Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако може напиши за биелите. В http://www.imageshack.us не иска оразмеряване на снимките.

    Коментар


      #17
      2000 20v turbo написа:
      Касi, на спрея пишеше неква лудост - 650 градуса, ама може и глупост да пиша - не помня утре ще снимам! Увери ме продавач-консултанта/магазинера де/, че е термоустойчив спрея, аз повярвах и те така! Очаквах само да е по-тъмен - подобно на оригиналния сив цвят на блока, ама се оказа като бронз за печки ма ко да праиш
      Благодаря. Аз търся нещо подобно с което да освежа термощита на колектора и това като цвят ми харесва. Успех с проекта от мен.

      Коментар


        #18
        Очаквам крайния резултат и ще следя темата Успех................

        Коментар


          #19
          Ами, аз кво да правя, счупих маслена помпа ноември месец някъде и покарах така малко, оказа се че помпата ми е като на 1.6 8в двувалка, но с дебит на 2.0 16 и имат разлика в корпуса, а моя се беше разцепил и преправях малко помпа от 2.0 16 после и филми с датчика и стойката му Малко поразкрасих под капака, ама да не се отвличаме от темата :D
          Прикачени файлове
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #20
            Успех с проекта, дано крайния резултат да е бързо HGT, и като за капак може да се развъртиш с флекса и в купето, като Ангел с неговото GSI.ПП Защо не си направиш една регистрация в snimka.bg или някой друг сайт за галерии и некачваш там снимките в реалния им размер, защото сега нищо не се вижда.
            FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

            Коментар


              #21
              vicool написа:
              Успех с проекта, дано крайния резултат да е бързо HGT, и като за капак може да се развъртиш с флекса и в купето, като Ангел с неговото GSI.|
              И защо да го прави това,те тая кола не са решили да я хвърлят на вятъра,тя си е напълно пълноценен автомобил,който си има всичко дадено му от завода.Майсторе,ти ко са губиш из Търговище днеска чи не можах да та видя бре
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #22
                Ам що бързаш ?!?! Некоя буля ли ще водиш нейде :D Аз мойта съм и обещал у събота да я доведа у Руситу на шопинг и ще ви ся обадя.... Чувам тука подаръци си раздал Пък за флекса и за купето на Бравото ..... аз лично не мога да взема такова решение.... Просто колата не е моя и бих се радвал, ако след ремонта се ползва по предназначение! Доколкото знам обаче бравото е автомобила на съпругата на това приятелче :D Те тука на долната снимка се вижда от къде съм резнал биелите! Принципа е долу-горе следния: Примерно колко е здрав даден детайл? Ами колкото е здрава най-слабата му част! Гледайки лявата биелка на снимката /тя е в оригиналния вид/ се вижда,че най-тънката част на петата на биелата е между болта и средата на петата, където има едно високо "Джилязо" Те това джилязо се премахва до дебелината на най-тънката част на биелата! Реже се и от тез стърчащите подсилвания около болтовете! Освен това се заоблят ръбовете на самата биела и се полира за по- ниско съпротивление при движението и в картерното пространство. Сега по тоз въпрос - теории много, аз вярвам долу-горе на това, пробвал съм го и става и те така
                Прикачени файлове
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  #23
                  Днес поостана време, понапреднахме с ДВГ-то и решихме да му освободим мястото в коша.... Клипчето показва луфта в предно ляво колело със затегната джанта . Луфта е от лагера на главината и от шарнира - комплете. Най - интересното е, че накладките са чисто нови - т.е. някой майстор ги е сменил /накладките/ и това, което се вижда на клипа ..... не е му направило впечатление Няма да обяснявам маховика с кви болтове беше стегнат единия с глава 17, другия 19, другия 21 ...... По всмукателния колектор и по окабеляването в коша пък какво чудо на чудесата е ..... не е истина, че тази кола е поддържана в сервиз.... Просто смятам, че такива механици са за в затвора.... Ще покажа и още снимки, ама нещо се скапа блутуута на компа.... Глейте !http://vbox7.com/play:7249b165
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    #24
                    Еййй то ще падне още малко
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #25
                      На такиви мастори дето не обръщат внимание на подобни неща трябва, да им се издават жълти книжки. Недопустимо е такова небрежно отношение, което може да коства дори човешки живот.
                      Fiat Bravo 11'97
                      1.4 12V A/C

                      Коментар


                        #26
                        Не каза как и за колко време излезе тоз матор и кво стана с тоз фиат кат ми падна из ръцете?!
                        164 td-1989
                        164 td-1993
                        164 ts-1991
                        166 ts-2000
                        DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

                        Коментар


                          #27
                          164 td написа:
                          Не каза как и за колко време излезе тоз матор и кво стана с тоз фиат кат ми падна из ръцете?!
                          Ма туй кат свърши бутилкътъ или преди туй П.П.Днеска го видях на живо и си е много плашещо.Аз лично бих му заврял инструментите на "майстора" там дето и слънце не огрява и ако разбера че пак "ремонтира" МПС-та горко му .....
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #28
                            Ти пък я кажи неска кат нахаках камината с маншони,кисии от носачи и кутии от кви ли не дингили,кат влезе в буст таз печка кво са случи на куминя?
                            164 td-1989
                            164 td-1993
                            164 ts-1991
                            166 ts-2000
                            DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

                            Коментар


                              #29
                              164 td написа:
                              Ти пък я кажи неска кат нахаках камината с маншони,кисии от носачи и кутии от кви ли не дингили,кат влезе в буст таз печка кво са случи на куминя?
                              Е ко стана,почна да бууства,т.е. да бълва чернилка на порции
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                #30
                                164 td написа:
                                Не каза как и за колко време излезе тоз матор и кво стана с тоз фиат кат ми падна из ръцете?!
                                Казвам ве, аз цял след обед маах периферия - радиаторите, компресори, генератори, колектори, окабеляване..../хидраликата съм забраил де / Маторя после за 2 часа и 20 мин - по часовник с кутията барабар беше вънь. Саа, кат събера другия, чи засичам заколко, чи го мушнем! Ма тъй то кат има база и професионалисти / имам предвид теб и третия сектант - Джурата да...... :D / бържи тече купона Ае лека...
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X