Колеги, понеже аз съм тъп и упорит и въпреки мнението на знайни и незнайни рацери и разбирачи, че ХГТ - матора бил бавно развиващ се и най-слабия в своя клас съм решил да си поиграя с ДВГ-то на мой приятел. Аз поне не знам някой да се е занимавал сериозно с 20V атмосверка, но знам много хора, които са мерили ХГТ-та с правени коли и падайки от тях нарочват стоковото, уморено ХГТ за куц кон. Като така сега съм решил да помогна на едно такова Браво, като проекта ще се развива под мотото "минимум средства, максимум труд" Резултатите живи и здрави ще ги видим след някоя седмица - до месец.С кво почнахме - естествено пълно разглобяване и перфектно почистване на блока! След, което блока биде поосвежен с термоустойчив спрей, а на втората снимка искам да покажа и марката на спрейчето Те тоз надпис "Рейсинг" върху спрея качва минимум 5 коня
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ
Collapse
X
-
Значи някой да не си помисли, че само външно разкрасих блока! Вътре биде също перфектно почистен, разглобени бяха и пръскалките за подбуталните пространства, измити и те и обдухани с компресор, както пръскалките, така и маслените магистрали по блока. Тук на снимката се виждат вече монтираните пръскалки, те бяха първото нещо, което монтирах - т.е. отбелязах началото на съграждането щот досега само разграждахТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
-
Продължих с биелите ...... вижте на долната снимка ква дърта и тежка биела гледаъ, гледаъ и не ми хареса така викам зарад тез тежките биели ще ма дялни някоя нафтова печка и че си умрем на мъка Саа мое ли такваз грубиянщина вижте 736 грама тежеше най-леката биела, а 747 грама най-тежката....11 грама разлика А! Кво значи надписа 0,00.... таз баш биела,както и останалите 3 бяха с нулева елипса - кат нови....Петата обаче беше с 0,1 разпъната.... чи тя горката оди при някакво бачо у Русе чак я носи Иванко РС-а и тя тоже стана с 0,00 елипса Тъй че до тук- пирфектно с размерите, ама теглата им и разликите в теглата ....ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Ваййй..... чакайте ве къ ма напитихти.....Чакайте да свърша дет са вика :D Значи матора е ВИС, ама ВИС неа да има само главата с по - големите клапани и съответните им бутала, биели и те така....Ици снимам с телефона и ги конвертирам там, щото иначе голяма играчка да ги обработвам ръчно до изискуемия от форума формат и големина ..... иначе ти баш едва ли ще видиш нещо ново.... просто с ХГТ никой май не са е занимавал по тоз начин и та реших да пробвам! Та докъде беъ стигнал А ! Да! Дразнех се на дъртите, тежки, и различни биели....А чи като ся вбесиъ съвсем, като грабнаъ флекс, дескове, компресори, шкурки, електронни везни....... и от петте биели 270 грама изхвърчаха! В момента биелите са абсолютно еднакви по маса и тежат по 693 грама вяка една от тях! Поогледах вече вталените биели и викам си сега тез елегантните биелки как да ги неполирам, че да може по-лесно да порят масла и картерни газове докато се въртят със седем и кусур хиляди оборота...... Причиних си и още нам колко часа отегчителен труд и те ко стана теТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Т-ъ-ъ-й-й-й....., както някои от Вас се сещат от разпънатата с една десета биелка вала също имаше нужда от намеса-биелните шийки шлайфнах "пръви" ремонт, а основните 2 - ри щото вала се беше изямучил /изкривил/ сега е пирфектно прав с шлайфнати шийки и си заслужи новите лагери Не знам дали ще ми повярва някой, щото аз, мерейки трудно си повярвах, но цилиндрите бяха с по една /максимум/ стотна елипса, буталата - тоже И кво имаме саа до тука - пирфектен блок, перфектен вал, перфектни биели и на всичко оторе и олекотени, с изравнени маси и полирани...... ей ги на на долната снимка! Може би в сряда ще почистя буталата, ще им бодна новите сегменти и ще олекотя и буталните болтова - с колко - ще видим! Примерно от на БМВ Е 30, 323 от болтовете падат по 6 грама от болт. От Типо 1,6 по 8 гр., от ладовите по 10 .... Но с олекотяването и на буталните болтове мисля, че ще прехвърля 300 грама олекотяване от бутало-биелната група, пък колко ще личи ще видим живот и здравеТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Касi, на спрея пишеше неква лудост - 650 градуса, ама може и глупост да пиша - не помня утре ще снимам! Увери ме продавач-консултанта/магазинера де/, че е термоустойчив спрея, аз повярвах и те така! Очаквах само да е по-тъмен - подобно на оригиналния сив цвят на блока, ама се оказа като бронз за печки ма ко да праиш Пък намеренията, като цяло са освен това до тук - ревизийка, уекичък порт и шлайф на главата, генерацийка на 60 мм, конусен филтър, ремап и квото сабя покаже! Да доуточня пак! Колата е на мой приятел и ще се кара в пловдивска тракия....Ако дай боже запали, тръгне и т.н. мисля да и врътна едни 1000-1500 км с цел проба и да я мерна с някой бръз дизел, ако колегата ми разреши евстествено!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:Колега, само да питам тая намеса с флекса, няма ли да отслаби биелите?ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Сега като гледам темата се сетих лятото ми разпрявяше за трибуквената 6 цилиндрова машина, някоя снимка как е станала, инфо може и на лично :DТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар