Идат снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ
Collapse
X
-
164 td написа:Идат снимки.http://imageshack.us/photo/my-images/839/bravo8.jpg/Тук .... виси със страшна силаhttp://imageshack.us/photo/my-images...o13.jpg/Таз последната снимка показва нагледно що ХГТ е мразен от "масторите" маторьТуй са професионалягите в отбора без които щях да съм загубен
Те ги:Боби - Алфист и Фиат-аджия пък с ква тениска ходи на работа
http://imageshack.us/photo/my-images/109/bravo5.jpg/И Джурата да ................. http://imageshack.us/photo/my-images/685/bravo3e.jpg/
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Главата нещо не е ли пилнахте.... поне на 11:1 ? Също мисля, че един турбо колектор много добре ще дойде на този 2.* мотор. Ти ще кажеш вече дали турбо колектора е някъв ъпгрейд на атмосферния мотор или с него ще е по-зле... доста пъти съм се чудил ама нямам отговор на въпросаAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Главата нещо не е ли пилнахте.... поне на 11:1 ? Също мисля, че един турбо колектор много добре ще дойде на този 2.* мотор. Ти ще кажеш вече дали турбо колектора е някъв ъпгрейд на атмосферния мотор или с него ще е по-зле... доста пъти съм се чудил ама нямам отговор на въпросаВие докъде стинахте
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Мотора е събран, запецнахме на съединителяТърсим нещо да държи на поне 500нм и да не струва 3 бона като някой двудисков.
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
kaci написа:Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от БравотоAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:kaci написа:Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от БравотоИначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:kaci написа:Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото2000 20v turbo написа:DJ_STIVAN написа:kaci написа:Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от БравотоИначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
Коментар
-
2000 20v turbo написа:DJ_STIVAN написа:kaci написа:Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от БравотоИначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Мотора е събран, запецнахме на съединителяТърсим нещо да държи на поне 500нм и да не струва 3 бона като някой двудисков.
Обаче и маховика се подлага на голяма преработка, почти наполовина олеква
После и баланс трябва.
Коментар
-
ici написа:DJ_STIVAN написа:Мотора е събран, запецнахме на съединителяТърсим нещо да държи на поне 500нм и да не струва 3 бона като някой двудисков.
Обаче и маховика се подлага на голяма преработка, почти наполовина олеква
После и баланс трябва.
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
ivanko_rs написа:2000 20v turbo написа:DJ_STIVAN написа:kaci написа:Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от БравотоИначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
Късметлия тоз Иван бре
Появи се в Поповската итал-"Мека" и запалихме. Мноу гот заработи, ама Ванко присъства само на първоначалните няколко старта докато обезвъздушим охладителната система. Ванка, като ме изоставихте отсраних нестабилната работа на ниски обороти.... Някой малоумник на няколко места е пробил резонаторната кутия и е вързал със свински опашки разни неща за нея
Таз кола докато я подкараме - изненада след изненада ...... Просто не знам къв дивак тряббва да си, за да го напрайш това
"гЕфекта" от пробитата резонанорна кутия е, че след дебитомера в колектора пстъпва и неизмерен от дебитомера въздух от отвори по 4 и 8 м.м. Отстраних кутията, затапих отвора и в интейка и ..... всичко заспа
Пей си, както се полага на такъвий подновен и посъживен матор
Утре живот и здраве ще сменя и предните носачи и лявата главина и ще се повозим... Междувременно собственика имаше възможносттта да чуе /телекомуникационно/ първите глътки въздух на новото бебче ....Утре ще "Идат още снимки"
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар