Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Дооооооооооооооообре.
    164 td-1989
    164 td-1993
    164 ts-1991
    166 ts-2000
    DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

    Коментар


      #32
      Състоянието на нИщата в коша /за сега/. Буксите на всички бубини бяха с оголени кабели /и трите кабела/, като две от бубините отпътували за вечните ловни полетаhttp://imageshack.us/photo/my-images...x.jpg/Част от поцеса по отстраняване на ненужните агрегати /на снимките "Костадин Бързаков" /http://imageshack.us/photo/my-images/713/0337u.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/836/0339f.jpg/Обесника :D http://imageshack.us/photo/my-images/543/0340h.jpg/Как са е стигнало до тук с фазовия датчик - неам идея.....http://imageshack.us/photo/my-images...празних "Ай" тез кутити http://imageshack.us/photo/my-images/10/0345ch.jpg/И съдържанието им напълних в http://imageshack.us/photo/my-images...g/Днеска вече съм "В игра" с маслената помпа и модифицирането и с оглед премахване на баланс - вала... Предстои главата и палим
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #33
        Я да върнем малко нагоре нИщата..... Значи, долницата я попровърших и си чака кротко главата, която днес също поприключих, остана само клапаните и да закопчея, и като стане и това ще покажем.... Тука сега някои интересни фотоси от процеса на раота по долната част на мотора.....Те как му прилича на новия лагер в една перфектно кръгла, олекотена, полирана и равна по маса на другите 4 биелаhttp://imageshack.us/photo/my-images/848/0342i.jpg/Та понеже всичко по мотора е перфектно почистено и измито как си му е реда преди да се сглоби, не се оттърва от старателно почистване и всмукатела на маслената помпа. Филтърчето /цедката/ биде разглобена и от нея също бидеха почистени всички видове кал, утайки и матални частици от композиция на лагери, и парчета латун Тук тез няколко черни петна в кутията са такива метални парчетии от лагери и кво ли още не....http://imageshack.us/photo/my-images...истения всмукател с чисто ново "О"-пръстенче биде монтиран на мястото муhttp://imageshack.us/photo/my-images...0355k.jpg/На втората снимка на преден план се вижда и оня детайл от долницата на мотора, който ме забави толкова време...МАСЛЕНАТА ПОМПА Четири помпи събрах, докато подбера помпа в задоволително състояние..... Тоз баланс вал направо им еб.ва мамата на маслените помпи! Понеже се върти задвижван от помпата баланс вала с тежестта си /сигурно 3 кг./ разбива алуминиевия корпус в отворите, където лагеруват компресорните колела на помпата, получават се едни големи луфтове и помпата губи налягане, от там пада налягането и в маслената магистрала и "маторя - фалит" За туй сега вижте как съм избегнал баланс - вала, за да не тежи, за да се развърта по-леко иначе бавно развъртащия се петтак , и за да не се.е по маслената помпа . Така е от към маслената помпа :http://imageshack.us/photo/my-images...0.jpg/Така е откъм съединителяhttp://imageshack.us/photo/my-images.../803/0352.jpg/
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          #34
          На горния пост се видя на маслената помпа - монтирания нов семеринг, те тук и новия голям семеренгhttp://imageshack.us/photo/my-images/809/0356f.jpg/Та след всичко и :http://imageshack.us/photo/my-images...60f.jpg/Тук на горната снимка се вижда и една от помпите, с които съм се заринал, докато попадна на верната.... Щом на саме операционната се подмятат помпи смятайте колко съм ги събрал... Не знам цената на алуминия сега каква е Една от интересните разлики между 155 и 147 коньовите мотори... Вижте размера на всмукателните клапани мънинкичкия клапанчок е от 147 к.с.http://imageshack.us/photo/my-images...5ut.jpg/Тез долните две снимки са от началото на "Робинята изаура"-втора серияhttp://imageshack.us/photo/my-images...4/0373r.jpg/И последната снимка е поздрав за всички драг-маниаци ... Общ изглед на ДВГ-то на "Широко"-то на ХЕЕД, малко преди да пусне време 10,1 на Сливен преди 1 седмица. Вижте му турбинището само http://imageshack.us/photo/my-images/577/0361h.jpg/
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #35
            Чакам с нетърпение резултати от победи
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #36
              Позабавих се тука малко, ама ... обективни са причините ! Шефът на сектантския итал сервиз /164 td/ реши да си купува друга сграда, да я ремонтира и да се мести сервиза и целия панаир.....Саа вече целия панаир е към своя край и в рамките на средата следващата седмица новата поповска итал "Мека" чи действа и чи мушнем вече сглобеното ДВГ от настоящото проектче.Те тука и няколко снимченца на част от процеса на работа по главата, коша и т.н.Те такава беше калта и мръснята по главатаhttp://imageshack.us/photo/my-images...ероятни мърлячи са тез италианци .... сигурно 2 кг. кал и леш се отми от кратуната, докато добие такъв видhttp://imageshack.us/photo/my-images...6/0385s.jpg/С клапаните нещата бяха подобниhttp://imageshack.us/photo/my-images/192/0382g.jpg/ Мноо гумички мноу нящо.... има няма 20 бр.http://imageshack.us/photo/my-images...апаните бидеха шлайфнати, леглата тоже, и те ги тук по местата им преди да започне пасването http://imageshack.us/photo/my-images...отвения за монтаж на ДВГ-то кошhttp://imageshack.us/photo/my-images...225/0378l.jpg/ Чи красота тука долу ама.... неа връзка с проекта, ма ми са стори красиво и викам да я споделя таз красота тука http://imageshack.us/photo/my-images/819/0376.jpg/
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #37
                Последната красота за какъв мотор е
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #38
                  Тез шукарийки ако не са за един опел дет се си ги чупи ,че и блока с тях ,ей ма на Кажи ся тая снимка от другия сиктантски(опелски) сервиз ли е
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #39
                    ivanko_rs написа:
                    Тез шукарийки ако не са за един опел дет се си ги чупи ,че и блока с тях ,ей ма на Кажи ся тая снимка от другия сиктантски(опелски) сервиз ли е
                    А! Баш :D
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #40
                      2000 20v turbo написа:
                      И последната снимка е поздрав за всички драг-маниаци ... Общ изглед на ДВГ-то на "Широко"-то на ХЕЕД, малко преди да пусне време 10,1 на Сливен преди 1 седмица. Вижте му турбинището само http://imageshack.us/photo/my-images/577/0361h.jpg/
                      Тва "турбинище" на снимката е детенце спрямо тоз гигант дет имат Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #41
                        на последната снимката на мотора на широкото не пише ли RB26. Ако е така тогава не говорим ли за двигател от Nissan skyline
                        Прикачени файлове
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                        Коментар


                          #42
                          Да това е Сирокото на Хеед и то от дооста време е с мотор от скайлайн
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #43
                            хаха добре че съм заклет фен на Скайлайн и само като видях надписа на капака на ангренажа RB26 и веднага го хванах :P
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                            Коментар


                              #44
                              Това е снимка от Сливен, както съм написал - малко преди колата да излезе и да пусне време 10,1. Според мен мтора, който е на мойта снимка си е ФАГ
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                #45
                                2000 20v turbo написа:
                                Това е снимка от Сливен, както съм написал - малко преди колата да излезе и да пусне време 10,1. Според мен мтора, който е на мойта снимка си е ФАГ
                                Абсолютно си е 1,8Т на твойта снимка.Аз пуснах снимка на "турбинката" на другото им сироко, което е с РБ28, само за сравнение :D

                                Коментар

                                Working...
                                X