Ако може напиши за биелите. В http://www.imageshack.us не иска оразмеряване на снимките.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ
Collapse
X
-
2000 20v turbo написа:Касi, на спрея пишеше неква лудост - 650 градуса, ама може и глупост да пиша - не помня утре ще снимам! Увери ме продавач-консултанта/магазинера де/, че е термоустойчив спрея, аз повярвах и те така! Очаквах само да е по-тъмен - подобно на оригиналния сив цвят на блока, ама се оказа като бронз за печки ма ко да праиш
Коментар
-
Ами, аз кво да правя, счупих маслена помпа ноември месец някъде и покарах така малко, оказа се че помпата ми е като на 1.6 8в двувалка, но с дебит на 2.0 16 и имат разлика в корпуса, а моя се беше разцепил и преправях малко помпа от 2.0 16 после и филми с датчика и стойката му Малко поразкрасих под капака, ама да не се отвличаме от темата :D'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Успех с проекта, дано крайния резултат да е бързо HGT, и като за капак може да се развъртиш с флекса и в купето, като Ангел с неговото GSI.ПП Защо не си направиш една регистрация в snimka.bg или някой друг сайт за галерии и некачваш там снимките в реалния им размер, защото сега нищо не се вижда.FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
vicool написа:Успех с проекта, дано крайния резултат да е бързо HGT, и като за капак може да се развъртиш с флекса и в купето, като Ангел с неговото GSI.|Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ам що бързаш ?!?! Некоя буля ли ще водиш нейде :D Аз мойта съм и обещал у събота да я доведа у Руситу на шопинг и ще ви ся обадя.... Чувам тука подаръци си раздал Пък за флекса и за купето на Бравото ..... аз лично не мога да взема такова решение.... Просто колата не е моя и бих се радвал, ако след ремонта се ползва по предназначение! Доколкото знам обаче бравото е автомобила на съпругата на това приятелче :D Те тука на долната снимка се вижда от къде съм резнал биелите! Принципа е долу-горе следния: Примерно колко е здрав даден детайл? Ами колкото е здрава най-слабата му част! Гледайки лявата биелка на снимката /тя е в оригиналния вид/ се вижда,че най-тънката част на петата на биелата е между болта и средата на петата, където има едно високо "Джилязо" Те това джилязо се премахва до дебелината на най-тънката част на биелата! Реже се и от тез стърчащите подсилвания около болтовете! Освен това се заоблят ръбовете на самата биела и се полира за по- ниско съпротивление при движението и в картерното пространство. Сега по тоз въпрос - теории много, аз вярвам долу-горе на това, пробвал съм го и става и те такаТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Днес поостана време, понапреднахме с ДВГ-то и решихме да му освободим мястото в коша.... Клипчето показва луфта в предно ляво колело със затегната джанта . Луфта е от лагера на главината и от шарнира - комплете. Най - интересното е, че накладките са чисто нови - т.е. някой майстор ги е сменил /накладките/ и това, което се вижда на клипа ..... не е му направило впечатление Няма да обяснявам маховика с кви болтове беше стегнат единия с глава 17, другия 19, другия 21 ...... По всмукателния колектор и по окабеляването в коша пък какво чудо на чудесата е ..... не е истина, че тази кола е поддържана в сервиз.... Просто смятам, че такива механици са за в затвора.... Ще покажа и още снимки, ама нещо се скапа блутуута на компа.... Глейте !http://vbox7.com/play:7249b165ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
164 td написа:Не каза как и за колко време излезе тоз матор и кво стана с тоз фиат кат ми падна из ръцете?!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
164 td написа:Не каза как и за колко време излезе тоз матор и кво стана с тоз фиат кат ми падна из ръцете?!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар