Все пак Бравото още не е готово!И най-стилната биячка в процеса на правене изглежда по подобен начин,нека видим крайния резултат пък тогава ще коментираме.
Колега, споделям мнението ти, според мен ако всичко се боядиса и изпипа ще стане много по-добре, отколкото във вид на заготовка, така да кажа. Надявам се колегата да има финанси да довърши проекта си!
Така си е! Каквито и идеи да имаш,и най-уникалния проект да измислиш без финанси нищо не става
FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
Единствено в България "селянин" е обидна дума.
добре е че се вслушваш в съветите на колегите,може би ще стане нещо...Да те питам тези напречните неща на бронята от какво са?Вземи си кит за ПВЦ като китваш броните,макар и здрав влакнестия не става за пластмаса.
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
ДА в последствие такъв кит ше слагам защото е по еластичен.За кои напречните работи питаш?
по принцип този кит се слага отдолу,за основа не отгоре върху другия...ето за това говоря
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Предната брония добива чудесен вид.Давай в същия дух!! Това е стоковата брония на Бравото, но с лека добавка и доста поорязана, нали така?
Racer GT написа:
Voduu написа:
ДА в последствие такъв кит ше слагам защото е по еластичен.За кои напречните работи питаш?
по принцип този кит се слага отдолу,за основа не отгоре върху другия...ето за това говоря
Имам няколко питания към теб, колега.Понеже попита от какво са направени тези гредички(напречните) та искам да знам от какво е редно да се правят?За детайли в купето знам, че епоксидна смола и стъклен плат вършат отлична работа, но за бронии, може би нещата седят по др. начин.Предполагам се изработват предварително от фибран (или друг "кофраж") след което се нанасят няколко слоя "лепило" >"арматура" > "лепило" , но това е останало от годините ми споделени с моделизмите.Ако можеш подхвърли дори съвсем бегло, малко ноу хау за начини и материали.Иии от къде в Пловдив да си набавя кит за пластмаса ?
Предната брония добива чудесен вид.Давай в същия дух!! Това е стоковата брония на Бравото, но с лека добавка и доста поорязана, нали така?
Racer GT написа:
Voduu написа:
ДА в последствие такъв кит ше слагам защото е по еластичен.За кои напречните работи питаш?
по принцип този кит се слага отдолу,за основа не отгоре върху другия...ето за това говоря
Имам няколко питания към теб, колега.Понеже попита от какво са направени тези гредички(напречните) та искам да знам от какво е редно да се правят?За детайли в купето знам, че епоксидна смола и стъклен плат вършат отлична работа, но за бронии, може би нещата седят по др. начин.Предполагам се изработват предварително от фибран (или друг "кофраж") след което се нанасят няколко слоя "лепило" >"арматура" > "лепило" , но това е останало от годините ми споделени с моделизмите.Ако можеш подхвърли дори съвсем бегло, малко ноу хау за начини и материали.Иии от къде в Пловдив да си набавя кит за пластмаса ?
Кит за пластмаса можеш да намериш в повечето Авто-бояджийски магазини...има го не е труден за намиране.Попитах от какво са защото на една от снимките бяха от стиропор,да не би да ги е китнал само и да ги остави така.Иначе най-лесно и здраво ще стане да занесе бронята на ПВЦ заварка.Могат да се направят от и стъклопласт(полиестерна смола и нишка) но за целта трябва да застъпят и на бронята (най-добре от вътре)и се захванат с нитове или видийки.Прави се фрезенг за главите така че като се прекитнат нищо да не си личи.Смолата на ПВЦ НЕхваща затова трябва да се закрепи с нещо или трябва да се подлепи целия детаил.Ако имаш други въпроси,ще се радвам да помогна.
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Кит за пластмаса можеш да намериш в повечето Авто-бояджийски магазини...има го не е труден за намиране.Попитах от какво са защото на една от снимките бяха от стиропор,да не би да ги е китнал само и да ги остави така.Иначе най-лесно и здраво ще стане да занесе бронята на ПВЦ заварка.Могат да се направят от и стъклопласт(полиестерна смола и нишка) но за целта трябва да застъпят и на бронята (най-добре от вътре)и се захванат с нитове или видийки.Прави се фрезенг за главите така че като се прекитнат нищо да не си личи.Смолата на ПВЦ НЕхваща затова трябва да се закрепи с нещо или трябва да се подлепи целия детаил.Ако имаш други въпроси,ще се радвам да помогна.
Тоест, съветваш да не се ползва смола.По-добре да се захванат здраво елементите, след което да се китнат с възможно най-малко кит > шприц > боя и воала А тази полиестерната смола и нишката от къде в Плд мога да си ги набавя, че с епоксидната ми идва малко скъпо да си работя детайли по интериора, колкото и малки да са.200 мл е 9 кинта, а и смятам, като се постопли да се пробвам с предната брония, че миналата седмица я осакатих в един бордюр и така или иначе ще трябва да се направи нещо.
Кит за пластмаса можеш да намериш в повечето Авто-бояджийски магазини...има го не е труден за намиране.Попитах от какво са защото на една от снимките бяха от стиропор,да не би да ги е китнал само и да ги остави така.Иначе най-лесно и здраво ще стане да занесе бронята на ПВЦ заварка.Могат да се направят от и стъклопласт(полиестерна смола и нишка) но за целта трябва да застъпят и на бронята (най-добре от вътре)и се захванат с нитове или видийки.Прави се фрезенг за главите така че като се прекитнат нищо да не си личи.Смолата на ПВЦ НЕхваща затова трябва да се закрепи с нещо или трябва да се подлепи целия детаил.Ако имаш други въпроси,ще се радвам да помогна.
Тоест, съветваш да не се ползва смола.По-добре да се захванат здраво елементите, след което да се китнат с възможно най-малко кит > шприц > боя и воала А тази полиестерната смола и нишката от къде в Плд мога да си ги набавя, че с епоксидната ми идва малко скъпо да си работя детайли по интериора, колкото и малки да са.200 мл е 9 кинта, а и смятам, като се постопли да се пробвам с предната брония, че миналата седмица я осакатих в един бордюр и така или иначе ще трябва да се направи нещо.
Ако детайла е от пластмаса поправката или видоизменянето му се прави на ПВЦ заварка,ако е стъклопластика-със смола и нишка.Аз я поръчвам на един приятел(той има магазин за бои) тъикато я няма никъде и доставката е само по заявка.Разфасовките са по 3л и 20л няма други.Нишката е на пакети с различен грамаж на квадрат-от 150гр/1м2 до 450гр/м2
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Значи гредичките са от стериопор залепени първо с PVC лепило и после китнъти с влакнестия кит има нишки после пак кит и още един слои така после ще завърша с кита за пласт маса
Между другото търся някакви Fiat-ви джанти може да са обелени боята им да не става това не итересува ще се пребоядисът даваите идеи ако има някои да ми предложи на добра цена ?
Коментар