смята и какво показва тва дино само то си знае.Ако искаш да ти дам да мапнеш едно jtd105 да видим колко коня ще го направиш 135 или 145,а?Ми ако се окаже че е само 115-120 макс,какво тогава?Лесно е да кажеш на някой ще ти вдигна с мап-а 30-35 коня и 70-80нм и той като врътне едно кръгче да каже:"малиий супер върви,не си иска гумите" и после да разправя наляво надясно че колата му е еди-колко си коня и еди-колко си нм Аз вече нито на тунери/мапери вярвам нито на дино графики.

              Коментар


                #22
                Брех, конспирация има тука.Работата сериозна щом и на дино стендове не вярваш.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Правил съм браво 105. С допълнително монтиран буст контролер се постига повишение с 30 к.с. и около 60 Нм. За съжаление не всеки клиент му се дават пари за дино, но разликата преди и след си се доближава до тези стойности на усещане. Сега дали са 30 дали са 25 дали са 35 няма как да знам наистина. Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.... малко пуши.. ама малко П.П. Аз на никого не казвам колко точно се вдига. Като ме питат казвам около или казвам не знам... колко вдигне толкова Това само на дино се мери. И то се мери разлика между сток и оригинал. Шасидинамометъра не е средство за измерване на фабрични данни. Разберете го. То е средство за тунинг.
                  O.E.Motorsport

                  Коментар


                    #24
                    oem написа:
                    ... малко пуши.. ама малко
                    Интересно .... колко малко е малко
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      oem написа:
                      Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.
                      Тези 64 мг на какви обороти?И защо на ограничител?Кое ги ограничава?И този надув 0.9 бара пак на какви обороти?С бууст контролера на какъв макс надув?С тая малка турбина колкото повече я надувате толкова по-зле Така или иначе след 3300-3500 об я няма никаква

                      Коментар


                        #26
                        Както е казал колегата Диното не е средство за измерване на сток двигател. Дал съм показател преди и след мапването.... Ако Сукито си пази графиката да е качи тук, да видите и нея.
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          oem написа:
                          ... малко пуши.. ама малко
                          Интересно .... колко малко е малко
                          Почти незабележимо.Ограничители на горивото има много в софтуера, както по температура, по въздух и т.н.
                          O.E.Motorsport

                          Коментар


                            #28
                            oem написа:
                            Ограничители на горивото има много в софтуера, както по температура, по въздух и т.н.
                            Да,де,точно заради това не виждам къде има ограничител в цялата тази работа..Всичко зависи от теб самия до един момент, в който се достига предела на "хардуера" и до там.Вече ако се иска "ощи" и "ощи" подменя се съответния хардуер с подходящ такъв и после пак се преправя софта и така.Какво толкова?Колко е AFR-то при тези 64 мг и 0.9 бара(предполага се че става въпрос за 4000об)?Предполагам около 14?И динамометърът си е измервателен уред.Няма значение кога мериш-сток или мапнат.Какво значи диното не е средство за измерване на сток двигатели?Що да не е?Това че повечето го ползват за тунинг цели не означава че това му е предназначението на самия уред.Ми ако сега разработвате даден двигател и не знаете каква му е мощността и въртящия момент,какво тогава?Пак да не го мерим на диното,а?Сори че се отплеснахме от темата за ХГТ-то с чип. Те и без чип многооо вървят ХГТ-тата

                            Коментар


                              #29
                              Защо става въпрос за 0,9 бара, като без бууст контролер имаме 1,05.oem, при какви обороти имаш 64 мг.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #30
                                Не помня точно но ги имаме между 2500 и 4000. Турбото мисля, че правеше пик 1.2 между 1700 и 3000 об. но не помня точно =/- 150 об може да се лъжа. След това държи 0.9 до малко над 4000 об където рязко пада и спира Не съм сигурен за налягането нещо... тва беше отдавна, но със сигурност налягането е 200 мбар над стоковото. Така ги глася на бравото.Сместа е 15.3 - 15.6 при смачкан педал до долу от 1300/1400 до края. Сменен е кулера с челен, но не помня точно какъв. Собственика си го сменя.Относно динамометъра не съм казал, че не става за мерене нс ток двигатели. Казвам, че не става за измерване на фабрични данни. Първо защото колата вероятно е стара и не се знае вече какви загуби има и второ защото това е шасидинамометър. То също има негови си загуби. Мощност на двигатели се мери на двигателно дино. Такова на каквото мерят в заводя производител. Всичко друго е догатки. Всяка кола, всяка трансмисия си има различни загуби. И проценти от рода на 10% - 15% са някакви средно ориентировъчни.
                                O.E.Motorsport

                                Коментар

                                Working...
                                X