Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Идат снимки.
    164 td-1989
    164 td-1993
    164 ts-1991
    166 ts-2000
    DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

    Коментар


      #47
      164 td написа:
      Идат снимки.
      Идат я!http://imageshack.us/photo/my-images...jpg/Готов за мушване в коша.... С олекотени и изравнени по маса биели, нови биелни и основни лагери, сегменти, паснати клапани, гумички нови, всички семеринги, ролки и ангренаж. А и диска на съединителя също новhttp://imageshack.us/photo/my-images...гренажа - "Континентал", бирата - "Щуменско" http://imageshack.us/photo/my-images/839/bravo8.jpg/Тук .... виси със страшна силаhttp://imageshack.us/photo/my-images...o13.jpg/Таз последната снимка показва нагледно що ХГТ е мразен от "масторите" маторьТуй са професионалягите в отбора без които щях да съм загубен Те ги:Боби - Алфист и Фиат-аджия пък с ква тениска ходи на работа http://imageshack.us/photo/my-images/109/bravo5.jpg/И Джурата да ................. http://imageshack.us/photo/my-images/685/bravo3e.jpg/
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #48
        Главата нещо не е ли пилнахте.... поне на 11:1 ? Също мисля, че един турбо колектор много добре ще дойде на този 2.* мотор. Ти ще кажеш вече дали турбо колектора е някъв ъпгрейд на атмосферния мотор или с него ще е по-зле... доста пъти съм се чудил ама нямам отговор на въпроса
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Коментар


          #49
          DJ_STIVAN написа:
          Главата нещо не е ли пилнахте.... поне на 11:1 ? Също мисля, че един турбо колектор много добре ще дойде на този 2.* мотор. Ти ще кажеш вече дали турбо колектора е някъв ъпгрейд на атмосферния мотор или с него ще е по-зле... доста пъти съм се чудил ама нямам отговор на въпроса
          Главата е с 0,4 мм. по-ниска, а турбо колектор да не Ви се намира излишен? Смятам, че във "високите" ще е ъпгрейд и то сериозен и ми се ще да пробвам, ама, като неа Вие докъде стинахте
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #50
            Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото

            Коментар


              #51
              Мотора е събран, запецнахме на съединителя Търсим нещо да държи на поне 500нм и да не струва 3 бона като някой двудисков.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Коментар


                #52
                kaci написа:
                Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото
                Забравих да уточня,че говоря за всмукателния колектор.
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  #53
                  DJ_STIVAN написа:
                  kaci написа:
                  Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото
                  Забравих да уточня,че говоря за всмукателния колектор.
                  Баш за него говоря и аз, колегата КасI не се ориентира нещо... ама иначе въпроса ми е към всички-някой ако му се намира такъв пет цилиндров , всмукателен - турбо колектор да свирка Иначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    #54
                    kaci написа:
                    Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото
                    Колко бре, че тука един ме пита за нещо такова?
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      #55
                      ФЕРАРИСТ написа:
                      kaci написа:
                      Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото
                      Колко бре, че тука един ме пита за нещо такова?
                      Имаш ЛС.
                      2000 20v turbo написа:
                      DJ_STIVAN написа:
                      kaci написа:
                      Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото
                      Забравих да уточня,че говоря за всмукателния колектор.
                      Баш за него говоря и аз, колегата КасI не се ориентира нещо... ама иначе въпроса ми е към всички-някой ако му се намира такъв пет цилиндров , всмукателен - турбо колектор да свирка Иначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
                      Срамммм :D Не знам колко ви е спешен този колектор! Имам един който започнах да полирам, ама не остава време. Може да го видите в темата за Бравото. Другия вариант е да ви купя колектор от Англия, ама човека от който пазарувам е почивка до 01.09. Чакам да ми изпрати някои части и може да се включите и вие. Търсите и двете части на колектора или.....

                      Коментар


                        #56
                        2000 20v turbo написа:
                        DJ_STIVAN написа:
                        kaci написа:
                        Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото
                        Забравих да уточня,че говоря за всмукателния колектор.
                        Баш за него говоря и аз, колегата КасI не се ориентира нещо... ама иначе въпроса ми е към всички-някой ако му се намира такъв пет цилиндров , всмукателен - турбо колектор да свирка Иначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
                        Тъй ли,аз пък смятам утре следобед да съм в Попово и мои да присъствам на събитието :D хем да ва надзиравам
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #57
                          DJ_STIVAN написа:
                          Мотора е събран, запецнахме на съединителя Търсим нещо да държи на поне 500нм и да не струва 3 бона като някой двудисков.
                          има вариант с две диафрагми на притискателя, има и рейсингов двудисков съединител със сменяеми металокерамични плочки, който хич не е 3 бона, а по-скоро наполовина Обаче и маховика се подлага на голяма преработка, почти наполовина олеква После и баланс трябва.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #58
                            ici написа:
                            DJ_STIVAN написа:
                            Мотора е събран, запецнахме на съединителя Търсим нещо да държи на поне 500нм и да не струва 3 бона като някой двудисков.
                            има вариант с две диафрагми на притискателя, има и рейсингов двудисков съединител със сменяеми металокерамични плочки, който хич не е 3 бона, а по-скоро наполовина Обаче и маховика се подлага на голяма преработка, почти наполовина олеква После и баланс трябва.
                            Знам за усилването... по-скоро търихме някакъв комплект с керамика, който да държи здраво колкото с двойната диафрагма... ама мисля че тези на пазара освен Helix които са няма да устистак. А Helix-a не ни е по-джоба. В крайна сметка ще се мине на двойно усилен притескател и 6 лъчева керамика. И без това колата ще е само на предно и по - вероятно е гумите да не устискат
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              #59
                              ivanko_rs написа:
                              2000 20v turbo написа:
                              DJ_STIVAN написа:
                              kaci написа:
                              Е как да няма турбо колектор! От известно време продавам полирания тръбен колектор от Бравото
                              Забравих да уточня,че говоря за всмукателния колектор.
                              Баш за него говоря и аз, колегата КасI не се ориентира нещо... ама иначе въпроса ми е към всички-някой ако му се намира такъв пет цилиндров , всмукателен - турбо колектор да свирка Иначе току що се прибираме с Боби от сервиза му и малко само адреналин и сили не ни достигнаха да възпламеним....Останаха дреболии.... живот и здраве утре вечер, ако остане време да поработим ще палим
                              Тъй ли,аз пък смятам утре следобед да съм в Попово и мои да присъствам на събитието :D хем да ва надзиравам
                              Късметлия тоз Иван бре Появи се в Поповската итал-"Мека" и запалихме. Мноу гот заработи, ама Ванко присъства само на първоначалните няколко старта докато обезвъздушим охладителната система. Ванка, като ме изоставихте отсраних нестабилната работа на ниски обороти.... Някой малоумник на няколко места е пробил резонаторната кутия и е вързал със свински опашки разни неща за нея Таз кола докато я подкараме - изненада след изненада ...... Просто не знам къв дивак тряббва да си, за да го напрайш това "гЕфекта" от пробитата резонанорна кутия е, че след дебитомера в колектора пстъпва и неизмерен от дебитомера въздух от отвори по 4 и 8 м.м. Отстраних кутията, затапих отвора и в интейка и ..... всичко заспа Пей си, както се полага на такъвий подновен и посъживен матор Утре живот и здраве ще сменя и предните носачи и лявата главина и ще се повозим... Междувременно собственика имаше възможносттта да чуе /телекомуникационно/ първите глътки въздух на новото бебче ....Утре ще "Идат още снимки"
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                #60
                                Карам вече Има още за доизкусуряване - губи се и се връща,когато си поиска некой от цилиндрите Утре - диагностика или боб ще му хвърля нещо че да видим ква е раотата
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X