Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да вдигна мощноста на колата-ми ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да вдигна мощноста на колата-ми ?

    Имам въпрос за фиат уно 1.4ми 1995г. по двигателя какво да пипна зада вдигна мощноста ???

    #2
    щом задаваш такива въпроси, по-добре не пипай нищо

    Коментар


      #3
      имамм на предвид нещо друго освен турбо и шлаиф на главата

      Коментар


        #4
        aleks_9671 написа:
        имамм на предвид нещо друго освен турбо и шлаиф на главата
        Всичко друго без това което казваш-няма да има кой знае каква разлика.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          ее предстоимо турбо и шлаиф ноо друго да изброите нещо да имам на предвит

          Коментар


            #6
            Ами при мен се вдигна днес след монтиране на водородната клетка, за която писах в другата тема... А освен това и икономийка на гориво.. какво му трябва повече на човек?
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              А, да не забравиш да си смениш и скоростната кутия защото трябва да прехвърля по-голямата мощност към колелата.По желание може да си усилиш и спирачките защото колата става много мощна и трябват добри спирачки.Огледай окачването дали ще може да издържи на увеличеното натоварване при подобреното ускоряване, например при изпреварване.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #8
                Re: Как да вдигна мощноста на колата-ми ?

                aleks_9671 написа:
                Имам въпрос за фиат уно 1.4ми 1995г. по двигателя какво да пипна зада вдигна мощноста ???
                Подавай му по горивопроводите от резервоара до двигателя по хубав бензин.....
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  #9
                  Скачаш в някои Мерцедес с350 амг и няма да си помислиш да качваш кончета отгоре

                  Коментар


                    #10
                    marea2.4 написа:
                    Скачаш в някои Мерцедес с350 амг и няма да си помислиш да качваш кончета отгоре
                    да бе , ще го турбилирам пак
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      хе хе 5.5 550хп не ти ли стигат бе колега.Поздрави

                      Коментар


                        #12
                        аа каква е разликата от потопяема и външна помпа защото сега съм със вуншна, беше с потопяема ноо сии замина ии ако е по добре потопяема да купа потопяема . зех външна на БОШ бая силна за 5сек. изпразва 20Л.

                        Коментар


                          #13
                          aleks_9671 написа:
                          аа каква е разликата от потопяема и външна помпа защото сега съм със вуншна, беше с потопяема ноо сии замина ии ако е по добре потопяема да купа потопяема . зех външна на БОШ бая силна за 5сек. изпразва 20Л.
                          Разликата осбен очевидната не знам каква е,казвали са ми че потопяемите разчитат на бензина в резервоара за охлаждането си,но не зная доколко е вярно.Колкото до големия дебит - нали имаш обратен бензин,какво те бърка,да не говорим,че ако наистина ще правиш някакви силови доработки и без това ти трябва помпа с голям дебит.Повечето колеги с турбо коли гледам,че ползват помпи Уаубро 255л/ч(ако не ме лъжат спомените).1,4 МИ на Уно какво значи - многоточкова инжекция или моноинжекцион?Ако е моноинжекция....не виждам много какво може да се направи освен да я правиш карбуратор,защото иначе направо трябва да търсиш реика,колектор и т.н. от уно турбо 1,4,ако стават или от пунто...Също така шлаифане и турбиниране на един мотор само по себе си не са ли изключващи се неща?Отново покраи четено насам натам(не съм се занимавал с турбиниране на двигатели и не съм чел професионална литература) съм забелязал,че при турбо конверсии на атмосферни двигатели колегите търсят начин да "разредят"(лаишки казано) двигателя,а шлаифането на главата цели точно обратното и се прави при атмосферен тунинг.Ти в края на краищата кое целиш - турбо или атмосферен тунинг?Ако ще слагаш турбина,стига да не смяташ да е караш на 0,3-0,4 бара макс примерно,оригиналните ти бутала едва ли ще свършат работа - ще ти трябват или адекватки настаро от някоя заводски турбинирана кола или нови,ковани бутала.Гарнитурата на главата също може да издуха,ако в колата заводски не се вгражда турбина - колегите слагат метални гарнитури.Общо взето мисля,че има много неща които трябва да разучиш преди да тръгнеш да правиш каквото и да било.Поразрови се първо из темите из форумите за турбинирани атмосферни двигатели,ориентираи се какво ще ти трябва,намери си специализирана литература или човек които се занимава с такъв тип тунинг и така - малко по малко.
                          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                          Коментар


                            #14
                            искам кратък отговор кое е по добре. Потопяемата или външната

                            Коментар

                            Working...
                            X