Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пълна промяна На едно Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Voduu написа:
    Значи гредичките са от стериопор залепени първо с PVC лепило и после китнъти с влакнестия кит има нишки после пак кит и още един слои така после ще завърша с кита за пласт маса
    значи ще ги загубиш някъде гаранция... :D отиди на пвц заварка да ти го направят ще ти вземат 5лв за двете и ще стане в пъти по здраво.това е моя съвет не си длъжен да ме слушаш.Колкото и кит да слагаш и какъвто и да е тои,ще се спука при самата снадка на гредичките с бронята.
    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

    Коментар


      #62
      + 1, че ще ги загубиш.Направи ги както трябва, за да не съжаляваш после за положения труд и средства, за боя и вс. останало.

      Коментар


        #63
        Колега какво стана някво развитие има ли с проекта или?
        Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
        KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
        Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

        Коментар


          #64
          Да :D напредвам само дето не съм снимал и качвал снимки задната броня я приправих с кит за пласт маса на предната направи споилер днес ще снимам и ще кача снимки

          Коментар


            #65
            ето и снимките! поиграх си също и с тръбите за филтъра развали ми се уреда които отчита бензин не ми отчита! добавката на предната броня е от друга предна броня на Фиат Браво отгоре положих монтажна пяна и сега влакната. предната броня има още доста работа но ще стане
            Прикачени файлове

            Коментар


              #66
              БРАВО!Един съвет:оставяи стъкломата с по-голяма дължина толкова че да може да го подлепиш и отгоре и отдолу.Сложи бронята изправена с регистрационния номер към теб,като напоиш със смола мата ще си хване формата.Ако можеш да свържеш и добавката която си направил с гредичките и да подлепиш и тях да стане като едно цяло ще е един път.Aко имаш някакви въпроси ще се радвам да помогна!
              Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
              KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
              Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

              Коментар


                #67
                покажи ми някои снимки на твоето браво

                Коментар


                  #68
                  Аз лично не долавям логиката от тези снимки колега дай малко повече тая загадъчната снимчица на задната броня .. дай да видим повече. И един въпрос на тази снимка това ПВЦ тръба ли е или на мен така ми се струва

                  Коментар


                    #69
                    Racer GT написа:
                    БРАВО!Един съвет:оставяи стъкломата с по-голяма дължина толкова че да може да го подлепиш и отгоре и отдолу.Сложи бронята изправена с регистрационния номер към теб,като напоиш със смола мата ще си хване формата.Ако можеш да свържеш и добавката която си направил с гредичките и да подлепиш и тях да стане като едно цяло ще е един път.Aко имаш някакви въпроси ще се радвам да помогна!
                    Проблем ли е когато "арматурата" е на парчета, както в случая?Ако не е, значи можем да ползваме всички останали изрезки.При малките детайли работя предимно с парчета (карбон) понеже имам изрезки и остатъци, а и цената му не е никак ниска.Там нямам проблеми, но за брония...

                    Коментар


                      #70
                      Да ПВЦ замених гумения с това и резултата е старашен звук вади

                      Коментар


                        #71
                        lithrone написа:
                        Racer GT написа:
                        БРАВО!Един съвет:оставяи стъкломата с по-голяма дължина толкова че да може да го подлепиш и отгоре и отдолу.Сложи бронята изправена с регистрационния номер към теб,като напоиш със смола мата ще си хване формата.Ако можеш да свържеш и добавката която си направил с гредичките и да подлепиш и тях да стане като едно цяло ще е един път.Aко имаш някакви въпроси ще се радвам да помогна!
                        Проблем ли е когато "арматурата" е на парчета, както в случая?Ако не е, значи можем да ползваме всички останали изрезки.При малките детайли работя предимно с парчета (карбон) понеже имам изрезки и остатъци, а и цената му не е никак ниска.Там нямам проблеми, но за брония...
                        Нещо не мога да схвана обясни ми по добре

                        Коментар


                          #72
                          Доста работа имаш по колата,днес я видях в сливен.Ще заприлича на нещо ама много кит има братче....Помисли за джанти че тея 14ки с тасове....
                          Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                          KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                          Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                          Коментар

                          Working...
                          X