Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Всичко вече е О"к :D ! Викам да пусна и последните няколко снимки и да приключваме :D Колата от 2-3 дена си е в собственика в Плд. Той снима и клипче докато си я вземаше .... там най-десния педал е до средата гледам да не подминава 4000 оборота ама ги качва мноу рязко та го поотървахме в оборотите на няколко пъти ...май... Много добре тръгна колата, остана да се прави по нея - "маслинката в мартинито" да се ремапне, ама за тази цел считам треаше да се навъртят едни 1000-1500 км, за да може да се даде газ.... ама Тенката нетърпелив.... каза щял да си я разработва той и да ми я върнел да довършваме, ама квото напрай... Те тава са някой от непоказаните снимки по проекта... Пък набедил съм го проект, щото си беше баш такова, ама собственика , ако реши ... да сподели основния коз, от меня последните снимки - толкоз Май не съм пускал снимки на състоянието на портовете ... те така изглеждахаhttp://imageshack.us/photo/my-images...ворката принципно беше да не се портва, шлайфа и т.н., ама кажете как да сглобя маторь с такъв нагар по портовете на главата И това е всмукателен порт междувременно...След "лека заигравка" се получава долу-горе това http://imageshack.us/photo/my-images/822/0425jj.jpg/Бях писал някъде в началото на темата и клип бях пуснал за луфтовете в предницата и реших, че е жив хазарт да пробвам кола с такова окачване та затова посмених наличните "дингили" по предницата! Тука на долната снимка .... чудих се с къв инструмент се постига такъв баш резултат.... То законтряне, то чудо.... глейте http://imageshack.us/photo/my-images/829/0418e.jpg/Те още два фотоса от процеса по предницатаhttp://imageshack.us/photo/my-images...отиката при ремонтите на ХГТ .... ангренажа - любимата тема на масторите... аз щот съм любител и само снимам http://imageshack.us/photo/my-images...428.jpg/Таз снимка -не знам дали щея схванете, ама ... вижда се една звездичка в обтяжната ролка на ангренажа .... голям кеф е тоз ангренаж еме пък ако снимаш докато се праи /Поздрави за Боби/http://imageshack.us/photo/my-images/855/0427m.jpg/Друго, друго -о-о-о... дано реши собственика след настройките да го видим в действие това Браво, щото аз му врътнах едни няма хубаво и 200 км., ама като си седнах после в Марейката имах чувството, че някой ми е маанал сегментите
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      #62
      Горкото добиче, почина си добре и сега пак на нивата да оре
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #63
        Собственичката остана напълно задоволена (тези от вас ,които са имали досег до нежната половина на тази планета , знаят че това е изключително трудно). Вчера си взе машинката , и цялата разцъфна в усмивки. И за мое учудване настъпва мъжката. Бяха и дадени инструкции, че ако иска автомобила и да се радва на добро здраве дълго време, за начало трябва да бъде по-умерена. В този ред на мисли първата аматьорска дръпка в Пловдив, вече е факт. Колата не е настъпвана повече от това, което ще се види долу на клипчето но въпреки това е първа.Така че ако видите червено Браво бордо в пловдив има вероятност да има повече потенциал отколкото му личи на пръв поглед, а ако го кара и жена направо не бих се заяждал с него)) КОЗА НА БРАВОТО ЩЕ ГО ЗАПАЗЯ В ТАЙНА. СТАМЕНЕ И НА ВСИЧКИ, КОИТО СА ПОМОГНАЛИ С КАКВОТО И ДА БИЛО СВЪРЗАНО С НАПРАВАТА НА ТОЗИ АВТОМОБИЛ ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ, САМО С МНОГО МЕРАК И ЖЕЛАНИЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ НЕЩО ПОДОБНО.http://www.vbox7.com/play:9d4205be84- ТОВА Е СНИМАНО НА ИЗПРОВОДЯК В ГР. ПОПОВО. СТАМЕН Е СПОМЕНАЛ ДО КЪДЕ Е НАТИСКАЛ САМО ДА ДОБАВЯ, ЧЕ И АЗ КОГАТО ТРЪГВАМ НА ПЪРВА Я ИЗТЪРВАМ МНОГО БЪРЗО ПЪЛНИ ОБОРОТОМЕРА.И леко да се оплача- драгоцената, като си взимаше автомобила каза-цитат "...тази кола ще я взимаш само, ако много, много ти се налага и няма друг избор". Какво да кажа мъж под чехъл съм.Засега толкова.
        Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

        Коментар


          #64
          Браво момчета,може да ги пробваме , като се прибера от щатите.През това време аз си набавям части...

          Got nos?

          Коментар


            #65
            Намерих го във Бокса те го клипа, че горе ни бачка http://www.vbox7.com/play:9d4205be84
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              #66
              sUkI написа:
              Браво момчета,може да ги пробваме , като се прибера от щатите.През това време аз си набавям части...
              Xexe, трябва преди да го монтираш тея работи да ги пробвате.. ще е интересно.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Коментар


                #67
                DJ_STIVAN написа:
                Xexe, трябва преди да го монтираш тея работи да ги пробвате.. ще е интересно.
                А след като ги монтира,ти да го пробваш
                Italfan

                Коментар


                  #68
                  Няма ядове, само дето не виждам най-важната част....сешуарчето ама той си знае
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Коментар


                    #69
                    2000 20v turbo написа:
                    Намерих го във Бокса те го клипа, че горе ни бачка http://www.vbox7.com/play:9d4205be84
                    От този клип не може де се добие и бегла представа какво юдене се юдих и кво псуване псувах с тез ремъци,ролки,ангренажи,шаиби и кви ли не дингили.Къде намерихте панела на радиото?Обърнах света да го тарся.
                    164 td-1989
                    164 td-1993
                    164 ts-1991
                    166 ts-2000
                    DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

                    Коментар


                      #70
                      164 td написа:
                      2000 20v turbo написа:
                      Намерих го във Бокса те го клипа, че горе ни бачка http://www.vbox7.com/play:9d4205be84
                      От този клип не може де се добие и бегла представа какво юдене се юдих и кво псуване псувах с тез ремъци,ролки,ангренажи,шаиби и кви ли не дингили.Къде намерихте панела на радиото?Обърнах света да го тарся.
                      А да ви пита човек защо не я свършихте тая работа докато беше мотора доло?
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Коментар


                        #71
                        DJ_STIVAN написа:
                        Няма ядове, само дето не виждам най-важната част....сешуарчето ама той си знае
                        Чакам приятел от Порто Рико да се върне ,каза,че ще ми донесе старата му турбина от b18ката да я видя каква е и може да се спазарим с него

                        Got nos?

                        Коментар


                          #72
                          ПАНЕЛА БЕШЕ ПРИ НАС.
                          Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

                          Коментар


                            #73
                            164 td написа:
                            2000 20v turbo написа:
                            Намерих го във Бокса те го клипа, че горе ни бачка http://www.vbox7.com/play:9d4205be84
                            От този клип не може де се добие и бегла представа какво юдене се юдих и кво псуване псувах с тез ремъци,ролки,ангренажи,шаиби и кви ли не дингили.Къде намерихте панела на радиото?Обърнах света да го тарся.
                            Ама дядо саа, като изобрети нужния инструмент...а? Ама ще го покажа на публиката, като го патентовам
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              #74
                              Бравото е ВРЪХ.Благодаря на Стамен и на всички,които му помагаха,за постигнатия резултат.Като собственичка на такъв автомобил,ще шофирам 24-часа в денонощието.Благодаря Ви момчета.
                              Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

                              Коментар


                                #75
                                :D
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X