Дооооооооооооооообре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БАВНО РАЗВИВАЩО СЕ ХГТ - ЛЕКИНКО ПРОЕКТЧЕ
Collapse
X
-
Състоянието на нИщата в коша /за сега/. Буксите на всички бубини бяха с оголени кабели /и трите кабела/, като две от бубините отпътували за вечните ловни полетаhttp://imageshack.us/photo/my-images...x.jpg/Част от поцеса по отстраняване на ненужните агрегати /на снимките "Костадин Бързаков"/http://imageshack.us/photo/my-images/713/0337u.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/836/0339f.jpg/Обесника :D http://imageshack.us/photo/my-images/543/0340h.jpg/Как са е стигнало до тук с фазовия датчик - неам идея.....http://imageshack.us/photo/my-images...празних "Ай" тез кутити http://imageshack.us/photo/my-images/10/0345ch.jpg/И съдържанието им напълних в http://imageshack.us/photo/my-images...g/Днеска вече съм "В игра" с маслената помпа и модифицирането и с оглед премахване на баланс - вала... Предстои главата и палим
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Я да върнем малко нагоре нИщата..... Значи, долницата я попровърших и си чака кротко главата, която днес също поприключих, остана само клапаните и да закопчея, и като стане и това ще покажем.... Тука сега някои интересни фотоси от процеса на раота по долната част на мотора.....Те как му прилича на новия лагер в една перфектно кръгла, олекотена, полирана и равна по маса на другите 4 биелаhttp://imageshack.us/photo/my-images/848/0342i.jpg/Та понеже всичко по мотора е перфектно почистено и измито как си му е реда преди да се сглоби, не се оттърва от старателно почистване и всмукатела на маслената помпа. Филтърчето /цедката/ биде разглобена и от нея също бидеха почистени всички видове кал, утайки и матални частици от композиция на лагери, и парчета латунТук тез няколко черни петна в кутията са такива метални парчетии от лагери и кво ли още не....http://imageshack.us/photo/my-images...истения всмукател с чисто ново "О"-пръстенче биде монтиран на мястото муhttp://imageshack.us/photo/my-images...0355k.jpg/На втората снимка на преден план се вижда и оня детайл от долницата на мотора, който ме забави толкова време...МАСЛЕНАТА ПОМПА
Четири помпи събрах, докато подбера помпа в задоволително състояние..... Тоз баланс вал направо им еб.ва мамата на маслените помпи! Понеже се върти задвижван от помпата баланс вала с тежестта си /сигурно 3 кг./ разбива алуминиевия корпус в отворите, където лагеруват компресорните колела на помпата, получават се едни големи луфтове и помпата губи налягане, от там пада налягането и в маслената магистрала и "маторя - фалит"
За туй сега вижте как съм избегнал баланс - вала, за да не тежи, за да се развърта по-леко иначе бавно развъртащия се петтак
, и за да не се.е по маслената помпа . Така е от към маслената помпа :http://imageshack.us/photo/my-images...0.jpg/Така е откъм съединителяhttp://imageshack.us/photo/my-images.../803/0352.jpg/
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
На горния пост се видя на маслената помпа - монтирания нов семеринг, те тук и новия голям семеренгhttp://imageshack.us/photo/my-images/809/0356f.jpg/Та след всичко и :http://imageshack.us/photo/my-images...60f.jpg/Тук на горната снимка се вижда и една от помпите, с които съм се заринал, докато попадна на верната.... Щом на саме операционната се подмятат помпи смятайте колко съм ги събрал... Не знам цената на алуминия сега каква еЕдна от интересните разлики между 155 и 147 коньовите мотори... Вижте размера на всмукателните клапани мънинкичкия клапанчок е от 147 к.с.http://imageshack.us/photo/my-images...5ut.jpg/Тез долните две снимки са от началото на "Робинята изаура"-втора серияhttp://imageshack.us/photo/my-images...4/0373r.jpg/И последната снимка е поздрав за всички драг-маниаци ... Общ изглед на ДВГ-то на "Широко"-то на ХЕЕД, малко преди да пусне време 10,1 на Сливен преди 1 седмица. Вижте му турбинището само
http://imageshack.us/photo/my-images/577/0361h.jpg/
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Позабавих се тука малко, ама ... обективни са причините ! Шефът на сектантския итал сервиз /164 td/ реши да си купува друга сграда, да я ремонтира и да се мести сервиза и целия панаир.....Саа вече целия панаир е към своя край и в рамките на средата следващата седмица новата поповска итал "Мека" чи действа и чи мушнем вече сглобеното ДВГ от настоящото проектче.Те тука и няколко снимченца на част от процеса на работа по главата, коша и т.н.Те такава беше калта и мръснята по главатаhttp://imageshack.us/photo/my-images...ероятни мърлячи са тез италианци .... сигурно 2 кг. кал и леш се отми от кратуната, докато добие такъв видhttp://imageshack.us/photo/my-images...6/0385s.jpg/С клапаните нещата бяха подобниhttp://imageshack.us/photo/my-images/192/0382g.jpg/Мноо гумички мноу нящо.... има няма 20 бр.http://imageshack.us/photo/my-images...апаните бидеха шлайфнати, леглата тоже, и те ги тук по местата им преди да започне пасването http://imageshack.us/photo/my-images...отвения за монтаж на ДВГ-то кошhttp://imageshack.us/photo/my-images...225/0378l.jpg/
Чи красота тука долу ама.... неа връзка с проекта, ма ми са стори красиво и викам да я споделя таз красота тука http://imageshack.us/photo/my-images/819/0376.jpg/
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:И последната снимка е поздрав за всички драг-маниаци ... Общ изглед на ДВГ-то на "Широко"-то на ХЕЕД, малко преди да пусне време 10,1 на Сливен преди 1 седмица. Вижте му турбинището самоhttp://imageshack.us/photo/my-images/577/0361h.jpg/
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Това е снимка от Сливен, както съм написал - малко преди колата да излезе и да пусне време 10,1. Според мен мтора, който е на мойта снимка си е ФАГна твойта снимка.Аз пуснах снимка на "турбинката" на другото им сироко, което е с РБ28, само за сравнение :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар