Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕДНО НОВО GT ВЪВ ФОРУМА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    z_i_p_o написа:
    оказа се 4е дузите които си купих са 14.5 ома жапросът ми е дали 6те има проблем да карам с тqх
    не , а за какво ти е бензиновия регулатор ????? с 330 дюзи
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      по принцип не ми е нуйен един жид за газариq и да си следq налqгането но поже4ето за пържото ло6ото 4е един приqтел ми зжана преди малко от uk и е намерил купе турбо на доста добри пари и сега ме жкаржа ж голqма дилема но не сам мн наqсно със прехжарлqнето на мотора ж пунтото

      Коментар


        #18
        z_i_p_o написа:
        по принцип не ми е нуйен един жид за газариq и да си следq налqгането но поже4ето за пържото ло6ото 4е един приqтел ми зжана преди малко от uk и е намерил купе турбо на доста добри пари и сега ме жкаржа ж голqма дилема но не сам мн наqсно със прехжарлqнето на мотора ж пунтото
        Фен съм ти.
        Uno Turbo RulZz

        Коментар


          #19
          Колега моля те чети си постовете преди да ги пускаш защото явно ти бягат доста клавиши от клавятурата Успех с проекта

          Коментар


            #20
            Kолега аз си ги чета ама не мога да редактирам кирилизатора на форума

            Коментар


              #21
              z_i_p_o написа:
              по принцип не ми е нуйен един жид за газариq и да си следq налqгането но поже4ето за пържото ло6ото 4е един приqтел ми зжана преди малко от uk и е намерил купе турбо на доста добри пари и сега ме жкаржа ж голqма дилема но не сам мн наqсно със прехжарлqнето на мотора ж пунтото
              Колега направо ми пълниш душата като ти чета постовете.Според мен изобщо не си наясно какво искаш от този автомобил.Изчети на Орлин проекта,няколко пъти внимателно,питай ако има нещо наясно,приготви си много нерви и пари и почвай сериозно,а това като го прочетох за регулатора че ти е за гъзариийка ме навежда на мисълта че сте си набори с колегата Bestlap.Тунинга е сериозна и отговорна работа ,всяка грешка ще ти струва много грешни пари.За да не се стига дотам по добре питай по- знаещите от теб.Поздравления за колата ,изглежда доста свежа,дано и моторетката да е в кондиция.Успех с проекта и нека Господ BOOST да ни дава!!

              Коментар


                #22
                Да внеса яснота почвам от дюзите понеже тия в англия са много точни са ми пратили дюзи 315сс на всичкото отгоре 14.5ома но няма значение за сега ще са те до сега съм сложил една помпа walbro и нищо друго по колата защото мисля тия дни да се сваля мотора за ревизия и портване и полиране на главата +клапаните и вал piper но не е сигурно това ще се реши след като се отвори мотора за вала също и малко ъпгрейд на маслената помпа а за регулатора просто искам да си знам налягането на помпата защото утре ако и стане нещо и колата почне да прекъсва от липса на бензи да речем ще вдигна капака и ще погледна манометъра а и не е лошо да можеш да си регулираш налягането когато поискаш целта ми да събера всички части за колата и тогава да ги сложа не една по една имам си друга кола така че не бързам когато стане всичко зависи от средствата,следващите части които ще се поръчват са сонда и кулер за който се чудя все още с къкви размери да е нека по запознтите колеги да помагнат

                Коментар


                  #23
                  Аз бих ти препоръчал да си сложиш вала и да не портваш и пилиш главата.Ще съжеляваш в последствие.
                  4 бири и турбината да свири

                  Коментар


                    #24
                    Главата и без това и е ахилесовата пета на тая кола,така че не си и помисляй да изтъняваш корпуса под какъвто и да е предлог.много по добре е да направиш един хубав реглаж ,гумички и водачи нови с един Пайпър Кем и резултата ще е задоволителен.А за дюзите ти се каза вече че първо се взима турбото,разчита му се картата и по това за какви коне е се изчисляват и дюзите.Практиката показва че 315сс са напълно достатъчни за по популярните проекти.

                    Коментар


                      #25
                      турбото ще е ТД 04

                      Коментар


                        #26
                        z_i_p_o написа:
                        турбото ще е ТД 04
                        Все едни каза купих си фиат... ама какъв има няколко варианта на този модел с различни АР и трим на перката.кажи 14ка ли е 15ка ли е?

                        Коментар


                          #27
                          14 ka
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            TD04L-13T-6
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #29
                              WhitePower написа:
                              TD04L-13T-6
                              това ще рече?

                              Коментар


                                #30
                                z_i_p_o написа:
                                WhitePower написа:
                                TD04L-13T-6
                                това ще рече?
                                модела на турбината ти ще рече
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X